• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Zodra bijna al het water door de badkamer vliegt zegt Julia "Weet je wat, ik trek shirt wel gewoon uit" Ik knipper even met mijn ogen en Spot overmeestert me even en ik lig ook direct op de grond met Spot bovenop me. Ik kijk onschuldig maar als ik mijn uitzicht zie duw ik haar gelijk van me af en sta op. Ik pak Julia haar pols en trek haar naar me toe. "Niet zo onzeker, je bent prachtig" Ik leg mijn hand onder haar kin en haal met mijn duim haar lip tussen haar tanden vandaan. Ik glimlach vrolijk en zet spot weer in het bad. "Jij bent nog niet klaar jongedame" Ik begin haar met shampoo in te zepen dat ze ondertussen alles onder schud en spettert


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    "Wat wil je doen?" vraagt Blake met een glimlach. Ik haal mijn schouders op. "Maakt mij niks uit hoor" zeg ik vriendelijk.
    Ik knuffel even met Puck, ik ben meteen al zo gek op dit beestje. Ik ben sowieso wel gek op dieren, maar thuis mochten we nooit wat. En honden zijn gewoon te gek en zo lief. "Weet jij iets leuks?" vraag ik lief. Ik zet Puck op de grond, neem haar riem in mijn hand en pak met mijn andere hand Blake zijn hand. Misschien kan dit toch wel een leuke dag worden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Zodra ik mijn shirt heb uitgetrokken, wordt Cedric overmeestert door Spot en ligt niet veel later op de grond. Ik moest even lachen. Cedric duwt Spot gelijk van zich af en staat op. Hij pakt mijn pols en trekt me naar zich toe. "Niet zo onzeker, je bent prachtig," zegt hij. Hij legt zijn hand onder mijn kin en haalt met zijn duim mijn lip tussen mijn tanden vandaan. Nu hij zo dichtbij is krijg ik heel erg de neiging mijn lippen op de zijne te drukken, maar Cedric gaat voor ik het weet alweer verder met Spot in bad doen. "Je bent nog niet klaar jongedame," zegt hij tegen haar. Hij zeept haar in en Spot schudt alle sop weer van haar af. "Je hebt sop op je kin," zeg ik lachend. Ik pak zijn kin vast en zorg ervoor dat Cedric mijn kant weer op kijkt, met mijn duim veeg ik het sop van zijn kin.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    "Maakt mij niks uit hoor"zei ze schouder ophalend en ik dacht even na. Wat konden we doen ,we konden wat doen in central park ,of we konden mijn huis schilderen ,maar ik bedenk me net dat het wat saai kan zijn ,dus ik zoek nog even achter andere leuke dingen ."Wat voor dingen doe je graag?"vroeg ik haar dan. Misschien kon ik zo op betere ideeën komen.

    (sorry ,ik ben moe en heb echt geen idee wat ze kunnen doen :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Ik hoor Julia lachen. "Je hebt sop op je kin" Ze pakt mijn kin vast zodat ik haar aan moet kijken en veegt het sop van mijn kin. Ik ben dit keer zo slim geweest Spot bij haar halsband vast te hebben. Ik leg zacht mijn hand op Julia haar heup. Zonder dat ik eigenlijk besef wat ik doe, druk ik heel zacht mijn lippen op die van Julia terwijl ik mijn ogen even gesloten houd. Ik ben meteen verslaafd eraan. Als ik de kus stop knipper ik beschaamd met mijn ogen. "oh ehm sorry" Ik ga snel verder met Spot wassen en spoel haar af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    "Maakt mij niks uit hoor"zei ze schouder ophalend en ik dacht even na. Wat konden we doen ,we konden wat doen in central park ,of we konden mijn huis schilderen ,maar ik bedenk me net dat het wat saai kan zijn ,dus ik zoek nog even achter andere leuke dingen ."Wat voor dingen doe je graag?"vroeg ik haar dan. Misschien kon ik zo op betere ideeën komen.

    (sorry ,ik ben moe en heb echt geen idee wat ze kunnen doen :/ )


    [yeah same here. ben ook een beetje inspiratieloos voor die twee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [laat ze hannah ontmoeten? :) ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    Nadat ik het sop van zijn kin heb afgeveegd, legt Cedric zijn hand voorzichtig op mijn heup. Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij, naar mijn mening stopt hij al veel te snel. Hij knippert even met zijn ogen. "Oh ehm sorry," zegt hij. Hij gaat verder met het wassen van Spot en spoelt haar af. Ik blijf met een grote glimlach op mijn gezicht zitten en wacht tot hij klaar is met het wassen van Spot. Voor mij was die kus namelijk nog lang niet afgelopen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Ik was Spot af. Daarna laat ik het bad leeg lopen, til haar eruit en droog haar af met een handdoek. Daarna nog eens met een föhn. Als ze helemaal spik span en droog is laat ik haar uit de badkamer. "Nou, dit mag ik opnieuw schoonmaken" zeg ik als ik om me heen kijk. Daarnaast ben ik zelf ook nog eens drijf nat. "Ga je me helpen?" vraag ik liefjes en kijk Julia dan zielig en smekend aan. "Of moet ik het allemaal zelf doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Zodra hij klaar is met het wassen van Spot, laat hij haar de badkamer uit. "Nou, dit mag ik opnieuw schoonmaken," zegt hij als hij om zich heen kijkt. "Ga je me helpen?" vraagt hij, hij kijkt me smekend aan. "Of moet ik het allemaal zelf doen?" Ik schuif wat dichter naar hem toe. "Ik ga voorlopig helemaal niets schoonmaken," zeg ik. Ik leg mijn handen in zijn nek en kijk Cedric met een glimlachje aan. "Je hebt ten slotte een schoonmaakster en volgens mij waren wij net met iets heel anders bezig.."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik ga voorlopig helemaal niks schoonmaken" Julia slaat haar armen om mijn nek "Je hebt tenslotte een schoonmaakster en volgens mij waren wij net met iets heel anders bezig" Ik grijns een beetje en leg mijn handen op haar heupen. "Hmm is dat zo? Maar Mevrouw Jones gaat dit echt niet schoonmaken." Ik trek Julia iets dichterbij, zodat ze bijna tegen me aan staat. Dan druk ik zacht weer mijn lippen op haar, laat die daar voor een seconden en kus haar met gesloten ogen. Ik laat haar eigenlijk al heel snel weer los. "Hm ik stel voor dat als dit helemaal schoon is, je een veel betere kus krijgt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric legt zijn handen op mijn heupen. "Hmm, is dat zo? Maar mevrouw Jones gaat dit echt niet schoonmaken." Ik word iets dichterbij getrokken door Cedric, waardoor ik bijna tegen hem aan sta. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij, maar laat al veel te snel weer los. "Hm, ik stel voor dat als dit helemaal schoon is, je een veel betere kus krijgt." Ik zucht. "Misschien is het dan tijd om een nieuwe schoonmaakster aan te nemen," stel ik lachend voor. "Je weet wel hoe je een meisje moet pesten hè? Dit blijft wel liggen, we kunnen het straks ook nog wel opruimen?" stel ik voor. Ik druk vluchtig een kus op zijn lippen en kijk hem dan vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Misschien is het dan tijd om een andere schoonmaakster aan te nemen. Je weet wel hoe je een meisje moet pesten he? Dit blijft wel liggen, we kunnen het straks ook nog wel opruimen?" Julia kijkt me vragend aan na een snelle kus. "Denk je echt dat we dit straks gaan doen?" ik grijns. "Ik doe het wel even snel" zeg ik dan. Binnen tien minuten is de hele badkamer weer spik en span. "Zo dat is toch niet zo erg geweest?" Ik kus Julia weer. "Hmm wat was je van plan mooie dame?" Ik steel zacht over haar blote zij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Denk je echt dat we dit straks gaan doen? Ik doe het wel even snel," zegt hij dan. Ik kijk toe hoe Cedric de badkamer opruimt en af en toe help ik hem een klein beetje. "Zo dat is toch niet zo erg geweest?" Hij kust me weer. "Jawel, ik moest tien minuten wachten," zei ik. "Hmm, wat was je van plan mooie dame?" Hij streelt zacht over mijn blote zij. Ik grijns. "Oh, van alles." Ik druk mijn lippen weer op die van hem en ben van plan ze voorlopig nog niet van zijn lippen af te halen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Jawel ik moest tien minuten wachten. Oh van alles" Ze drukt haar lippen tegen die van mij, blijkbaar nog niet van plan ze snel er vanaf te halen. Ik sla ook mijn armen om haar middel, til haar een stukje op om haar beter te kunnen kussen. "Weetje dat ik hier al de hele ochtend op wacht?" Mompel ik zachtjes voor ik mijn lippen weer op de hare plant.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]