• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia schud haar hoofd. "Nee vandaag gaan we gewoon naar het restaurant. Die pizza en de film houden we tegoed. Als ik je nu niet teveel heb afgeschrikt en er een volgende keer komt" lacht Julia. Ik grijns. "Je hebt me niet afgeschrikt. " ik kijk op mijn horloge. Het is nog vroeg! "Het is nog vroeg. De reservering staat pas voor vanavond. Dat heb ik net gedaan toen je stond te passen. Ben niet zo eng dat ik dat doe voor ik een antwoord heb" ik grijns even. "We kunnen nog wat anders doen? Park? Ik kan je me huis laten zien? Of ben je me al zat?" Grap ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric grijnst. "Je hebt me niet afgeschrikt," zegt hij. "Gelukkig maar," glimlach ik. "Het is nog vroeg. De reservering staat pas voor vanavond. Dat heb ik net gedaan toen je stond te passen. Ben niet zo eng dat ik dat doe voor ik een antwoord heb," zegt hij grijnzend, nadat hij op zijn horloge heeft gekeken. "We kunnen nog wat anders doen? Park? Ik kan je me huis laten zien? Of ben je me al zat?" grapt hij. "Ik ben je al zat," zeg ik lachend. "Nee hoor. Nou, aangezien je me je huis wou laten zien, kunnen we dat nu wel doen?" stel ik voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Ik deed de koelkast dicht en had alweer een fles drank in mijn handen waarna ik de deur dicht hoorde klapte. Valentine was weggegaan, ugh.. ik kon me hier zo aan ergeren. Ik liep naar de deur met moeite en hing leunend tegen de deurpost waarbij ik met fronsende wenkbrauwen naar haar keek. 'Valentina, doe niet zo stom.' Ik hoefde niet veel moeite te doen om haar mij te laten horen, ze was nog dichtbij en was niet ver gekomen. Ze was zo dronken als wat. Ik liep niet naar buiten want dan zou ik alsnog vallen en dronk een slok van mijn wijn. Ik liep weer naar binnen en zou wel afwachten tot ze terugkwam. Daarna hoorde ik gebonk op de deur, ik zuchtte en deed nog niet open. Tot hij zelf open werd gedaan en ik Zoë zag. Ik schrok ervan, zeker aangezien ik halfbloot stond en dronken was.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:24 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Ik ben je nu al zat. Nee hoor" zegt Julia lachend. "Nou aangezien je me je huis wou laten zien, kunnen we dat nu doen?" Ik knik. "Oke dat is goed" ik leg mijn hand op Julia haar onderrug "deze kant op" we lopen richting de grote gebouwen. Ergens in het midden van de stad loop ik er een binnen. "Meneer Beckett" zegt een man achter de receptie vriendelijk. Ik knik even. Ik druk op de lift knopje en de deuren schuiven eigenlijk meteen al open. Eenmaal in de lift druk ik op de allerhoogste verdieping. Hij vraagt om een code. Als ik die ingetoetst heb gaat de lift omhoog. "Heb je broers of zussen?" Vraag ik. Als de lift deuren open gaan kom je gelijk in het grote vooral lichte penthouse (zie rol beschrijving)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedrik knikt, "oké, dat is goed." Hij legt zijn hand weer op mijn onderrug en leidt me een kant op. "Deze kant op," zegt hij. Niet veel later lopen we een gebouw binnen, een man achter de balie begroet Cedric en we lopen samen een lift in. "Heb je broers of zussen?" vraagt hij. "Ben je daar niet achter gekomen tijdens je vooronderzoek?" vraag ik lachend. "Ik heb drie oudere broers," antwoord ik. "En jij? Heb jij nog broers of zussen?" De liftdeuren schuiven open en meteen staan we in een groot penthouse, met grote ramen die veel licht binnen laten. "Wauw, je hebt niet overdreven toen je over je huis praatte," merk ik op.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "En jij heb jij nog broers of zussen?" Vraagt Julia nadat ze verteld dat ze drie broers heeft. "Twee jongere halfbroers en een halfzusje" antwoord ik."Wauw je hebt niet ooverdreven toen je over je huis sprak" ik grijns even. "Natuurlijk niet" antwoord ik. "Wil je wat drinken?" Ik loop naar de open keuken. Ik gebaar naar de grote bank. "Ga zitten" zeg ik vriendelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Twee jongere halfbroers en een halfzusje," antwoord hij. Ik knik. "Natuurlijk niet," antwoord hij. "Wil je wat drinken?" Hij loopt naar de keuken. "Ja, lekker," glimlach ik. Hij gebaart naar de grote bank. "Ga zitten." Ik ga zitten op de grote bank en kijk om me heen. Op de één of andere manier voel ik me ineens heel ongemakkelijk, nu ik zo bij hem thuis zit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Valentina, doe niet zo stom.' riep hij en ik kijk om. "Mijn naam is Valentine ,niet Valentina ,stomkop."roep ik terug naar hem,waarna ik verder ga.
    Na bijna de straat uit te zijn draai ik me om. Cameron ,was weg ,maar ik zag net een ander meisje zijn huis binnen gaan. Ik frons,laat mijn fiets daar liggen en ,ga terug naar zijn huis. De deur stond op een kiertje dus ik kon gemakkelijk binnen komen.Ik beet op mijn lip en luisterde af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik keek rond en zag Cameron halfnaakt staan met een fles drank in zijn hand. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Waarom?' vroeg ik hem alleen maar en ik stak mijn hand uit met de sleutel erin. 'Ik hoopte altijd, dat je zou stoppen, met dat idiote gedrink. Maar het is alleen maar valse hoop.' zeg ik en ik stop de sleutel in zijn hand. 'Jij gaat toch nooit veranderen.' zeg ik dan en ik loop naar de deur.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Waarom?' Vroeg Zoë terwijl ze me aankeek. 'Ik hoopte altijd dat je zou stoppen met dat idiote gedrink. Maar het is alleen maar valse hoop.' Dit had ik niet verwacht ik bleef even staan en zette de fles wijn neer op het aanrecht en kwam achter haar aan. 'Zoë, het is niet wat je denkt,' zeg ik dan en pak haar arm vast. Ik draai haar naar me toe en omhels haar zodat ze niet weg kan. Ik zag er echt niet uit, maar het boeide me nu niet veel. 'Je bent zo mooi als je boos bent.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Julia gaat zitten terwijl ik wat er inschenk. "Sorry als het wat overweldigend is" zeg ik bescheiden. "Of alles eigenlijk. Dat ik dingen voor je koop en zo. Dat is niet mijn bedoeling. Probeer me alleen van mijn beste kant te laten zien enzo" ik kan op de een of andere manier niet blozen maar wel beschaamd of bescheiden er uit zien. "En ik kan nou eenmaal van alles doen met mijn geld. Sorry "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Sorry als het wat overweldigend is," zegt Cedric bescheiden. ""Of alles eigenlijk. Dat ik dingen voor je koop en zo. Dat is niet mijn bedoeling. Probeer me alleen van mijn beste kant te laten zien enzo." Ik kijk hem even aan en glimlach. "Ik heb al die cadeautjes niet nodig om je beste kant te zien," zeg ik, "maar ik ben er wel heel blij mee, vooral met de pruimkleurige jurk," geef ik toe. "En ik kan nou eenmaal van alles doen met mijn geld. Sorry."
    "Het is echt al goed hoor," zeg ik, "als ik genoeg geld had zou ik dat soort dingen ook doen denk ik."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Waarom?' hoorde ik de vrouwelijke stem vragen. 'Ik hoopte altijd dat je zou stoppen met dat idiote gedrink. Maar het is alleen maar valse hoop.' vervolgde ze.
    'Zoë, het is niet wat je denkt,' hoorde ik Cameron. Zoë ,zo noemde het meisje dus. Ik bijt zachtjes op mijn lip.
    'Je bent zo mooi als je boos bent.' zei hij. Ik beet harder op mijn lip en ik voelde de smaak van ijzer in mijn mond.
    Ik was kwaad,nee ik was woedend. Ik gooide de deur open en kijk de twee aan. Cameron had zijn armen om haar heen geslagen n het meisje herkende ik wel.
    Zoella ,een oude jeugdvriendin van me. "Leugenaar."riep ik naar Cameron en ik beende kwaad weg.
    Hij had wel een vriendin,hij vond me dus niet leuk. Ik had dus liggen zoenen met een vreemde ,die me eigenlijk misbruikte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, het is niet wat je denkt.' zegt hij nadat hij de fles op het aanrecht heeft gezet. Hij trekt me in een omhelzing. 'Je bent zo mooi als je boos bent.' zegt hij dan. Ik duw hem ruw van me af. 'Als dit niet is wat ik denk dat het is, wat is het dan Cameron!' zeg ik boos en ik kijk hem aan. 'Leugenaar!' hoor ik een meisje zeggen en ik draai me om. Ik zie een oude jeugdvriendin van me staan en wil mijn mond open doen, maar ze beent al weg. Boos kijk ik hem aan. 'Eerst mij en als je dat niet lukt dan ga je lekker met iemand anders?!' zeg ik boos en mijn stem klinkt wat luider. 'Lager kan je niet zinken,' zeg ik dan. 'Als ik jou was zou ik maar even over nadenken wat je vader hier van gevonden had.' zeg ik en met deze woorden verlaat ik ook zijn huis.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Zoë duwt me ruw van zich af en ik zie al snel dat Valentine ook binnenkomt. 'Leugenaar,' zei ze en liep vervolgens weg. 'Ik laat me niet nog een keer door jou gebruiken,' zegt ze dan en ik sta een beetje sprakeloos te staren. 'Eerst probeer je het met mij, en als dat niet lukt ga je gewoon naar een ander.' 'Wat zou je vader hiervan vinden?' Ik keek haar aan, ondanks ik zo dronken was als wat kwetste het me en ik staarde haar even na tot ze zich omdraaide en wegliep. 'Nee, Zoë, ik hou van je.' Ik ging in de deuropening staan en leunde met een arm tegen de deurpost aan. Ik schold een paar keer hardop.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:26 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.