• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Minee Topicss :D


    Little do you know

    (My Topics!!!!!)


    I will keep watch.

    {mijn topics!}


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [Mijn Topic]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Mijn topics.^^


    Fantasy is in you.

    Topieeeeks xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol,
    Wat is er tot nu toe eigenlijk allemaal gebeurtt?? xd
    Ben niet helemaal bij sinds pagina 11 van et vorige topic x'D]


    Little do you know

    Ashton''Ash'' Dyon Mikaelson~Original Vampier
    Ooit het gevoel gehad dat je je niet bewust was wat er allemaal om je heen gebeurde? Nou, dat gevoel heb ik nu. Eerlijk gezegt is het best fijn. Ookal was die duif mijn enige gezelschap ben ik toch blij dat hij weg is. Veel terug zeggen kon hij toch niet. Misschien deed hij dat wel,maar verstond ik het gewoon niet. Niet dat dat nu toch veel uitmaakt.
    Dan voel ik mijn mobiel weer trillen en ben ik me weer bewust van de omgeving. Net als je denkt dat je rust hebt gevonden is het weer gestopt.
    Ik pak mijn mobiel een lees het smsje. '''Ja, en ik heb familie gezeik'' Staat er.
    Helaas weet ik niet genoeg van familie gezeik om haar te helpen. "Zeg het maar als ik moet komen alles is goed zolang ik hier niet hoef te zijn.'' Stuurde ik terug.
    Tuurlijk kan ik er niet veel aan doen, maar ik wil gewoon niet dat ik te veel met mijn eigen familie te maken heb.
    Plus ik verveel me.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Destiney Jones||Human Being
    Verveeld staar ik naar de tv met nietsziende ogen. Als ik weer een sms krijg van Ashton, wie kan het anders zijn, pak ik mijn mobiel uit mijn broekzak en lees de sms 'Zeg het maar als ik moet komen alles is goed zolang ik hier niet hoef te zijn'. Ik denk na en begin weer te typen: 'Of je moet dood willen ofzo want iedereen die dit terrein op wil word meteen onderzocht op 'onnatuurlijke' verschijnsels, dus tenzij je dood of ziek wilt is het beter dat je hier niet komt,, Waarom heb ik nu weer zo'n rot familie?' na het smsje verstuurd te hebben leg ik mijn mobiel zuchtend naast me neer.
    Het is waar, iedere vreemdeling die op ons terrein wil komen word eerst bekogelt met alles waar Vampieren of Weerwolven niet tegen kunnen.. Eigenlijk best sneu, hoe ze zo'n enorm vooroordeel hebben.. Oke er zijn ook vampiers en weerwolven bij die gewoon alles op hun pad verslinden als ze er zin in hebben, maar er zijn genoeg die dat niet doen! En het feit dat degene die niet zo ziekelijk ingesteld zijn geen kans krijgen om te kunnen bewijzen dat er ook goedwillige Vampiers en Weerwolven bestaan doet gewoon zeer.. Zoals mijn moeder me altijd vertelde: Het gaat niet om wát je bent, maar om wíe je bent..

    [Ik had inspiratie :'D
    Ik ga proberen een boek te schrijven waarin Vampiers een grote rol spelen :')]


    Little do you know

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    "I don't care." Zegt hij tegen me.
    "I love it." grinnik er even achteraan voor ik me terug naar voor wou buigen om hem opnieuw te kussen, maar we werden gestoord. Typisch.
    "Hé, ga dat even lekker ergens anders doen!" Roept opeens de man die ons stoorde. Geamuseerd keek ik hem aan en stak toen nog steeds geamusseerd mijn tong naar hem uit. Ik vond het nu wel toepasselijk. Daarna keek ik Brian geamuseerd aan.
    "Wat bedoel je? Dit?" Zei Brian ter wij hij naar voren buigt en zijn lippen op die van mij drukt. Ik hoor een geïrriteerd geluidje van uit de man komen en dan voetstappen die weggaan. Brian glimlacht een beetje, maar zijn lippen weken niet van die van mij af. Ik kon er niet aandoen, maar ik glimlachte terug.
    Hij draait me voorzichtig om zodat ik terug onder hem lig. Toen hij vragend met zijn tong over mijn onderlip gaat wijken bijna automatische mijn lippen van elkaar om hem toegang te geven. Mijn handen vlocht ik in zijn haar terwijl mijn tong voorzichtig zijn mond verkende. Ik weet niet waarom ik zo voorzichtig was, meestal was ik altijd wel aan de ruwe kant geweest door mijn verleden. Ik krijg al de rillingen als ik eraan moest denken, waardoor ik zachtjes had gezucht. Zodat hij het niet zou merken beet ik zachtjes in zijn lip en drukte er dan nog een kus op voor ik me even los maak en naar hem grijns.
    "Hij is al lang weg hoor," mompel ik zachtjes terwijl ik zijn gezicht streelde en terug naar me toe trek om hem dit keer heviger te kussen dan daarvoor. Om hem op zijn plek te houden sloeg ik mijn benen nog eens extra rond zijn middel. Het zou er waarschijnlijk wel grappig uit zien.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Mitovi schreef:

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Perfect.' Glimlacht hij en kijkt me aan. 'Nu nog een topje.' Hij gaat liggen en kijkt me afwachtend aan. Terwijl ik weer in Yasmin haar kast kijk hoor ik hem zachtjes zingen:
    'When you try your best but you don't succeed When you get what you want but not what you need When you feel so tired but you can't sleep Stuck in reverse And the tears come streaming down your face When you lose something you can't replace When you love someone but it goes to waste Could it be worse? Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you'
    Ik begin haar kast door te kijken en vind dan een leuk topje. Ik trek mijn shirt uit, en sta dan alleen nog in mijn bh, en de broek van Yasmin. Maar dat maakt me niet uit.
    Ik trek het zwarte topje aan. Er gaan twee touwtjes langs mijn nek omhoog, en het heeft geen mouwen. Je kunt alleen mijn schouderbladen zien, maar daar zijn geen blauwe plekken.
    Ik loop naar Lucas toe en draai me naar hem om, terwijl ik vraag:
    'Wil je even die touwtjes vast knopen?'


    Volgens mij was dit mijn laatste reactie. ^-^


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik kijk haar goedkeurend aan en knoop de touwtjes dicht. 'Wel het staat je mooi maar nu mag je het weer uitdoen want we gaan zo slapen.' glimlach ik. Ik maak de touwtjes terug los en loop naar mijn kamer.
    Ik maak het bed terug op en ruim alles een beetje op omdat ze hier nu toch blijft wonen.
    Dan loop ik terug naar Angela. 'Wil je een eigen kamer of blijf je bij mij slapen?' vraag ik haar dan onzeker.
    Ik leun tegen de muur en wacht op haar antwoord.
    Ondertussen observeer ik haar. Ik ben blij dat ik voor haar opgekomen ben.
    'Weet je... Ik ben blij dat ik tegen je gelopen ben die dag. Het klinkt raar maar ik meen het.'
    Ik glimlach haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson || Original Vampier

    "'Of je moet dood willen ofzo want iedereen die dit terrein op wil word meteen onderzocht op 'onnatuurlijke' verschijnsels, dus tenzij je dood of ziek wilt is het beter dat je hier niet komt,, Waarom heb ik nu weer zo'n rot familie?" stuurde Destiney. Ik haalde mijn schouders op als ik terug stuurde.
    " Het is niet dat ik nu echt levend ben dus zoveel zal dat ook niet uitmaken. Ik loop hierdan niet meer rond, maar zo had het eigenlijk al gemoeten. Ik had al dood moeten zijn
    Ik stop mijn mobiel terug in mijn broekzak en spring uit de boom. Niet dat ik daar nog veel te zoeken had. Het enige wat ik kon doen was zitten en niks doen. Niet echt hoe ik mijn dag wil doorbrengen.
    Ik wou gewoon naar de plek toe waar een van mijn zussen was. Ik weet niet waarom, want ergens wou ik ook weer niet. Ik had geen idee hoe ik zou reageren. Zonder dat ik het doorhad was ik al begonnen met lopen en verstopte me. Ik zie Isabel en twee jongens. Eentje herkende ik, maar ik wist niet wie het was. Doet er nu ook niet toe.
    Ik hoorde ze praten over het halloween feest. Hoeveel mensen gaan het daar nog over hebben. Het is maar een feest.
    Na een tijdje luisteren besloot ik op te staan. Misschien een dom idee, maar zoals ik al eerder zei ben ik niet echt de slimste.
    "Wat een verassing om jou weer eens te zien Isabel." Zei ik zonder emoties te tonen, wat best makkelijk was aangezien ik niet wist hoe ik me moest voelen. Ik was blij, maar ik was ook boos. Net of ik twee verschillende personen was.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Brian Heit Salvatore ll Vampier

    Haar lippen wijken van elkaar om me toegang te geven. Haar handen vlecht ze in mijn haar terwijl ze met haar tong voorzichtig mijn mond verkent. Ik doe hetzelfde bij haar.
    Dan bijt ze zachtjes op mijn lip en drukt er dan nog een kus op voor ze zich even van me loslaat en grijnst. Ik grijns ook, en kijk haar geamuseerd aan.
    "Hij is al lang weg hoor," Mompelt ze zachtjes terwijl ze mijn gezicht streelt.
    "Dat weet ik." Zeg ik geamuseerd tegen haar, en laat toe dat ze me weer naar zich toetrekt en me heviger begin te kussen dan hiervoor. Ik grijns en verken met mijn tong haar mond.
    Ze slaat haar benen om mijn middel. Ik onderdruk een kreun terwijl ik haar even hevig terug kus.
    Maar ik kan het niet laten om toch even zachtjes te kreunen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 16:29 ]


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik kijk haar met een glimlach aan en laat me mee trekken naar mijn kamer.
    Dan zegt ze dat ze liever bij mij blijft slapen en ik glimlach nog iets breder. Ik kleed me uit tot op mijn boxer.
    En twijfel even of ik een trainingsbroek aan doe of niet maar het is zo warm in de kamer dus ik laat hem uit.
    Ik stap onder mijn dekens en kijk haar met een glimlachje aan.
    'Kom je er nog bij of niet?' Lach ik en sla het deken uitnodigend voor haar open.
    Er ligt een vrolijke uitdrukking op mijn gezicht en eigenlijk ben ik niet moe.
    Ik ben gewoon vrolijk dat het me gelukt is haar te beschermen tegen haar ouders én dat mijn tante dit heeft goedgekeurd.
    Ik moet onthouden om morgen naar de winkel te gaan en ook iets voor tante daarvoor te kopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'