• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Misschien kan Justin wel naar Drew en Kayleigh? Die zitten in the Brew, alleen is MinnieMouseX er op het moment niet volgens mij haha. Maar van mij mag Justin daar wel heen komen!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia schud haar hoofd en neemt een slok van haar cappuccino "Vroeger wou ik altijd een prinses uit een sprookje worden. Ik vond prinsessen altijd heel mooi en als mijn moeder een sprookje voorlas voor het slapen gaan, viel ik niet in slaap, ik bleef luisteren totdat het verhaal was afgelopen, maakte niet uit hoe vaak ik het verhaal al had gehoord. Mijn droom om schrijfster te worden kwam pas op de middelbare school, toen ik ontdekte dat ik schrijven wel heel leuk vond en ik te horen kreeg dat ik er ook wel goed in was." Ik knik even. "Dat klinkt eigenlijk heel logisch." New York is echt een bruisende stad. Rond dit tijdstip gaat iedereen naar zijn of haar werk. Ik zie ook al een grote menigte aankomen. Ik sluit mijn vingers even om Julia haar pols. Ze zal New York wel gewend zijn, maar je kan zo iemand uit t oog verliezen met zo een menigte. Als de menigte voorbij is merk ik dat we bij de winkelstraat aankomen. In een etalage zie ik drie prachtige jurken staan. Ik blijf even staan en kijk er met een schuin hoofd naar. Een lange strakke pruimkleurige, strapless met een split aan de zijkant. Een abrikoos kleurige halter jurk tot de knieën en een zalmkleurige cocktail jurkje. Hmm volgens mij ben ik de enige man die het niet erg vind om te winkelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    "Ik ga gewoon een latte bestellen" zegt Blake. Ik kijk hem even verbaast aan. "Hoef je niks te eten? " vraag ik verbaasd. "Nou geef mij de wafels met aardbeien dan maar" zeg ik als ik mijn besluit genomen heb. Dat lijkt me wel erg lekker. Dat andrere kan ik altijd nog nemen. "Heb jij broers of zussen? "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat klinkt eigenlijk heel logisch," zegt Cedric. "Maar geef toe, jij hebt als klein jochie ooit vast wel eens gedroomd over het worden van een brandweerman of een ridder of zo, toch?" Ik kijk Cedric lachend aan. Elk kind droomde wel eens over van die onmogelijke beroepen, hoewel brandweerman niet echt onmogelijk was. Mijn pols wordt plotseling vastgehouden door Cedric en ik kijk hem weer even aan. Vervolgens blijft Cedric stil staan voor een etalage met drie paspoppen, waarvan elke paspop gehuld is in een prachtige jurk. "Is het wat voor jou?" vraag ik lachend aan Cedric.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Hij draaide zich om en kwam daarna naast me zitten. Hij kwam wat dichter bij mijn oor en beet er zachtjes in. 'Je bent mooi,' zei hij zwoel in mijn oor en ik huiverde even van genot. Ik giechel zachtjes en kijk hem dan glimlachend aan.
    'Wil je nog wat te drinken?' vroeg hij me toen ,terwijl hij de fles wijn voor me hield. Eerst nam hij nog zelf een slok en daarna haf hij een kusje op mijn wang.
    "Nee ,dankje."zeg ik zacht en druk een vluchtig kusje op zijn lippen.
    Ik had geen zin meer in de drank.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blake Austin Gabriëls

    Ze keek me even verbaasd aan. "Hoef je niks te eten? " vraagt ze me dan en ik schud mijn hoofd zacht. "Ik ontbijt niet vaak."leg ik uit.
    "Nou geef mij de wafels met aardbeien dan maar" zei ze dan uiteindelijk en ik knik. Als er een bediender afkomt voor de bestelling dan ,zeg ik wat we willen hebben en daarna is hij weg.
    "Heb jij broers of zussen? " vroeg Felicity me dan en ik schudde nogmaals mijn hoofd. "Nee ,ik ben enig kind. Best wel jammer ,ik had altijd wel graag een broer of een zus gehad."zeg ik met een glimlachje. "Heb jij nog andere broers of zussen ,naast je tweelingsbroer?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Nee dankje,' zei ze zacht en drukt daarna een vluchtig kusje op mijn lippen. 'Is er wat schat,' het klonk alsof we al jaren getrouwd waren, maar we hadden elkaar nog maar pas ontmoet. Ik zoende haar dit keer wat langer wreef het haar uit haar gezicht. Haar ogen waren mooi opgemaakt, maar ik kon me er niet goed op focussen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Maar geef toe, jij hebt vroeger als kind vast ook gedroomd over het worden van een brandweer man of ridder of zo toch?" Lacht Julia. Ik kink der even geamuseerd aan. "Vast wel" antwoord ik. "Is het wat voor jou?" Vraagt Julia na een blik op de etalage poppen geworpen te hebben. "Nee dat niet" antwoord ik. "Maar die zouden jou heel leuk staan" ik wijs naar de pruim en abrikoos kleurige.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Vast wel," antwoord Cedric. "Nee, dat niet," antwoord hij. "Maar die zouden jou heel leuk staan." Hij wijst naar een pruim- en een abrikooskleurig jurkje. Ik haal twijfelachtig mijn schouders op. "Misschien," zeg ik dan. "Hou je van winkelen?" vraag ik aan hem. Hij ziet er naar uit als iemand die daar wel van houdt. Hij heeft in ieder geval een goede stijl, gezien de kleding die hij aan heeft en de jurken die hij aanwees.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Is er wat schat,'vroeg Cameron me en ik kijk hem even aan en daarna schudde ik zachtjes mijn hoofd. Cameron drukte zijn lippen wat langer op de mijne en gewillig kuste ik hem terug . Ik sloeg mijn armen om hem heen en tikte met mijn tong tegen zijn onderlip.
    "Ik vind je echt leuk."mompel ik tegen zijn lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ze schudde zachtjes haar hoofd, en daarna veranderde onze zoen in een tongzoen. 'Ik vind je echt leuk,' hoorde ik haar mompelen. Ik antwoordde er niet op, ik kon niet gaan liegen tegen haar. 'Je bent leuk,' antwoordde ik daarna toch wat twijfelend. Het kwam waarschijnlijk door mijn dronken omstandigheden dat ik dat zei. Ik zoende haar weer verder terwijl ik afwachtte op een antwoord.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felicity Harper

    "Nee ,ik ben enig kind. Best wel jammer ,ik had altijd wel graag een broer of een zus gehad."zegt Blake met een glimlachje."Heb jij nog andere broers of zussen ,naast je tweelingsbroer?" Ik knik even. "Feitelijk heb ik een oudere half broer en een jonger broertje. Maar we hebben al jaren, ongeveer 10 jaar of zo, al geen contact meer met mijn broer dus..ja dan heb ik eigenlijk alleen Jake en mijn jongere broertje." Ik glimlach zwakjes maar ben daar eigenlijk helemaal niet blij om.

    Cedric Beckett

    Julia haalt twijfelachtig haar schouders op. "misschien" antwoord ze. "Houd je van winkelen?" Vraagt ze dan. Ik glimlach. "Ik ben een van de weinige mannen die het niet zo'n probleem vind om te winkelen" Geef ik toe terwijl ik haar even aankijk. Ik kijk weer even naar de jurkjes. "Zou je ze willen passen? Ik weet zeker dat ze je leuk zouden staan" zeg ik. Ik weet wat voor prijskaartjes in deze winkel hangen maar dat weet zij gelukkig niet. "Geloof me maar" voeg ik er overtuigend aan toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik ben een van de weinige mannen die het niet zo'n probleem vind om te winkelen," geeft hij toe. Hij kijkt me even aan en kijkt daarna weer aar de jurkjes. "Zou je ze willen passen? Ik weet zeker dat ze je leuk zouden staan," zegt hij. Ik bijt weer twijfelachtig op mijn lip. "Geloof me maar," zegt hij. "Oké, is goed!" zeg ik na even nagedacht te hebben. Passen kan altijd. Ik loop richting de ingang van de winkel en kijk even achterom om te kijken of Cedric er ook al aankomt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Na even twijfelachtig op haar lip gebeten te hebben antwoord Julia. "Ja is goed!" Ze loopt naar de ingang van de winkel. Ik loop haar achterna en open de deur voor haar. Als ze binnen is stap ik ook naar binnen. "Meneer Beckett" zegt een vrouw achter de balie verbaast. "Tsje dat is lang geleden, ik had niet gedacht u ooit weer hier te zien" Ik glimlach even. "Dat is een niet erg positieve gedachte Mevrouw Cooper" antwoord ik. Ze bloost meteen. "Ja nou..u en uw ex gingen vrij ruw uit elkaar en ja. Ik zie u niet zo snel met een vrouw lopen. " Ik haal verbaast een wenkbrauw op en de vrouw bloost weer. "In ieder geval" zeg ik een tikkeltje geïrriteerd. "Ik zag dat je leuke jurken had hangen in de etalage" De vrouw knikt. "De abrikoos kleurige en pruim kleurige alsjebliegt" Zeg ik. "Oh en die zalmkleurige maar dan in de kleur grasgroen" De vrouw knikt en loopt snel weg. Ik frons even. "Ohja.. Misschien een beetje laat, maar je kan trouwens niet meer Nee zeggen. Je moet trouwens een jurk aan in dat restaurantje."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron ,bleef me gewoon doorzoenen ,zonder er antwoord op te geven. 'Je bent leuk,' zei hij twijfelend ,waardoor ik stop me hem te kussen.
    Hij vond me niet leuk ,of hij was gewoon te dronken om de waarheid te zeggen. Ik dus hem zachtjes van me af en sta op.
    "Ik denk dat ik maar beter ga."mompel ik. Ik voelde me nu net misbruikt voor zijn lol.
    Ik ging hem later wel nog eens een bezoekje brengen als hij niet dronken was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH