• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    "Je bent veel veranderd" zegt hij dan met een glimlachje. Ik glimlach even terug. Hij was niet zo heel veel veranderd, ten minste, wat ik me nog kon herinneren van hem. "Wat studeer je eigenlijk?" vraagt hij dan. "Ik studeer biologie nu" zeg ik dan. "Moet jij nog ergens heen? Anders kunnen we misschien even bijkletsen in Central Park in de zon.." stel ik dan voor.

    Jake Harper

    Julia knikt. "Maar zou jij het niet raar vinden als een meisje ineens op je af stapt en zegt dat zij je wel leuk vind en zo. En dat je vervolgens een dag met elkaar door brengt en dat zij dan al een serieuze relatie wilt? ik vind dat raar hoor" Ik grijns breed als het muntje valt. "Luister" ik leun met mijn onderarmen op de balie. "Zo bedoelde Cedric het vast niet" antwoord ik. "Hij is alleen niet zo van alleen seks, of seks buddies" antwoord ik. "Hij wil seks met de vrouw waarvan hij houd. Als jullie op het punt stonden seks te hebben en hij zei dat, dan wilde hij vast zeggen dat hij daarna meer verwachtte, en dat het na een paar dates uiteindelijk op een serieuze relatie draaide" zeg ik. "Hij is zo altijd geweest, daarnaast heb ik een goede vriend van hem gesproken en die zei dat" voeg ik er aan toe. " Oh heeft hij je meer dan een jurk gegeven? Want volgens die vriend ziet hij serieus meerdere dates zitten."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Luister," zegt hij, terwijl hij met zijn onderarmen op de bar leunt. "Zo bedoelde Cedric het vast niet." Ik kijk hem even verbaasd op als hij het over Cedric heeft. Hoe wist hij dat? "Hij is alleen niet zo van alleen seks, of seks buddies. Hij wil seks met de vrouw waarvan hij houdt. Als jullie op het punt stonden seks te hebben en hij zei dat, dan wilde hij vast zeggen dat hij daarna meer verwachtte, en dat het na een paar dates uiteindelijk op een serieuze relatie draaide. Hij is zo altijd geweest, daarnaast heb ik een goede vriend van hem gesproken een die zei dat. Oh heeft hij je meer dan een jurk gegeven? Want volgens die vriend ziet hij serieus meerdere dates zitten." Ik zucht even. "Natuurlijk, nu ben ik natuurlijk weer de boosdoener. Ja, ik wil alleen seks," zeg ik iets te hard, waardoor er een aantal mensen in het café me raar aankijken. "Ja, ik wil alleen seks," herhaal ik, nu iets zachter, "maar daar heb ik zo mijn redenen voor."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Natuurlijk, nu ben ik natuurlijk weer de boosdoener. Ja ik wil alleen maar seks" zegt ze hard, waardoor sommige gasten haar raar aan kijken. "Ja ik wil alleen seks" zegt ze nu zachter. "Maar daar heb ik zo mijn redenen voor" vervolgt ze. Ik kijk haar even koel aan. "Dan ben jij een behoorlijke secreet als je mannen zo gebruikt. En dan vind ik het een erg lage streek dat je hem daar niet meteen van op de hoogte heb gebracht" zeg ik. "Maar wie ben ik om te oordelen, maar zelfs ik lever niet zo'n streek" Ik haal mijn schouders even op. "Dan nogmaals, wie ben ik om te oordelen, dus dat doe ik dan ook niet. Als je redenen goed doorgrond zijn dan snap ik dat maar dan moet je het hem wel gaan uitleggen en hem niet in de kou laten staan, dat is oneerlijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dan ben jij een behoorlijke secreet als je mannen zo gebruikt," zegt hij. Ik grijp met mijn rechterhand naar mijn hart. "Au, dat doet pijn," zeg ik sarcastisch. "En dan vind ik het een erg lage streek dat je hem daar niet meteen van op de hoogte hebt gebracht," zegt hij. "Ik vind het een erg lage streek dat jij al die tijd geen contact met hem zocht terwijl jullie allebei in New York woonden," breng ik tegen hem in. Als hij mij persoonlijk aan gaat vallen, kan hij hetzelfde terug verwachten, zo simpel is dat. "Maar wie ben ik om te oordelen, maar zelfs ik lever niet zo'n streek. Dan nogmaals, wie ben ik om te oordelen, dus dat doe ik dan ook niet. Als je redenen goed doorgrond zijn dan snap ik dat maar dan moet je het hem wel gaan uitleggen en hem niet in de kou laten staan, dat is oneerlijk." Ik zucht en vouw mijn handen eigenwijs over elkaar heen. "Ik ga helemaal niets aan helemaal niemand uitleggen," zeg ik, "en weet je wat ik oneerlijk vind? Dat hij een heel vooronderzoek naar mij heeft gedaan? Denk je dat dát leuk is om te horen? Te horen krijgen dat iemand behoorlijk in je privéleven heeft zitten snuffelen waardoor hij niets meer aan jou hoeft te vragen omdat hij tenslotte alles allang weet?!"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Ik vind het een erg lage streek dat jij al die tijd geen contact met hem zocht terwijl jullie allebei in new york woonden" Ik lach even hard. "als ik dat wist had ik dat ook wel gedaan!" zeg ik. "Ik wist het niet. Enig idee hoeveel Beckett's er in de telefoon gids staan?" Ik staar Julia weer even koel aan. Doen alsof ze iets van me weet. Hah! "Ik ga helemaal niets aan helemaal niemand uitleggen. en weet je wat ik oneerlijk vind? dat hij heel voor onderzoek naar mij heeft gedaan? Denk je dat dat leuk is om te horen? Te horen krijgen dat iemand behoorlijk in je prive leven heeft zitten snuffelen waardoor hij niets meer aan jou hoeft te vragen omdat hij tenslotte alles allang weet?!" Ik kijk Julia even verbaast aan. "Dat vind ik eigenlijk heel erg slim" zeg ik verbaast. "Als ik de middelen had gehad, dan had ik dat ook gedaan. Dat bespaard echt een hele hoop ellende" Ik wrijf even nadenkend over mijn kin. 'Hmm ja moest ik ook eens gaan doen. Maar dan zou ik wel slimmer zijn en me kop daarover houden" Ik grinnik. "Cedric is blijkbaar dan een stuk eerlijker dan ik"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Als ik dat wist had ik dat ook wel gedaan! Ik wist het niet. Enig idee hoeveel Beckett's er in de telefoon gids staan?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, maar dat ga jij mij nu vertellen? Hoeveel waren het er? Ik barst van de nieuwsgierigheid. Kom op, vertel op!" Jake kijkt me even verbaasd aan. "Dat vind ik eigenlijk heel erh slim. Als ik de middelen had gehad, dan had ik dat ook gedaan. Dat bespaard echt een hele hoop ellende." Hij wrijft nadenkend over zijn kin. "Hmm, ja moest ik ook eens gaan doen. Maar dan zou ik wel slimmer zijn en me kop daarover houden. Cedric is blijkbaar een stuk eerlijker dan ik." Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Is jullie hele familie zo?" vraag ik aan hem, "want in dat geval ben ik blij dat ik daar niet meer mee te maken krijg."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Is jullie hele famillie zo? Want in dat geval ben ik blij dat ik daar niet meer mee te maken krijg" zegt Julia. Ik kijk haar even kort aan. "Wat probeer je nou precies te doen Julia?" vraag ik. "Mijn broer zwart maken omdat hij voor zorg maatregelen genomen heeft? of jezelf er van overtuigen dat je inderdaad blij bent om van hem af te zijn?" ik kijk Julia even aan. "Nee mijn hele familie is niet zo. Ik ben een arrogante klootzak,Cedric is een eerlijke en blijkbaar rijke advocaat, die graag iets zeker weet voor hij ergens aan begint, en mijn zus is een nerd, mijn broertje is een idioot en mijn ouders zijn psychopaten. Daarnaast, als je iets met Cedric begint heb je helemaal niks met mijn familie te maken aangezien hij er uit gestoten is" Ik kijk Julia weer even aan. "Zou je daarnaast wat zachter kunnen doen, mijn klanten vinden je behoorlijk lastig aan hun koppen te zien. Bovendien hoef je mij niet aan te vallen om mijn broer, Dat je problemen met hem hebt prima. Ik sta daarbuiten. Daarnaast zei ik niet dat dat een secreten actie was omdat hij me broer is, iedere andere zou dat zeggen kijk maar naar hen" Ik knik met mijn hoofd naar een stel jongens verderop aan de balie die beiden afkeurend naar haar kijken en zacht over dat onderwerp mompelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mismi schreef:
    Christian grey
    Ze zegt dat het eraan ligt wat ij druk noem. Nadat ik een hap heb genomen van mijn ontbijt stelt ze zichzelf voor als Hannah. "Christian. En met rustig bedoel ik een vrije ochtend of misschien zelfs een hele vrije dag" zeg ik dan en ik glimlach. "Ik heb eindelijk weer eens een rustige ochtend waarbij ik dus buiten de deur kan ontbijten. Dat komt niet vaak voor" zeg ik dan

    Hannah
    Christian,' stelde hij zich zelf voor en legde daarna uit wat hij met rustig bedoelde. 'Met rustig bedoel ik een vrije ochtend of misschien zelfs een hele vrije dag.' Hij glimlacht even naar mij en ik kijk hem met een glimlach terug weer aan. 'Ik heb eindelijk weer eens een rustige ochtend waarbij ik dus buiten de deur kan ontbijten. Dat komt niet vaak voor,' voegde hij eraan toe en ik grijnsde. 'Druk leven heb je blijkbaar, wat doe je voor de kost?' Vroeg ik toen. Zelf zou ik dat niet kunnen, elke dag druk druk druk.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:13 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Matthew Simon Collins

    Ze glimlachte even "Ik studeer biologie nu" antwoorde ze dan en ik knikte even."Moet jij nog ergens heen? Anders kunnen we misschien even bijkletsen in Central Park in de zon.." vraagt ze me dan en ik grijns lichtjes."Nee ik heb geen plannen vandaag ,maar dat lijkt me wel een goed plan."zeg ik terwijl ik met haar meega richting Cetral Park ,misschien kon ik dan ook Mabel in de gaten houden ,want ik weet dat ze daar ergens zit.
    "Heeft Alex nu eigenlijk al een vriendin?"vraag ik haar dan ,ik weet dat hij vaak over meisjes praat als we skypen ,dus vroeg ik het me eigenlijk wel af.
    "En jij ,heb jij al een vriendje ?"vraag ik haar dan. Ik moest toch over iets beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    In mijn ooghoeken zag ik dat Aiden op een skateboard langskwam. IK zuchtte snel en geluidloos en draaide mijn hoofd weg van hem toen hij hier heen kwam. Ik had geen zin in hem, zeker niet als hij weet wat er met Zoë was. 'Jo,' hoorde ik dan en keek op. Hij trapte zijn skateboard omhoog waarna hij hem in zijn hand nam en naast me ging zitten. Ik voelde zijn blik gericht op mij en ik keek hem terug aan. 'Hey,' bracht ik uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Wat probeer je nou precies te doen Julia? Mijn broer zwart maken omdat hij voorzorgmaatregelen genomen heeft? Of jezelf ervan overtuigen dat je inderdaad blij bent om van hem af te zijn? Nee, mijn hele familie is niet zo. Ik ben een arrogante klootzak, Cedric is een eerlijke en blijkbaar rijke advocaat, die graag iets zeker weet voor hij ergens aan begint, en mijn zus is een nerd, mijn boertje is een idioot en mijn ouders zijn psychopaten. Daarnaast, als je iets met Cedric begint heb je helemaal niks met mijn familie te maken aangezien hij eruit gestoten is." Jake kijkt me even aan. "Zou je daarnaast wat zachter kunnen doen, mijn klanten vinden je behoorlijk lastig aan hun koppen te zien. Bovendien hoef je mij niet aan te vallen om mijn boer. Dat je problemen met hem hebt prima. Ik sta daarbuiten. Daarnaast zei ik niet dat dat een secrete actie was omdat hij me broer is, ieder andere zou dat zeggen, kijk maar naar hen." Jake knikt met zijn hoofd naar een stel jongens die iets verderop aan de bar zitten en me afkeurend aankijken, ik hoor dat ze het zacht over me hebben. Ik voel achter in mijn ogen tranen prikken. "Sorry," mompel ik. Ik sta op en loop snel The Brew uit. Buiten voel ik de eerste traan al over mijn wang stromen. Ik huilde niet zozeer om het hele gedoe van Cedric, maar het feit dat er niemand, maar dan ook echt niemand vroeg wáárom ik geen serieuze relatie wou. Zelfs Cedric had het me niet gevraagd. Als ze er naar gevraagd hadden en ik had het ze verteld, zouden ze het wel snappen. Ik loop richting Central Park, waar ik op een bankje ga zitten en de tranen van mijn wangen afveeg, wat weinig zin heeft, aangezien de tranen blijven komen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Speeltopic 5 alweer!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Ik ren heel hard door het park, maar dan ook echt hard, in een korte broek, een hemd en mijn sport schoenen. Ik moet het gewoon uit mijn lijf krijgen. Terwijl heel ironisch, ik een sigaret in mijn hand heb. Als ik een hoek om ren val ik bijna omdat ik Julia op een bankje zie zitten. Ik neem een diepe hijs van mijn sigaret en ren dan naar haar toe. "Ik snap het niet!!" Zeg ik als ik vlak voor haar sta. "Waarom zou je er zo lang over doen om te zeggen dat je geen vorm van relatie wilt op seks na? Waarom trouwens?!" Ik neem een diepe hijs en zie dat ze huilt. "Hey joh huil je nou?" Ik stop de sigaret in mijn mondhoek en ga naast haar zitten en leg mijn hand op haar rug. "Wat is er?" Ik haal de sigaret uit mijn mond.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    "Druk leven heb je blijkbaar, wat doe je voor de kost?" vraagt ze dan. "Ik heb een eigen bedrijf die weer meerdere bedrijven in dienst heeft als het ware." zeg ik dan. "Ik zit in Amerika maar ook erbuiten en heb best veel vergaderingen." leg ik uit. "Gelukkig vind ik het heel erg leuk werk om te doen, anders zou ik het niet volhouden.." zeg ik dan. "En jij? Studeer je nog of werk je al?" vraag ik dan.

    Esmée Sophia Pearson
    "Nee ik heb geen plannen vandaag, maar dat lijkt me wel een goed plan" zegt hij en we lopen samen richting Central Park. "Heeft Alex nu eigenlijk al vriendin? En jij, heb jij al een vriendje?" vraagt hij dan. Ik grinnik even. "Volgens mij heeft hij nu wel een soort van vriendin, ik ben er nog niet achter of het nou heel serieus is of niet" zeg ik dan. Ik weet dat hij iets met een meisje heeft, maar hoe serieus het is weet ik niet. Volgens mij weten ze het zelf ook nog niet helemaal. "En ik tja.. Geen idee" zeg ik dan. Een relatie was het nog niet echt... Volgens mij hadden we ook niet echt iets toch? "Het is nogal lastig nu en we weten het zelf nog niet helemaal.." zeg ik dan. "En hoe staat jou liefdesleven?" vraag ik dan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt