• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Nee, het gaat eigenlijk wel. Ik was een beetje in de war, that's it" zegt Julia. " het stelt niks voor" Ik frons even. Meestal als vrouwen dat zeggen, liegen ze. Anders kijken ze niet zo. "I don't buy it" zeg ik droogjes. "Heeft het met mijn broer te maken?" Ik glimlach vriendelijk. "Geen zorgen, ik ben neutraal. Ik heb hem tenslotte in geen 10 jaar meer gezien of gesproken" zeg ik. Ik zet een nieuw kopje koffie voor haar neer en neem een slokje van mijn water.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Het meisje leek eerst ook geërgerd door mijn opmerking ,maar algauw veranderd haar blik en ze knikte. "Ja ik ben Esmée.."zei ze en dacht even na.
    Ik was allang blij dat ik het goed geraden had.
    "Matthew toch?"vroeg ze en ik grijns lichtjes."Jij kent mijn broer Alex toch?" vervolgt ze erna en ik knikte. "Jep ,dat klopt en je mag me Matt noemen als je wil."zeg ik dan met een licht glimlachje. "Das lang geleden ."zeg ik en glimlach lichtjes naar haar.
    'Hoe gaat het met je en met Alex?"vraag ik haar dan. Nu ik een gesprek met haar kon beginnen ,ging ik minder rap verveeld geraken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grijnst lichtjes als ik het goed raad. "Jep, dat klopt en je mag me Matt noemen als je wil" zegt hij dan. "Das lang geleden. Hoe gaat het met je en met Alex?" vraagt hij dan. "Ja, dat is zeker lang geleden. Met mij gaat het goed en met Alex ook. Hij is net klaar met zijn studie dus hij is weer thuis en tja. ik heb net mijn 1e jaar achter de rug" zeg ik dan. "En hoe gaat het met jou? Wat doe je hier in New York?" vraag ik dan.

    Julia Miller
    "I don't buy it," zegt hij. Ik haal mijn schouders op. "Je zal wel moeten, want het is zo," zeg ik. "Heeft het met mijn broer te maken?" Hij glimlacht vriendelijk. "Geen zorgen, ik ben neutraal. Ik heb hem tenslotte in geen tien jaar meer gezien of gesproken," zegt hij. "Het heeft met Cedric te maken ja, maar ik wil er niet over praten, ik wil juist weer een beetje vrolijk worden." Hij zet weer een kop koffie voor me neer. "Is het van de zaak of moet ik het zelf betalen?" vraag ik. "Ach, wat maakt het eigenlijk ook uit," zeg ik schouderophalend, waarna ik een slok neem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Je zal wel moeten want het is zo, Het heeft met Cedric te maken ja, maar ik wil er niet over praten, ik wil juist weer vrolijk worden. is het van de zaak of moet ik het zelf betalen. Ach wat maakt het ook uit" zegt Julia. Ik frons mijn wenkbrauwen even. "Well, excuse me" zeg ik lichtelijk geïrriteerd. "Ja het is van de zaak" voeg ik er aan toe. Ik begin de melk op-schuim-machine schoon te maken "Vrouwen, weten ook nooit wat ze willen, probeer je vriendelijk te zijn snauwen ze je af" mompel ik geïrriteerd. Eerst Esmée en dan Julia.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Ja, dat is zeker lang geleden. Met mij gaat het goed en met Alex ook. Hij is net klaar met zijn studie dus hij is weer thuis en tja. ik heb net mijn 1e jaar achter de rug" antwoorde en ik knikte even."En hoe gaat het met jou? Wat doe je hier in New York?" vroeg ze me dan.
    "Ah ,het gaat wel en ik heb hier niet ver van een appartement gehuurd."antwoord ik kort. Ik kende Esmée niet echt en geen zin om het hele verhaal uit te leggen aan haar. Misschien zou ik het Alex wel vertellen als ik hem nog een keer zag.
    "Moest je ergens naartoe?"vraag ik haar dan ,aagezien ik niet echt wist of ik haar plannen stoorde of niet,want ze leek nogal gehaast,maar ik kon het ook mis hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Well, excuse me. Ja, het is van de zaak," zegt hij lichtelijk geïrriteerd. Hij begint de melk-op-schuim-machine schoon te maken. "Vrouwen, weten ook nooit wat ze willen, probeer je vriendelijk te zijn snauwen ze je af." Ik kan een kleine lach niet onderdrukken. "Weet je dat ik helemaal vind dat je gelijk hebt?" vraag ik lachend. "Maar, mannen kunnen er af en toe ook wat van hoor," voeg ik er aan toe. "Die zijn af en toe ook behoorlijk snel op hun teentjes getrapt."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Ik knik even. Dan vraagt hij of ik ergens naartoe moest. Ik schud mijn hoofd. "Nee, ik moet nergens naartoe. Ik moet eigenlijk mijn spullen inpakken, omdat ik ga verhuizen van de campus naar een appartement, maar ik vind het te warm om in te pakken dus stel ik het nog maar even uit" zeg ik dan. Ik vond het echt te warm om in te pakken. Vanavond was het vast wat koeler. "Ik dacht er eerder aan om ergens in Central Park even in de zon te gaan zitten.." zeg ik dan. Ik had geen zin om nu al naar The Brew te gaan. Ik was er gister al en vanochtend ook al. Daarbij lijk ik dan waarschijnlijk net een of andere stalker. Jake smst me vast wel als ie klaar is met werken, alhoewel, hij weet nog niet dat ik inmiddels alweer in New York ben.

    Jake Harper

    Ik hoor Julia lachen, "Weet je, dat ik helemaal vind dat je gelijk hebt?" lacht Julia. "Maar mannen kunnen er af en toe ook wat van hoor, die zijn af en toe ook behoorlijk snel op hun teentjes getrapt" zegt Julia. "Nou ik ben altijd duidelijk tegen vrouwen wat ik wil hoor. Of het me alleen om de seks gaat of niet en of ik naar een andere vrouw toe ga" Ik kijk Julia met knipperende ogen aan. "Toen Cedric Beckett nog bij ons in huis zei hij alles eerlijk...niet altijd even goed uitgepakt maar hij zei wel wat hij vond waar het op stond. Dus ik weet niet waar je het over hebt" Zeg ik met een knikje, om mijn punt kracht bij te staan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Nou, ik ben altijd duidelijk tegen vrouwen wat ik wil hoor. Of het me alleen om de seks gaat of niet en of ik naar een andere vrouw toe ga," zegt hij. Hij kijkt me met knipperende ogen aan. "Dan ben jij een uitzondering," zeg ik. "Toen Cedric Beckett nog bij ons in huis zei hij alles eerlijk...niet altijd even goed uitgepakt, maar hij zei wel wat hij vond en waar het op stond. Dus ik weet niet waar je het over hebt," zegt hij met een knikje. "Ik had het ook niet over eerlijk zijn," zeg ik, "ik had het over geïrriteerde mannen, dat mannen ook best wel snel geïrriteerd kunnen zijn."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Ik had het ook niet over eerlijk zijn, ik had het over geïrriteerde mannen, dat mannen ook best snel geïrriteerd kunnen zijn" zegt Julia. "Hmm" ik denk even na. "Ik word nooit snel geïrriteerd. Behalve als vrouwen oneerlijk zijn over wat ze willen, niet duidelijk zijn, of naar me gaan schreeuwen of snauwen zonder reden" zeg ik. Ik neem een slok water en zucht, "Over andere mannen kan ik niet spreken maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde zal zijn"

    [zie de hint xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik word nooit snel geïrriteerd. Behalve als vrouwen oneerlijk zijn over wat ze willen, niet duidelijk zijn, of naar me gaan schreeuwen of snauwen zonder reden," zegt hij. "Over andere mannen kan ik niet spreken maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde zal zijn." Ik knik even. "Weet je hè? Ik mag jou wel, je bent tenminste recht voor zijn raap," zeg ik tegen hem, voordat ik nog een slok koffie neem. "Maar stel dat jij een leuk meisje zal ontmoeten, of je kent toevallig een leuk meisje, waarmee jij wel een serieuze relatie zou willen, maar stel dat ze er een halve dag over doet om je te vertellen dat zij niets serieus wilt, wat zou je daarvan vinden?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Nee, ik moet nergens naartoe. Ik moet eigenlijk mijn spullen inpakken, omdat ik ga verhuizen van de campus naar een appartement, maar ik vind het te warm om in te pakken dus stel ik het nog maar even uit" legde ze uit en ik knikte even. Ik bekijk haar even onopvallend ,aangezien ik dat nog niet echt heb gedaan. Ze was wel veel veranderd sinds de laatste keer dat ik haar nog had gezien. Ze was ... Volwassener en mooier geworden.
    Met Alex ,skypte ik af en toe nog en die is niets veranderd.
    "Je bent veel veranderd."zeg ik met een glimlachje ,neem dan nog een laatste haal van mijn peuk en gooi hem dan op de grond om vervolgens uit te trappen.
    "Wat studeer je eigenlijk?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    "Weet je hè? Ik mag jou wel, je bent tenminste recht voor zijn raap" Ik grijns even. "Maar stel dat jij een leuk meisje zal ontmoeten, of je kent toevallig een leuk meisje, waarmee je wel een serieuze relatie zou willen, maar stel dat ze er een halve dag over doet om je te vertellen dat zij niets serieus wilt, wat zou jij er van vinden" Ik frons even. "Ik ken een leuk meisje, dat ik aan het daten ben, en uiteindelijk zal ik wel een serieuze relatie met haar willen misschien" Ik frons even. "Als zij er zo lang over zou doen om mij te vertellen dat ze niks serieus wilt" Ik kijk Julia even aan. "Ik zou echt behoorlijk pissig worden, heel erg gekwetst zijn" zeg ik. "Ik weet niet of ik haar nog wel zou willen zien" Ik zucht even. "Maar dat ben ik. Ik weet niet of andere mannen zo een meisje nog wel zouden willen zien. Ik iniedergeval niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Ik ken een leuk meisje, dat ik aan het daten ben, en uiteindelijk zal ik wel een serieuze relatie met haar willen misschien. Als zij er zo lang over zou doen om mij te vertellen dat ze niks serieus wilt. Ik zou behoorlijk pissig worden, heel erg gekwetst zijn. Ik weet niet of ik haar nog wel zou willen zien. Maar dat ben ik. Ik weet niet of andere mannen zo een meisje nog wel zouden willen zien. Ik in ieder geval niet," verteld hij. Ik knik. "Maar zou jij het niet raar vinden als een meisje ineens op je af stapt en zegt dat zij je wel leuk vindt en zo en dat je vervolgens een dag met elkaar doorbrengt en dat zij dán al een serieuze relatie wilt? Ik vind dat raar hoor..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."