• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Geen dank," zegt hij. Hij haalt de twee jurken uit mijn pashokje en gaat dan voor me staan. "Je kan je omkleding," zegt hij. Ik glimlach even en loop dan het pashokje in. Ook dit jurkje laat ik weer van mijn schouders afglijden, vervolgens trek ik mijn eigen kleding aan en loop ik de winkel weer in, waar Cedric al op me staat te wachten met het tasje in zijn hand. "Vind je het echt niet erg om twee jurken te kopen voor iemand die je net hebt ontmoet?" vraag ik aan hem. Ik voel me best schuldig, want aan het interieur van de winkel te zien, is het een redelijk dure winkel.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Vind je het echt niet erg om twee jurken te kopen voor iemand die je net hebt ontmoet?" vraagt Julia. Ik grinnik even. "Zie ik er uit alsof ik het erg vind om geld uit te geven?" vraag ik geamuseerd. "daarnaast ben je een goed excuus om weer een keer geld uit te geven. Kom, Je moet schoenen hebben" zeg ik. Ik open de deur en laat Julia voorgaan. Als we weer over straat gaan leg ik weer even kort mijn hand op haar onderrug zodat we de juiste winkelstraat in lopen en laat haar dan weer los. "Als je iets leuks of moois ziet moet je het zeggen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Zie ik eruit alsof ik het erg vind om geld uit te geven?" vraag hij. "Daarnaast ben je een goed excuus om weer een keer geld uit te geven. Kom, je moet schoenen hebben." Ik schud mijn hoofd. "Totaal niet, maar je kent me pas een paar uur, het is toch raar om voor zo'n iemand al meteen van alles te betalen?" Ik kijk hem aan. Cedric opent de deur en laat me voorgaan. Eenmaal op straat legt hij zijn hand weer op mijn onderrug. Weer knikkende knieën. Na een tijdje laat ie weer los en ik moet toegeven dat ik het jammer vind. Zijn aanraking voelt op de één of andere manier vertrouwd, terwijl ik hem pas net ken. "Als je iets leuks of moois ziet moet je het zeggen." Ik knik even.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Je bent mooi,' herhaalde hij en ik glimlach naar hem. Hij genoot duidelijk en ik genoot ook van de kus. "Jij bent erg knap."fluister ik in zijn oor. Ik bijt even kort in zijn oorlel en druk dan een spoot van kusje ,van zijn hals ,tot over zijn borstkas tot aan zijn sixpack. Daarna stop ik en druk ik mijn lippen ,weer op die van hem.

    (Sorry voor de korte post ,heb weinig inspi, Ik ga eerst eten en daarna reageer ik met Blake ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Totaal niet , maar je kent me pas een paar uur, het is toch raar om voor zo'n iemand meteen al van alles te betalen" zegt Julia. "Julia" Zeg ik vermanend. "Ik zei toch al, ik ben kritisch, ik heb je geobserveerd en heb voor onderzoek naar je gedaan. Ik ken net zoveel over je dan een goede vriend" zeg ik. Ik trek een raar gezegt. "oh god dat klonk echt heel eng" geef ik toe. "Oke zo bedoelde ik het niet" zeg ik snel. "Wat ik dus bedoel te zeggen. Ik ben kritisch, dus ik zou er maar gebruik van maken. Ik ben een miljardair. Ik kan het echt wel missen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Julia," zegt hij, "ik zei toch al, ik ben kritisch, ik heb je geobserveerd en heb vooronderzoek naar je gedaan. Ik ken net zoveel over je dan een goede vriend," zegt hij. "Oh god, dat klonk echt heel eng. Oké zo bedoelde ik het niet," zegt hij snel. "Wat ik dus bedoel te zeggen. Ik ben kritisch, dus ik zou er maar gebruik van maken. Ik ben een miljardair. Ik kan het echt wel missen." Ik kijk hem even verward aan. "Heb je echt vooronderzoek gedaan?!" Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Aan de ene kant ben ik geschokt, maar aan de andere kant voel ik me enigszins gevleid, dat iemand zoveel moeite doet. "Dat is het punt, ik wil er geen gebruik van maken, ik wil niet gezien worden als een golddigger, geld maakt me niet gelukkig, echt niet."

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Heb je echt vooronderzoek gedaan?" Ik knik even. "Ik heb veel relaties gehad. Geen van alle bleek uiteindelijk bij me te passen. Ik heb geen zin om weer moeite te verspillen. Dus ik dacht voor dat ik iets probeer of je uit vraag wil ik eerst wat meer weten en ik denk dat deze moeite geen verspilde moeite zal zijn" antwoord ik. "Dat is het punt, ik wil er geen gebruik van maken, Ik wil niet gezien worden als een golddigger, geld maakt me niet gelukkig echt niet" Ik stop met lopen en leg mijn handen even op Julia haar schouders. "Julia" zucht ik. "Ik denk niet dat je een golddigger bent" antwoord ik. "En ik weet dat het van jou niet hoeft maar ik wil het. Die jurken stonden je fantastisch. We gaan binnen kort uit eten bij een super lekker, chique italiaans restauntje en ik wil graag dat je die jurk aan trekt met mooie schoenen en wat dan ook. Dat wil ik gewoon" Ik leg mijn hand onder haar kin en dwing haar iets me aan te kijken. "Je moet je niet zo veel zorgen maken over wat andere van je denken. Ik ben alleen maar trots dat je hier met mij loopt en dat ik jurken, misschien schoenen assessoires voor je mag en kan kopen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity schudde haar hoofd. "Nee dat wil ik niet" antwoorde ze niet. Ik knikte zacht ookal begreep ik het niet helemaal ,maar ik liet het beter met rust.
    Ze glimlachte even. "Maar bedankt voor het voorstel" zei ze en ik glimlachte even terug."Ik doe graag iets voor je."zeg ik met een glimlachje en ik neem een slokje van mijn Latte en kijk dan naar Puck die naast me inslaap was gevallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haha, ik ook :p]
    Cameron
    'Jij bent erg knap,' fluisterde ze in mijn oor. Ze bijt even in mijn oorlel, en dan volgt een spoor van kusjes, van mijn hals tot mijn borstkas. Ik genoot er alweer van en keek haar even aan. Ze drukte daarna weer haar lippen op de mijne, maar de neiging om nog meer drank te pakken was groot en ik drukte haar weer zacht van me af. Ik stond op zonder iets te zeggen op zoek naar een andere fles.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Ik heb veel relaties gehad. Geen van alle bleek uiteindelijk bij me te passen. Ik heb geen zin om weer moeite te verspillen. Dus ik dacht voor dat ik iets probeer of je uit vraag wil ik eerst wat meer weten en ik denk dat deze moeite geen verspilde moeite zal zijn" zegt hij. "Maar dat is toch juist het leuke van een nieuw iemand ontmoeten, elkaar leren kennen?" vraag ik. Cedric stopt met lopen en legt zijn handen op mijn schouders. "Julia," zucht hij, "ik denk niet dat je een golddigger bent. En ik weet dat het van jou niet hoeft, maar ik wil het. Die jurken stonden je fantastisch. We gaan binnenkort uit eten bij een super lekker, chique Italiaans restaurant en ik wil graag dat je die jurk aan trekt met mooie schoenen en wat dan ook. Dat wil ik gewoon." Hij legt zijn hand onder mijn kin en dwingt me op deze manier om hem aan te kijken. "Je moet je niet zoveel zorgen maken over wat anderen van je denken. Ik ben alleen maar trots dat je hier met mij loopt en dat ik jurken, misschien schoenen, accessoires voor je mag en kan kopen." Ik haal mijn schouders op. "Hoe lief ik het ook van je vind en hoeveel ik het ook waardeer, van mij hoeven al die luxe spullen gewoon niet, ik neem al genoegen met een pizza die inmiddels koud is omdat de bezorger weer eens te laat komt en gewoon een avondje op een bank een film kijken, snap je? Ik ben niet zo'n iemand die gewend is aan een rijk leven en als er ineens zo'n leuke man om mijn aandacht vraagt en van alles voor me koopt wat ik zelfs met al het geld wat ik mijn hele leven bij elkaar heb gespaard, niet kan betalen, dan moet ik daar aan wennen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron drukte me zacht van zich af en daarna verdween hij de keuken in. Ik was het beu dat hij steeds van me wegliep ,dus besloot ik maar weg te lopen.
    Boos loop ik de gang in en doe de deur open. Ik probeer mijn evenwicht te houden ,wat me bijna niet lukt en ga zijn huis uit om vervolgens de deur met een harde klap toe te doen. Hij moest maar kiezen de drank of ik. Ik nam mijn fiets en probeerde te fietsen ,wat dus niet goed lukt ,want ik ga vaak schuin. Nu hopen dat hij achter me aan komt of dat ik niet omvergereden word.

    (even wat lichte actie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Hoe lief ik het ook van je vind en hoeveel ik het ook waardeer, van mij hoeven al die luxe spullen gewoon niet, ik neem al genoegen met een pizza die inmiddels koud is omdat de bezorger weer eens te laat komt en gewoon een avondje op een bank een film kijken, snap je? Ik ben niet zo'n iemand die gewend is aan een rijk leven en als er ineens zo'n leuke man om mijn aandacht vraagt en van alles voor me koopt wat ik zelfs met al het geld wat ik mijn hele leven bij elkaar heb gespaard, niet kan betalen, dan moet ik daar aan wennen." Ik glimlach even geamuseerd. "Dat snap ik. Het is ook wennen" geef ik toe. Ik strijk een lok haar achter haar oor. "Toch wil ik je meenemen naar dat restaurantje met deze jurk" geef ik toe. "Maar als je dat niet wilt, dan moet je het zeggen, bewaar je de jurk voor een andere keer en laat ik een Pizza naar mijn apartement komen, en zet ik een filmpje op"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Zoella is comming.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julia Miller
    "Dat snap ik. Het is ook wennen," geeft Cedric toe. Hij strijkt een lok van mijn haar achter mijn oor en ik glimlach even naar hem. "Toch wil ik je meenemen naar dat restaurantje met deze jurk," zegt hij, "maar als je dat niet wilt, dan moet je het zeggen, bewaar je de jurk voor een andere keer en laat ik een pizza naar mijn appartement komen en zet ik een filmpje op." Ik schud mijn hoofd. "Nee, vandaag gaan we gewoon naar het restaurant. Die pizza en de film houden we dan tegoed voor een volgende keer. Als ik je nu niet teveel hebt afgeschrikt en er dus nog een volgende keer komt dan," zeg ik lachend, "dus, is dat een deal?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik kleedde me om en zuchtte opgelucht. Ik ging eerst maar eens naar Cameron voordat ik naar huis ging om te slapen. Ik liep The Brew uit en liep naar het huis van Cameron. Ik was boos, maar voelde me ook gebruikt. Ik ging hem vertellen wat ik er van dacht. Bij zijn huis aangekomen belde ik aan. 'Cameron doe open!' riep ik. Ik had geen idee of hij nog sliep, maar daar ging ik snel achter komen. 'Cameron!' riep ik nog een keer en ik bonkte op de deur. Ik zuchtte toen ik weer geen antwoord kreeg. Ik zette een stap achteruit en keek naar boven. Misschien was hij er wel niet. 'Cameron ik wil met je praten!' riep ik nog eens nadat ik weer op de deur gebonkt had. Weer geen antwoord. 'Dan moet je het zelf weten.' mompelde ik en ik tilde een bloempot op. Ik haalde er een reserve sleutel onder de bloempot vandaan en stak die in het slot. Ik deed de deur open en liep naar binnen. 'Cameron!'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †