• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    De jongen keek me aan en vroeg toen of ik het ook zo rustig had vandaag. Ik draaide mijn blik even van hem weg maar keek al snel weer terug. 'Ligt eraan wat je rustig vindt.' Hij richtte zich weer op zijn ontbijt en het leek me handig als ik ook weer een slokje van mijn koffie nam. Straks was hij nog afgekoeld. 'Ik ben Hannah,' zei ik toen en ik stak mijn hand naar hem uit. Ik wist niet waar ik dat zelfvertrouwen vandaan haalde maar het voelde goed.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Ja ik heb gedaan alsof ik een serieuze relatie wou, terwijl ik het helemaal niet wil, maar ik wist dat jij het wel graag wilt en dat had ik niet moeten doen," Julia kijkt omlaag en ziet dat ze nog in haar bh staat. Ze gaat naast me zitten en legt haar hand op mijn onderarm. "Luister, ik weet op het moment gewoon echt niet wat ik wil." Ik glimlach even vriendelijk. "Ik begrijp het, Ik heb je gewoon overvallen. Het is oke, echt" Waar heb ik die verdomde sigaretten ook gelaten?? Ik voel me rot maar aan de andere kant voel ik me tegelijkertijd stom. Wat had ik anders verwacht?? Je overvalt meiden ook meteen met je geld..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Na nog even thuis te wat gedronken en bijgekletst te hebben rij ik weer terug richting NY. Ik had besloten dat mineur met mij mee gaat naat NY waar hij gelukkig mag staan op de stal waar ik deze vakantie ga werken. Nadat ik mineur en zijn spullen daarheen heb gebracht gaik weer terug naar mijn kamer. Ik kleed me om en besluit dan richting centrak park te gaan om daar nog even in de zon te zitten. Ik ga de kamer weer uit en loop de straat op waar ik bijna tegen een jongen aanloop die net de rook van zijn sigaret uitblaast. He bah. Ik had echt een hekel aan rokers. "Sorry" zeg ik dan en ik glimlach even.

    Christian grey
    Ze zegt dat het eraan ligt wat ij druk noem. Nadat ik een hap heb genomen van mijn ontbijt stelt ze zichzelf voor als Hannah. "Christian. En met rustig bedoel ik een vrije ochtend of misschien zelfs een hele vrije dag" zeg ik dan en ik glimlach. "Ik heb eindelijk weer eens een rustige ochtend waarbij ik dus buiten de deur kan ontbijten. Dat komt niet vaak voor" zeg ik dan

    Julia Miller
    "Ik begrijp het, ik heb je gewoon overvallen. Het is oké, echt," zegt hij. "Is het écht oké?" Ik wrijf zachtjes over zijn arm en kijk hem aan. Ik met mijn stomme hoofd ook altijd, als ik nou gewoon vanaf het eerste moment eerlijk was geweest... "Even mijn shirt pakken," zeg ik tegen hem als ik op sta. Ik loop de trap op en haal mijn shirt uit de badkamer, ik trek hem meteen aan en loop dan weer naar beneden. "Ik denk dat het beter is als ik ga. Tenzij je wilt dat ik blijf, maar waarom zou je dat willen. Ik ben een ongelooflijke trut geweest," zeg ik tegen Cedric.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Is het echt Oke?" Julie wrijft over mijn arm en ik knik. "Even mijn shirt pakken" Julia loopt weg en loopt later met haar shirt aan terug. "Ik denk dat het beter is als ik ga, tenzij je wilt dat ik blijf, maar waarom zou je dat willen. Ik ben een ongelooflijke trut geweest" zegt Julia. Ik knik weer. "Ga maar, vergeet de jurken alsjeblieft niet" Ik glimlach vriendelijk naar Julia. Ondertussen voelt het alsof er een steen in mijn maag land. Ik heb behoefte aan eenzaamheid, maar tegelijkertijd wil ik vrienden om me heen. Ik wil alcohol misbruiken en zo veel roken, ondanks dat ik gestopt ben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Als ik op kijk zie ik een meisje bijna tegen me opbotsen ,waardoor ik automatisch stop met lopen en haar even aankijk.
    "Sorry" zei ze en glimlachte even. "Kijk de volgende keer uit waar je loopt."mompel ik lichtelijk geërgerd.
    Ik was al blij dat ze niet tegen me aan was gebotst.Ergens vaak lijk ik het meisje te herkennen ,of nee ze deed me aan iemand denken.
    E...Es.. Em ,nee ik kwam niet meteen op haar naam ,maar dan wist ik het weer. "Hé ,jij bent Esmee,toch? "vraag ik der ,voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Ga maar, vergeet de jurken alsjeblieft niet," zegt hij. Hij glimlacht er vriendelijk bij. Ik knik en pak het tasje met jurken wat nog op de bank stond. "Tot ziens dan maar, meneer Beckett," zeg ik. Ik loop naar de lift, waarvan de deuren binnen een paar seconden openen. Ik stap de lift in en kijk naar de grond. Ik wil niet zien hoe Cedric langzaam verdwijnt achter de dichtgaande liftdeuren. Ik voel me vreselijk. Ik heb hem waarschijnlijk zoveel pijn gedaan. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het heb verteld, ik had hem niet nog langer voor willen liegen. De lift stopt halverwege en er stapt een vrouw van middelbare leeftijd de lift in. Ik knik vriendelijk. Niet veel later bereiken we de begane grond. Ik loop de lift uit en loop de straat op. Geen idee waarheen, maar in ieder geval weg van hier.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Tot ziens dan maar meneer Beckett" Ik zwijg en kijk Julia na, hoe ze in de lift verdwijnt en dan uiteindelijk weg is. Vervolgens pak ik het eerste naast me en gooi het zo hard mogelijk naar de liftdeuren. Wat ben ik toch een stomme lul. Hoe kan je zo stom stom stom zijn! Ik raap het gene bij de lift op, loop naar boven waar ik een schoon t-shirt aandoe en een schone spijkerbroek aan. Je bent een stomme lul Cedric een stomme lul. Je moet maar alleen blijven..

    [iemand voor Cedric of Jake?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Ik was een willekeurige kant opgelopen en was bij toeval bij the Brew aangekomen. Als vanzelfsprekend liep ik naar binnen. Ik ging aan de bar zitten en bestelde een dubbele espresso. Niet veel later wordt mijn koffie voor me neergezet. Ik neem er meteen een flinke slok van, ook al is het nog veel te warm. Op het moment kan niets me schelen. Ik voel me ongelooflijk stom.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Ik zet een dubbele espresso neer voor de vrouw die aan de bar zat. Ze neemt een flinke slok, al is het nog veels te heet. Ik frons even, ze lijkt er niet echt bij te zijn met haar gedachten. Dan herken ik haar. "He, ben jij niet die vrouw die vanochtend met Cedric hier was?" vraag ik. Ik kijk haar even nieuwsgierig aan. Zou hij iets geflikt hebben?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "He, ben jij niet die vrouw die vanochtend met Cedric hier was?" hoor ik iemand vragen. Ik kijk op en zie de jongen achter de bar me nieuwsgierig aan kijken. "Ja, dat klopt," zeg ik een beetje verward. Ik neem nog een slok koffie. "Oh hé, jij bent zijn broer of niet soms?" vraag ik aan hem, als ik hem ineens herken.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Het meisje kijkt me verward aan. "Ja dat klopt" Ze neemt een slok koffie. " Oh he jij bent zijn broer of niet soms?" vraagt ze. Ik knik even. "Ja ik ben zijn broertje, Jake aangenaam" antwoord ik. Ik glimlach even. "Is er iets aan de hand? Je ziet er een beetje..down uit?" zeg ik, toch wel een tikkeltje bezorgd. Het is rustig want de meeste mensen zijn al naar werk dus dan heb ik tijd voor een gesprekje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    De jongen knikt even. "Ja ik ben zijn broertje, Jake aangenaam," antwoord hij, hij glimlacht even. "Julia," stel ik mezelf voor. "Is er iets aan de hand? Je ziet er een beetje...down uit?" zegt hij een tikkeltje bezorgd. Ik schud mijn hoofd en glimlach even. "Nee, het gaat eigenlijk wel, ik was een beetje in de war, that's it," antwoord ik, "het stelt niets voor." Ook al was dat allemaal niet de waarheid, het hielp wel om me wat beter te laten voelen. Het stelde tenslotte ook niets voor, ik kende Cedric pas net, het was volkomen logisch wat ik had gedaan. Ieder normaal mens zou dat gedaan hebben.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    "Kijk de volgende keer uit waar je loopt" mompelt hij lichtelijk geërgerd. Ik raak er geïrriteerd door en wil iets terug snauwen als hij vraagt of ik Esmée ben. Ik knik. "Ja ik ben Esmée.." zeg ik dan. Ik bekijk hem even goed en ergens gaat een belletje rinkelen. "Matthew toch?" vraag ik dan. "Jij kent mijn broer Alex toch?" vraag ik nog. Ik dacht ik hem ten minste herkende als een vriend van mijn broer. Hij is vast wel eens bij ons geweest en ik kan niet zo snel iemand anders bedenken die op hem lijkt ofzo.