• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia glimlacht. "Hij is prachtig" Ik rits de jurk weer open, waarbij ik mijn wijsvinger vederlicht over haar ruggen graat laat gaan. "Pas de andere, maar dit is een blijvertje" zeg ik. Ik loop de paskamer weer uit en ga weer op de comfortabele stoel zitten. Die jurk staat Julia echt prachtig. Ze zou me echt alles kunnen laten doen als ze die jurk draagt. Ik schud het meteen van me af, vouw mijn handen in elkaar en wacht tot Julia de paskamer uit komt in de volgende jurk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric ritst de jurk weer open en gaat hierbij licht met zijn vinger over mijn ruggengraat, waardoor ik een beetje knikkende knieën krijg. Het voelt zo fijn. "Pas de andere, maar dit is een blijvertje," zegt hij. Hij loopt weer weg en ik blijf een beetje perplex achter door wat zijn aanraking met me deed. Ik laat de pruimkleurige jurk van mijn lichaam glijden en trek nu de perzikkleurige aan. Ik bekijk me even in de spiegel en loop daarna tevreden het pashokje uit. "Overtreft deze de vorige of niet?" vraag ik aan Cedric, terwijl ik een rondje voor hem draai.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity Harper

    "Kom hier" zegt Blake lachend terwijl hij slagroom van mijn neus af haalt. Ik veeg daarna ook nog even over mijn neus. "Om eerlijk te zijn" zeg ik na een tijdje stilte waarin ik mijn wafel at. "Zou ik het verschrikkelijk vinden als hij echt de advocaat van jou vader zou zijn" zeg ik. "Ik zou al zo lang alles er aan doen om hem te zien en jou vader hem op hoeft te bellen en hem dan al kan zien" mompel ik. Ik prik wat in mijn wafel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Met één hand ging ze onder me t-shirt en ik wist ergens dat ze behoorlijk dronken was van dat kleine beetje. Er zat veel alcohol in die wijn en ik glimlachtte even tijdens het zoenen. Ergens vond ik het nog steeds zielig, maar dan moest je ver zoeken. Misschien vergat zij het ook wel, ze kon zichzelf niet inhouden met de drank. Ik voelde haar vingers over mijn sixpack glijden en ik ging met mijn hand onder haar shirt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Na een tijdje komt Julia de paskamer uit. "overtreft deze de vorige of niet?" Ze draagt de abrikoos kleurige. Ik glimlach en bekijk het even. "Deze staat je ook heel leuk. Maar dan meer voor een lunch of een high tea." Zeg ik. Ik bekijk haar nogmaals helemaal. "Al was die pruim kleurige echt adembenemend maar houd deze ook maar even apart" zeg ik. Ik glimlach weer. Volgens mij staan alle jurken haar gewoon geweldig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric glimlacht en bekijkt mijn jurk. "Deze staat je ook heel leuk. Maar dan meer voor een lunch of een high tea," zegt hij. Ik knik begrijpend. Hij bekijkt me nog een keer. "Al was die pruimkleurige echt adembenemend, maar houd deze ook maar even apart," zegt hij. Hij glimlacht weer en ik loop weer het pashokje in. Ik laat de jurk van mijn schouders afglijden en pak de volgende jurk. Een grasgroene. Als ik hem aan heb, bekijk ik mezelf weer in de spiegel. "And last but not least..." zeg ik lachend voor ik het pashokje uit loop. Voor de grap steek ik eerst mijn been naar buiten, zoals ik ze in films ook wel eens had zien doen, maar waarschijnlijk zag het er bij mij lang niet zo sexy uit als in die films. Daarna stap ik het pashokje gewoon normaal uit en kijk ik Cedric afwachtend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Mijn topics.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand voor Zoella of Aiden?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cedric Beckett

    Julia knikt begrijpend en loopt terug naar het pashokje. "And last but not least" zegt ze lachend. Ze laat eerst haar been uit het pashokje komen zoals in de films en lach even. Dan komt Julia het pashokje uitgelopen. Ik bekijk haar even kritisch. Het is een leuk jurkje. Maar ik vond de pruim en abrikoos kleurige jou het leukste staan, Zoals ik eigenlijk al buiten de winkel zei" Ik kijk haar met een geamuseerde twinkeling in mijn ogen aan. Ik houd er zo van als ik gelijk heb. "Ja. Die staan echt het leukste. Adembenemend gewoon" zeg ik. "Ik heb de keus al gemaakt'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Drew is met Kayleigh in the Brew, daar kan er misschien wel één heen komen? Alleen is MinnieMouseX er nu niet dus weet niet of zij het ook goed vindt haha, maar het is vast wel oké!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity wreef daarna ook nog even over haar neus."Om eerlijk te zijn" begon ze na een kleine stilte en ik kijk haar even aan.
    "Zou ik het verschrikkelijk vinden als hij echt de advocaat van jou vader zou zijn" zei ze en ik kijk haar even niet begrijpend aan.
    "Waarom?"vroeg ik haar dan zachtjes."Ik zou al zo lang alles er aan doen om hem te zien en jou vader hem op hoeft te bellen en hem dan al kan zien" mompelt ze en prikte wat in haar wafel.
    "Als je wil kunnen we samen ,hem zoeken? Zonder de hulp van mijn vader."stel ik dan voor.
    Hij ging vast wel een online site hebben ,dus zo konden we hem gemakkelijk vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Als ik het pashokje uit kom gelopen, word ik kritisch bekeken door Cedric. "Het is een leuk jurkje, maar ik vond de pruim- en abrikooskleurige jou het leukst staan. Zoals ik eigenlijk al buiten de winkel zei" zegt hij. Hij kijkt me met een geamuseerde twinkeling aan. "Wat is er?" vraag ik lachend. "Ja. Die staan echt het leukste. Adembenemend gewoon," zegt hij, "ik heb de keus al gemaakt." Ik bijt verlegen op mijn lip. "Dankjewel," zeg ik. Ik wist nooit zo goed hoe ik met complimentjes om moest gaan, ik werd er altijd ongelooflijk verlegen van, maar ik vond het wel altijd leuk om ze te krijgen. Ik voelde me altijd speciaal als ik een complimentje kreeg, maakt niet uit hoe vaak ik het te horen kreeg.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sourire schreef:
    [Iemand voor Zoella of Aiden?]


    (Misschien kun je Zoella naar Caerons huis sturen :3 Ik heb wel wat zin ik actie/drama )

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron ging met zijn hand onder mijn shirt. Als ik nuchter zou geweest zijn had ik hem vast een klap verkocht ,maar nu ik dronken was kon het me niets schelen.
    Ik grinnik tegen zijn lippen en laat dan even zijn lippen los om dan zijn shirt uit te trekken. Mijn handen liet ik over zijn bloot bovenlichaam glijden en algauw drukte ik mijn lippen weer op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Julia bijt op haar lip. "Dankjewel" zegt ze verlegen. "Geen dank" Antwoord ik. Ik sta op en haal uit haar pashokjes de pruimkleurige en abrikoos kleurige jurk. "Je kan je omkleden" zeg ik met een glimlach als ik vlak voor haar sta. Ik glimlach even. Ik loop naar de voorkant van de winkel. Daar geef ik de jurken aan de vrouw. "Geen schoenen of accessoires?" vraagt ze. "Nee die halen we ergens anders wel" antwoord ik met een glimlach. Ik reken de jurken af en de vrouw stopt ze in een tasje en dan wacht ik op Julia met het tasje in mijn hand

    Felicity Harper

    "Als je wil kunnen we hem samen wel zoeken? Zonder de hulp van mijn vader" zegt Blake. Ik schud mijn hoofd. "Nee dat wil ik niet" antwoord ik. Wat moet ik daar mee? Wat zou ik moeten zeggen tegen hem? Nee ik heb daar geen behoefte aan. Ik glimlach naar Blake. "Maar bedankt voor het voorstel" Ik eet de wafels en neem een slok van mijn latte


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha same :) ]
    Cameron
    'Je bent mooi,' herhaalde ik mezelf al voor de derde keer en voelde dat Valentine mijn shirt uittrok. Ik had zelf weinig door en voelde daarna haar handen over mijn lichaam glijden. Ze drukte ook dan al snel weer haar lippen op de mijne en ik sloot even mijn ogen. Ik genoot ervan en liet dat ook duidelijk merken.


    Everything is illuminated by the light of our past.