• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    'Nee,' mijn stem klonk wat harder en paniekerig. Ik pakte dan uiteindelijk ook haar arm vast en glimlachtte wat stom naar haar. 'Je bent echt leuk,' zei ik toen. Haar stemming was compleet omgeslagen en ik keek haar even aan. Stiekem wist ik wel dat er zoiets zou komen, maar bij haar niet. 'Valentine, kom op nou,' zei ik en ik zat nog steeds wat hopeloos op de bank.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity knikte even. . "Feitelijk heb ik een oudere half broer en een jonger broertje. Maar we hebben al jaren, ongeveer 10 jaar of zo, al geen contact meer met mijn broer dus..ja dan heb ik eigenlijk alleen Jake en mijn jongere broertje." legde ze uit en ik knikte even.
    De bediende kwam terug me onze bestelling en ik glimlachte even vriendelijk ,waarna ik me weer richt op Felicity.
    Best balen ,als je iemand van je familie bijna nooit meer ziet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Cedric hielt de deur weer voor me open en ik glimlachte even naar hem. Hij wordt meteen begroet door de vrouw achter de balie en heeft daarna een kort gesprekje met hem over zijn ex. "Ik zag dat De abrikooskleurige en pruimkleurige alsjeblieft," zegt hij tegen de vrouw. "Oh, en die zalmkleurige maar dan in de kleur grasgroen." De vrouw knikt en loopt weg. Ik zie Cedric fronzen. "Ohja, misschien een beetje laat, maar je kan trouwens niet meer nee zeggen. Je moet trouwens een jurk aan in dat restaurantje." Ik kijk Cedric even verbaasd aan. "Maar ik heb thuis ook gewoon jurken hangen hoor..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Nee,' zei hij wat harder dan anders en paniekerig. Hij nam mijn arm vast en glimlachte wat dom naar me ,mijn blik stond boos en teleurgesteld.
    Als ik dan eens een leuke jongen tegen kom... 'Je bent echt leuk,' zei hij toen en ik keek hem weer even aan.
    'Valentine, kom op nou,' hij zat net als een geslagen puppy op de bank en ik zucht zachtjes. en ga dan weer naast hem zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit even kort mijn ogen."Echt waar?"vroeg ik hem nog eens voor de zekerheid. Ik was soms echt veel te naïef .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Al snel zat ze weer tegen me aan op de bank, ze was naïefer dan ik dacht maar het beviel me wel. 'Echt waar?' Vroeg ze toen en ik knikte. Het was eigenlijk best gemeen, ik wou haar niet teleurstellen maar na twee flessen wijn ben je egoïstischer dan je denkt. Ik kwam weer dichterbij om haar weer te zoenen, maar nam van te voren nog een slok wijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Maar ik heb thuis ook gewoon jurken hangen hoor" zegt Julia verbaast. "Dat zal best" zeg ik geamuseerd. "Maar ik wil zien hoe deze je staan" antwoord ik. De vrouw komt aangelopen met de jurken. Ik voel even aan de stof. Ik knik even tevreden als ik bij alle drie de jurken zijde en gedeeltes zijde voel. "Ik zag ook nog een cocktail jurk, met een col in baby blauw?" De vrouw knikt. "Ik weet welke je bedoelt" zegt ze. "Die ook, in S" antwoord ik. De vrouw haalt hem. Ik neem de vier jurken aan en loop, naar de paskamers, terwijl ik met mijn hand op haar onderrug, Julia meeneem. Dan geef ik de jurken aan Julia. "Passen" zeg ik. Ik ga op een comfortabele stoel zitten buiten de paskamers. "Oh en ik wil het wel zien he"

    Felicity Harper

    Het eten word gebracht en ik neem een hapje. "Hmm dit is echt heerlijk. Weet je zeker dat je niks wil eten?' vraag ik aan Blake terwijl ik mijn wenkbrauwen even frons. Ik neem een aardbei met wat slagroom en kijk dan weer naar Blake, Houd mijn hoofd een tikkeltje schuin terwijl ik hem probeer te peilen. "Maargoed, Mijn halfbroer heet Cedric Beckett..Het laatste wat ik van hem hoorde is dat hij advocaat wilde worden. Mocht geen contact met hem zoeken dus weet niet of dat gelukt is. Hij heeft trouwens een andere vader vandaar. Pap wilde hem niet adopteren toen zijn vader overleed."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat zal best," zegt Cedric geamuseerd, "maar ik wil zien hoe deze je staan." De vrouw komt aangelopen met de jurken. Cedric voelt aan de stof van de jurken. Hij knikt tevreden en ik moet even lachen, hij ziet er wel heel deskundig uit zo. "Ik zag ook nog een cocktailjurk, met een col in baby blauw?" vraagt hij aan de vrouw. "Ik weet welke je bedoelt," zeg ze. "Die ook, in S," antwoord hij. "Je hebt er wel verstand van hè?" vraag ik lachend. De vrouw komt terug met het baby blauwe cocktailjurkje en Cedric neemt alle vier de jurken aan. Vervolgens legt hij zijn hand op mijn onderrug en leidt hij mij naar de paskamers. Hij geeft de jurken aan mij. "Passen," zegt hij. "Lieve Julia, zou jij deze jurken alsjeblieft willen passen?" corrigeer ik hem voor de grap. "Oh en ik wil het wel zien hè," zegt hij. "Joe, komt goed!" roep ik, terwijl ik het gordijntje van de paskamer dichttrek. Als eerste trek ik het baby blauwe jurkje aan. Ik bekijk me even in de spiegel en vervolgens loop ik naar buiten en draai ik een rondje voor Cedric. "En?" Ik kijk hem vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Lieve Julia, zou je deze jurken alsjeblieft willen passen?" Ik grijns even maar Julia verdwijnt dan toch in het pashokje. Ik kijk even rond, behalve de collectie is er niets veranderd. Ze komt naar buiten in het baby blauwe jurkje en draait een rondje voor me. "En?" vraag ik. Ik knik even. "Staat je heel mooi. Al zou je misschien je haar gedeeltelijk of helemaal moeten opsteken. Maar het staat heel mooi. Hoe vind je het zitten?" vraag ik terwijl ik mijn handen even in een vouw. Glimlachend kijk ik naar haar op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Hmm dit is echt heerlijk. Weet je zeker dat je niks wil eten?' vraagt ze nadat ze een hapje had genomen en ik glimlach even. Ze kijk me fronsend aan. "Ja zeker weten."bevestig ik mijn antwoord dan. "Maargoed, Mijn halfbroer heet Cedric Beckett..Het laatste wat ik van hem hoorde is dat hij advocaat wilde worden. Mocht geen contact met hem zoeken dus weet niet of dat gelukt is. Hij heeft trouwens een andere vader vandaar. Pap wilde hem niet adopteren toen zijn vader overleed." legde ze uit en ik knikte even. "De advocaat van mijn vader noemt ook Beckett."merk ik op .Het zou erg toevallig zijn ,dat het haar halfbroer was.
    Ik neem een slokje van mijn latte en kijk haar dan met een glimlachje aan.

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron knikte ,waardoor ik even glimlach. Cameron zette de wijn weer aan zijn lippen ,waarna hij er een slokje van nam.Ikzelf nam de wijn uit zijn handen en ,dronk zelf het laatste beetje uit. Ik legde de lege fles op de tafel en ging weer op zijn schoot zitten.
    Ik liet mijn handen door zijn haren gaan en drukte mijn lippen op die van hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Staat je heel mooi. Al zou je misschien je haar gedeeltelijk of helemaal moeten opsteken. Maar het staat heel mooi. Hoe vind je het zitten?" vraagt hij. Hij vouwt zijn handen in één en kijkt glimlachend naar me op. "Ik vind de col niet zo fijn, een beetje strak," geef ik toe, terwijl ik met mijn vinger zacht aan de col trek. Ik bekijk mezelf nog even in een spiegel en loop dan weer mijn pashokje in. Ik trek het jurkje uit en pak het volgende jurkje, de pruimkleurige. Ik trok hem aan. Er zat alleen een rits op de rug, die ik zelfs met mijn lenige lichaam, niet dicht kreeg. "Cedric?" vroeg ik poeslief. "Zou je de rits misschien dicht willen trekken?"

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 19:21 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity Harper

    "De advocaat van mijn vader noemt ook Beckett" zegt Blake. Ik haal mijn schouders op. "Het is denk ik best wel een bekende naam. Er zullen wel meerdere advocaten zijn die Beckett heten" Ik glimlach even en neem weer een hap van mijn eten. Het zou wel heel toevallig zijn als hij de advocaat van zijn vader zou zijn. Onmogelijk zelfs. Ik neem een paar happen van mijn wafels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ze glimlachtte lief en nam toen de fles wijn uit mijn handen en dronk 't laatste beetje op. Ze zette de lege fles op de tafel en ging op mijn schoot zitten waar na al snel ze haar handen door mijn haren liet gaan en me weer begon te zoenen. Ik zoende haar intens terug en pakte haar bij haar heupen vast en vroeg niet om toestemming, ze leek dronken genoeg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Ik vind de col niet zo fijn, een beetje strak" Julia trekt met haar vinger een beetje aan de col. Ik knik even om aan te geven dat ik het snap. Ze vertrekt weer naar de paskamer. "Cedric?" hoor ik Julia poeslief vragen. "Zou je de rits misschien dicht willen doen?" Ik glimlach even. "Tuurlijk" Ik sta op van de stoel en loop naar de paskamer. Ik glip door het gordijn en trek de rits van de pruimkleurige jurk dicht. De split loopt vanaf Julia haar enkels tot halverwege haar dijen. De strapless jurk loopt strak om haar lichaam waardoor haar vormen mooi uitkomen. In de spiegel zie ik de voorkant. "Adembenemend" zeg ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Tuurlijk?" hoor ik Cedric zeggen. Niet veel later staat hij achter me in het pashokje en trekt hij de rits van de jurk dicht. Ik bekijk de jurk in de spiegel. "Adembenemend," zegt Cedric zachtjes. Ik kijk hem via de spiegel aan en glimlach. "Hij is prachtig," zeg ik zacht. "Je hebt een goede smaak." Ik moest toegeven dat ik me door de jurk ineens prachtig voelde, net alsof ik toch een soort van prinses was, zoals ik vroeger altijd wou worden. Mijn blik glijdt weer van de jurk naar Cedric, ik glimlach nog steeds breed.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron zoende me intens terug en legde zijn handen op mijn heupen.
    Ik grijns even tegen zijn lippen aan en liet mijn handen afdwalen ,naar onder en ging dan met 1 hand onder zijn shirt. Er zat echt veel alcohol in die wijn ,waardoor ik weet aangeschoten was.
    Met mijn vingers glij ik over zijn buik en ik telde de blokjes van zijn sixpack.

    Blake Austin Gabriëls

    Ze haalde haar schouders op. "Het is denk ik best wel een bekende naam. Er zullen wel meerdere advocaten zijn die Beckett heten" zegt ze en ik knik even.
    Ze neemt een hap van haar wafel en ik glimlach even. Ik lach zachtjes als ik zie dat ze slagroom op haar neus heeft. "Kom hier. "zeg ik grinnikend ,waarna ik de slagroom van haar neus haal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH