• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Ik kan denk ik beter vragen wat jij wilt doen," zegt jij met een grijns. 'Je bent zo mooi," mompelt hij. Ik glimlach even en druk een vluchtige kus op zijn lippen. Daarna ren ik de trap op, in de hoop dat hij achter me aanloopt. Ik loop zijn slaapkamer binnen en ga op de rand van het bed zitten en wacht tot Cedric er aan komt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cerdic Beckett

    Julia drukt snel een kus op mijn mond en rent dan de trap op. Ik kijk mijn huisdieren streng aan voor ik achter Julia aan de trap op loopt. Julia zit op het randje van mijn bed. "Dat bed staat je goed, je moet vaker bij hem zijn hij vind je lief" ik grijns breed. "Of met mij erbij? Denk je dat hij niet jaloers word?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Tuurlijk wordt ie niet jaloers," zeg ik lachend, "hij mag tenslotte mee kijken toch?" Ik pak de hand van Cedric en trek hem naar het bed toe. Ik druk mijn lippen weer op die van hem, nu wat ruiger dan ik de afgelopen keren had gedaan. Voorzichtig laat ik me achterover vallen op het bed en trek Cedric met me mee.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    {ik heb een gaatje vrij om iets te schrijven, donderdag heb ik mijn laatste toets van de pwweek}

    Kayleigh Isabelle Hunter

    Hij toetste zijn nummer in en gaf mijn mobiel weer terug en hij pakte zijne weer. 'Dan ben je voorlopig nog niet van me af,' zei hij lachend, ik lachte even met hem mee. 'Nee, niet dat ik van je af zou willen zijn. Anders heb ik hier voor niets zo lang met je gekletst!' zei ik, ook lachend Ik zag er niet echt tegenop om hem nog eens te zien. Hij was echt heel erg aardig.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Drew Austin Whiteley
    "Nee, niet dat ik van je af zou willen zijn. Anders heb ik hier voor niets zo lang met je gekletst," zegt Kayleigh lachend. Ik lach ook weer even. "Je had hier ook kunnen zitten omdat je het lullig voor me zou vinden om weg te gaan," zeg ik lachend. "Wil je nog een kopje koffie of moet je weg?" vraag ik. Mijn frappuccino was inmiddels al een tijdje op en ik had wel zin in nog zo'n koel drankje.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Natuurlijk word hij niet jaloers, hij mag tenslotte meekijken toch?" Julia trekt me naar het bed en kust me, een stuk ruwer dan daarnet. Vanzelf sprekend zoen ik terug, ze laat zich voorzichtig achterover vallen en trekt mij met zich mee. "Meekijken met wat?" Vraag ik speels, terwijl ik ondertussen vederlichte kusjes op haar kaaklijn plant. Dan kijk ik Julia aan. "Ik wil even wat duidelijk maken" zeg ik dan. "Ik wil niet overkomen als iemand die het alleen voor de seks doet" zeg ik. "Zoek zelf namelijk een serieuse relatie. Ik wil meer dan alleen seks"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Meekijken met wat?" vraagt Cedric speelt, terwijl hij kusjes op mijn kaaklijn plant. "Met wat wij allemaal uitspoken," fluister ik in zijn oor. "Ik wil even wat duidelijk maken," zegt hij. Ik duw mezelf wat overeind. "Ik wil niet overkomen als iemand die het alleen voor de seks doet. Zoek zelf namelijk een serieuze relatie. Ik wil meer dan alleen seks," vertelt Cedric. "Ik moet eigenlijk ook wat vertellen," zeg ik. "Ik weet dat dit het moment echt gaat verpesten en dat spijt me heel erg, maar je moet het weten." Ik haal even diep adem. "Ik weet niet of ik wel toe ben aan iets serieus..."

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 16:43 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    In mijn ooghoeken zag ik dat Aiden op een skateboard langskwam. IK zuchtte snel en geluidloos en draaide mijn hoofd weg van hem toen hij hier heen kwam. Ik had geen zin in hem, zeker niet als hij weet wat er met Zoë was. 'Jo,' hoorde ik dan en keek op. Hij trapte zijn skateboard omhoog waarna hij hem in zijn hand nam en naast me ging zitten. Ik voelde zijn blik gericht op mij en ik keek hem terug aan. 'Hey,' bracht ik uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Ik moet eigenlijk ook wat vertellen. Ik weet dat dit het moment echt gaat verpesten en dat spijt me heel erg maar je moet het weten" Julia haalt diep adem. "Ik weet niet of ik wel toe ben aan iets serieus" ik kruip a la minuut van Julia af en haal mijn hand door mijn haren. "Wat versta jij onder niet serieus?" Vraag ik dan. Ik sta nu naast het bed, maar had eigenlijk niets anders moeten verwachten. Je bent veels te rijk joh Cedric..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric kruipt meteen van me af en haalt zijn handen door zijn haren, precies wat ik verwacht had. "Wat versta jij onder niet serieus?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet precies. Gewoon, niet teveel gezeur, geen label, ook weer niet alleen seks, maar ook weer niet veel meer dan dat. Ik weet het niet precies." Ik wrijf met mijn hand op mijn voorhoofd. "Het spijt me echt.." Ik sta op van het bed en loop richting de deur. "Ik pak mijn shirt en ga dan wel weg...Sorry."

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 16:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    mismi schreef:

    Christian Grey
    Nadat ik vrij vroeg wakker was geworden, zoals altijd, ben ik gaan hardlopen in Central Park. Eenmaal weer thuis had ik een douche genomen en me weer aangekleed. Ik moest vanmiddag pas op kantoor zijn, als er niet afgebeld wordt ten minste of iets verplaatst, dus ik heb nu gewoon een spijkerbroek met overhemd aan. Ik heb besloten om vandaag te ontbijten in The Brew. Voordat ik de deur uit ga lees ik eerst de krant nog en dan met name het financiële gedeelte. Als ik daar klaar mee ben trek ik mijn schoenen aan en ga de deur uit. Ik maak nog even een korte wandeling door Central Park en ga dan vervolgens naar The Brew. Ik loop naar de bar en ga zitten. Naast me zit een meisje dat er erg moe uitziet en hier waarschijnlijk zit voor een kop koffie. Ik glimlach even vriendelijk en als er iemand bij me komt bestel ik een koffie en pancakes. Ik ga op een van de krukken zitten en bekijk de agenda en eventuele berichtjes van vandaag op mijn telefoon, terwijl ik zit te wachten op mijn ontbijt.


    Hannah
    Ik zat er nu alweer een tijdje en ik dronk met kleine slokjes van het mok wat ik in mijn handen had. Mijn handen waren erg koud, waarom wist ik ook niet. Ik hoorde de deur opengaan en draaide mijn blik richting het geluid. Een jongen, niet heel oud liep mijn kant op en kwam aan de bar zitten. Ik keek hem aan terwijl hij op een van de krukken ging zitten en hij glimlachtte even vriendelijk. Een wat onhandige glimlach verscheen op mijn gezicht en ik keek met hem mee op z'n mobiel. Waarschijnlijk was het een drukke man.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:23 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Ik weet het niet precies. Gewoon, niet teveel gezeur, geen label, ook weer niet alleen seks, maar ook weer niet veel meer dan dat. Ik weet het niet precies." Julia wrijft met haar hand op haar voorhoofd. "Het spijt me echt..Ik pak mijn shirt en ga dan wel weg...Sorry." Ik frons mijn wenkbrauwen even. "Wat spijt je dan precies? Heb je iets gedaan waar je spijt van hebt?" vraag ik. Ik loop achter haar de gang op en de trap af naar beneden. "Je hoeft niet te gaan van mij, maar als je perse wilt gaan, vergeet je jurken dan niet want ik pas ze niet" Ik ga op een barkruk aan de bar van de keuken zitten en heb plotseling een enorme behoefte aan een sigaret en een wijntje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Slenterend ,wandel ik wat door de straat. Thuis was er niet te doen ,aangezien mijn zusjes bij vrienden waren en ik had net een nieuw pakte sigaretten gekocht.
    Ik haal alvast eentje uit en steel hem aan. Ik kon wat rond gangen in Central park ,maar ik weet dat ik me ging vervelen. Ik dwaal gewoon wat rond hier in het grote new york. Misschien kon ik iets gaan drinken ofzo ,of met vrienden rondgangen ,aloewel de meeste vast aan het werken zijn.
    Ik zucht en neem nog een haal,waarna ik de rook uitblaas.

    (sorry ,kort ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Wat spijt je dan precies? Heb je iets gedaan waar je spijt van hebt?" vraagt hij. Hij loopt achter mij aan de trap af naar beneden. "Ja," antwoord ik, "ik heb gedaan alsof ik een serieuze relatie wou, terwijl ik het helemaal niet wil, maar ik wist dat jij het wel graag wilt en dat had ik niet moeten doen," zeg ik. Ik kijk even naar mijn voeten en zie dan dat ik nog steeds in mijn beha sta en vergeten was mijn shirt uit de badkamer te halen. "Je hoeft niet te gaan van mij, maar als je perse wilt gaan, vergeet je jurken dan niet want ik pas ze niet." Hij gaat op een barkruk in de keuken zitten. Ik ga voorzichtig naast hem zitten. "Luister," ik leg mijn hand voorzichtig op zijn onderarm, "ik weet op het moment gewoon echt niet wat ik wil."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Christian Grey
    Het meisje glimlaxht ietwat onhandig terug. Als ik mijn agenda bekijk op mijn telefoon merk kk dat ze mee kijkt. Ik had het vandaag gelukig niet zo heel druk en er is nog een bespreking van vanmiddag naar morgenochtend verplaatst. Zodra mijn ontbijt er is leg ik mijn telefoon naast me op de bar neer. "Heb jij het ook zo rustig als mij vandaag?" Vraag ik dan aan het meisje naast me dat net meekeek. Ik kijk even kort haar kant op bij mijn vraag en richt me daarna weer op mijn ontbijt om er een hap van te nemen.