• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    Hij slaat zijn armen om mijn middel en tilt me een stukje op. "Weetje dat ik hier al de hele ochtend op wacht?" vraagt hij mompelend. Hij kust me weer en ik haal mijn lippen weer even van die van hem af. "Dat wist ik állang. Wat doen we eigenlijk nog in de badkamer?" vroeg ik. Ik legde mijn handen op zijn borst en vouwde mijn benen om die van hem heen. Hij was niet de enige die hier de hele ochtend al op had zitten wachten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Hannah
    Ik liep de Brew in aangezien ik net klaar was met mijn dienst in de bar hiernaast. Mijn blik viel over de ruimte heen, het was erg druk en ik was zo moe als wat. Ik liep naar de bar toe en bestelde gelijk een cappucino. Ik legde een vijf euro briefje neer en wachtte af tot het kopje koffie mij bereikte. Ik was erg moe en dat zag je duidelijk aan me.

    Christian Grey
    Nadat ik vrij vroeg wakker was geworden, zoals altijd, ben ik gaan hardlopen in Central Park. Eenmaal weer thuis had ik een douche genomen en me weer aangekleed. Ik moest vanmiddag pas op kantoor zijn, als er niet afgebeld wordt ten minste of iets verplaatst, dus ik heb nu gewoon een spijkerbroek met overhemd aan. Ik heb besloten om vandaag te ontbijten in The Brew. Voordat ik de deur uit ga lees ik eerst de krant nog en dan met name het financiële gedeelte. Als ik daar klaar mee ben trek ik mijn schoenen aan en ga de deur uit. Ik maak nog even een korte wandeling door Central Park en ga dan vervolgens naar The Brew. Ik loop naar de bar en ga zitten. Naast me zit een meisje dat er erg moe uitziet en hier waarschijnlijk zit voor een kop koffie. Ik glimlach even vriendelijk en als er iemand bij me komt bestel ik een koffie en pancakes. Ik ga op een van de krukken zitten en bekijk de agenda en eventuele berichtjes van vandaag op mijn telefoon, terwijl ik zit te wachten op mijn ontbijt.

    [mag ik Esmée weer op iemand afsturen?? :p]

    Cerdric Beckett

    "Dat wist ik allang, wat doen we eigenlijk nog in de badkamer?" Julia legd haar handen op mijn borst en vouwt haar benen om mijn middel. Ik grijns. "Waar wilde je dan heen?" Ik druk zacht een kus op haar onderlip. "Hmm beneden naar de bank soms?" Ik laat mijn handen naar haar kont glijden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Waar wil je dan heen? Hmm beneden naar de bank soms?" vraagt hij. Hij drukt zacht een kus op mijn onderlip en laat zijn handen naar mijn kont glijden. Ik grijns. "Dat weet je volgens mij best wel," antwoord ik. Mijn ene hand breng ik naar zijn nek, waar ik met de haartjes in zijn nek speel, mijn andere hand laat ik op zijn borst liggen. Ik geef hem een kus in zijn nek en druk daarna mijn lippen weer gewoon op de zijne.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dat weet je volgens mij best wel" Antwoord Julia terwijl ze met de haartjes in mijn nek speelt. Ik kan een kleine grijns niet onderdrukken. Vooral niet als ze een kus in mijn nek geeft en daarna op mijn lippen. Net als ik verder wil gaan hoor ik beneden iets breken, luid geblaf en gemiauw. Ik slaak een diepe zucht. "Wat is er nou weer aan de hand" ik zet Julia neer en geef haar een lange zoen voor ik haar aan de hand mee naar beneden neem. Jade zit op de kast en Spot zit met de staart tussen haar poten onder de trap terwijl in de kamer een vaas met bloemen aan stukken op de grond ligt. "Heb jij dit gedaan?" Vraag ik aan Spot die angstiger weg kruipt. Ik frons en ruim de scherven en bloemen op. Stofzuig het plekje om alle scherfjes weg te krijgen. Dan til ik Jade van de kast die toch overstuur is. "Ze zijn nooit zo overstuur als er iets valt" zeg ik verbaast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Ik hoor beneden iets breken, gevolgd door luid geblaf en gemiauw. Cedric slaakt een diepe zucht. "Wat is er nou weer aan de hand," vraagt hij. Hij zet me weer neer en geeft me een lange zoen voordat hij me aan mijn hand mee naar beneden neemt. Jade zit op de kast en Spot zit onder de trap, in de kamer ligt een vaas met bloemen in scherven op de grond. "Heb jij dit gedaan?"vraagt Cedric aan Spot. Hij ruimt de scherven en de bloemen op en stofzuigt dan de plek waar de vaas was gevallen, dan tilt hij Jade van de kast. "Ze zijn nooit zo overstuur als er iets valt," zegt hij verbaasd. Ik plaats mijn handen in mijn zij en zucht even. "Misschien deden ze het wel gewoon om ons te onderbreken," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia plaatst haar handen in haar zij. "Misschien deden ze dat wel om ons te onderbreken. Ik lach even. "Je zou het bijna denken ja" lach ik. Ik zet Jade neer die rustig naar de bank trippelt en daarop gaat liggen. Ik sla mijm armen om Julia haar middel en streel met mijn vingers heel zacht over haar naakte huid. "In de tijd dat ik je observeerde ben ik echt gek op je geworden" mompel ik. Dan grijns ik. "En jij kent me amper.. de ironie..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Je zou het bijna denken ja," zegt hij lachend. Hij slaat zijn armen om mijn middel en streelt met zijn vingers zacht over mijn naakte huid. Ik leg mijn handen weer in zijn nek. "In de tijd dat ik je observeerde ben ik echt gek op je geworden," mompelt hij. Hij grijnst. "En jij kent me amper...De ironie..." Ik glimlach even. "Maar ik ken je nu al goed genoeg om te weten dat je echt een goed, lief en leuk persoon bent." Ik druk een vluchtige kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. "Volgens mij hadden wij nog iets om af te maken?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Becket

    "Maar ik ken je goed genoeg om te weten dat je echt een goed, lief en leuk persoon bent" Julia geeft me een vluchtige kus. "Volgens mij hadden wij nog iets om af te maken?" Ik haal speels mijn wenkbrauwen op. "Wat dan?" Vraag ik. Soms is het gewoon leuk om te doen alsof je van niks weet. Het is een leuk spelletje. Ik geef haar een zacht kusje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Wat dan?" vraagt Cedric. "Hm." Ik denk even na. "Ik weet het eigenlijk niet meer." Ik haal mijn schouders op. Als hij het zo ging spelen, kon ik het ook wel. "Waren we iets aan het doen dan?" Ik kijk Cedric even onschuldig aan, maar heel lang houd ik het niet vol, voordat ik het weet druk ik mijn lippen alweer op die van hem en vinden mijn vingers hun weg naar Cedric's rug, waar ze zacht overheen strelen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik weet het eigenlijk niet meer, waren we iets aan het doen dan?" vraagt Julia onschuldig. Ze houd het alleen niet erg lang vol. Ze kust me en even later voel ik haar vingers over mijn rug strelen. Ik grijns. "Ik weet het niet de hond en de badkamer zijn al schoon" zeg ik speels en ik streel haar zij. "Ik kuste je dat wel"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik weet het niet, de hond en de badkamer zijn al schoon," zegt hij speelt. Hij streelt mijn zij. "Ik kuste je, dat wel.' Ik knikte. "Dan zal dat het wel geweest zijn. Dan waren we daar mee bezig," zeg ik giechelend. "Of was het toch iets anders?" vraag ik. Ik geef hem een kus op zijn lippen, vervolgens één op zijn wak, één op zijn kaaklijn en eentje in zijn nek.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dan zal het dat wel geweest zijn, dan waren we daar mee bezig" zegt Julia giechelend. "Of was het toch iets anders?" Ze kust mijn lippen, daarna mijn wang, daarna mijn kaaklijn en daarna mijn nek. Ik grijns een beetje speels. "Hmm ik weet het niet hoor" zeg ik zachtjes. Al word het steeds moeilijker mijn stem onder controle te houden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Hmm, ik weet het niet hoor," zegt hij zachtjes. "Wat wíl je doen dan?" vraag ik grijnzend. Ik kus hem weer normaal op zijn mond en ga met mijn handen door zijn haar. Mijn geduld begint behoorlijk op te raken, maar het uitstellen is ook wel grappig, gewoon om Cedric te pesten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Wat wil je doen dan?" Vraagt Julia grijnzend voor ze me weer kust en haar handen door mijn haar laat gaan. "Ik kan denk ik beter vragen wat jij wilt doen" zeg ik met een grijns. Ik streel met mijn hand Julia haar haren achter haar oor, vervolgens streel ik over haar wang. "Je bent zo mooi" mompel ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]