• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Destiney Jones||Human being
    'Ik heb nooit gezegt dat ik een einde aan mijn leven wou maken, ik ben gewoon niet bang voor de 'dood'. En zo'n logish doel heeft mijn leven dan ook weer niet. Het enige wat ik doe is naar school gaan, verstoppen en verhuizen. En nog een paar andere dingen, maar laten we daar maar niet over hebben. Ik zie daar niets logisch tussen zitten.' Ik zucht diep.
    'Heb je dan niet door dat ik, dankzij jou, eindelijk een beetje vrolijker kan zijn?' stuur ik kortaf terug. Ik kan er niet tegen als mensen gewoon niet door hebben wat ze doen, wat ze voor mij betekenen.

    [Sorry voor de korte reactie x'd
    Moet nog twee pagina's volschrijven in word voor een Story van me d:
    &Ik heb vakantiee :3
    Maar ik ga niet op vakantie :c]


    Little do you know

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij is stil, waardoor ik in paniek raak, het is zo. Net als ik hem los wil laten roept hij bijna uit:
    'Nee natuurlijk niet!' Ik haal opgelucht adem.
    'Ik hou enkel van jou gekkie. En zelfs als ik op iemand anders zou verliefd worden zou ik het je direct zeggen.'
    Hij drukt een kus op mijn kruin wat me met zijn woorden alweer wat meer geruststelt.
    'Je verdient geen leugens dus geloof me als ik zeg, ik hou zo veel van je.'
    Lucas trekt me op zijn schoot en laat zijn hoofd op mijn kruin rusten. Ik haal adem en de tranen rollen niet meer over mijn wangen.
    'Ik hou ook van jou Lucas.' Zeg ik zachtjes tegen hem.
    Dan geef ik hem een zachte kus op zijn mond.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik glimlach bij haar woorden als ze zegt dat ze ook van mij houd.
    Ik voel dat ze gestopt is met huilen en voel dan niet veel later haar zachte lippen op de mijne.
    Ik kus haar liefdevol terug en leg haar dan terug op het bed.
    'Ik haal wel wat om te eten voor je.' fluister ik zachtjes.
    'Iets kleins, want de middag is nu al gepasseert.' en ik loop terug naar beneden.
    Daar zit mijn tante en ze vraagt me wat waar ik niet op kan antwoorden.
    Ik maak het eten klaar en zet alles op een dienblad, een eitje met brood, water en een appel.
    Dan loop ik terug naar boven en zet het voor haar neer.
    'Mijn tante wil weten welke maten je hebt voor kleren... ze wil met Yasmin en Abbi gaan en zo een pyjama en zo voor je meenemen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas kus me liefdevol terug en legt me dan terug op het bed.
    'Ik haal wel wat om te eten voor je.' Fluistert hij zachtjes waarna ik knik.
    'Iets kleins, want de middag is nu al gepasseert.' En hij loopt weg. Ik ga rechtovereind zitten terwijl ik mijn wangen droogmaak en mijn ogen, mijn ogen schrijnen een beetje, maar daar let ik niet zoveel op.
    Lucas komt terug met een dienblad waar een eitje met brood water en een appel op staat. Hij zet het voor me neer en ik kijk hem glimlachend aan.
    'Thank you.' Zeg ik glimlachend tegen hem waarna ik een slok water neem.
    'Mijn tante wil weten welke maten je hebt voor kleren... ze wil met Yasmin en Abbi gaan en zo een pyjama en zo voor je meenemen.' Zegt Lucas. Ik knik en zeg:
    'Ik heb maat 164/172. Ik weet het niet precies, maar iets rond die maat.' Zeg ik licht blozend tegen hem.
    Ik ben nooit zo groot geweest, en vanwege mijn ouders heb ik ook niet echt de maat die bij mijn leeftijd hoort.
    Ik eet langzaam mijn ei met broodje op en neem daarna nog een slok van het water.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik glimlach en druk een kus op haar wang. 'Ben zo terug.'
    Ik loop naar beneden en zeg het mijn tante.
    'Wat moet ik allemaal meebrengen?' vraagt ze. 'Gewoon 2 jeans, 3 topjes, 3 trui en een jas. Misschien ook een kleedje maar laat Yasmin kiezen. Ik vertrouw haar wel erop.' glimlach ik. De rest kopen ik en Angela zeg wel eens.
    Ikloop dan terug naar boven waar ze nog steeds op mijn bed zit.
    'Ok. Wat gaan we doen?' vraag ik haar dan vrolijk.
    Vanavond is het volle maan... ow... 'Je moet Riley inlichten.' zeg ik dan zachtjes.
    'Je kan vanavond hier niet blijven...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson|| Original Vampier

    Ik begin me ongemakkelijk te voelen bij het drietal, ik heb het niet zo op stiltes. Ik had er gewoon niet naartoe moeten gaan.
    ''Het was leuk je weer eens te zien.'' Zeg ik waarna ik vertrek.
    Ergens was het wel laf van mezelf dat ik weg ging, maar het is nou eenmaal gebeurd. Dan voel ik mijn mobiel weer trillen.
    'Heb je dan niet door dat ik, dankzij jou, eindelijk een beetje vrolijker kan zijn?' Ik sluit mijn ogen en zucht.
    'Tuurlijk wel, maar voor hoelang nog? Over 3 of 4 jaar moet ik weer verhuizen naar een andere stad of land, omdat ik anders teveel opval. En jij word ook weer ouder. Ik heb dit al vaker gehad. Over een paar jaar vergeet je me gewoon en ga je veder met je leven. Zo heb ik het altijd al meegemaakt.'
    Met eentje was het anders afgelopen. Toen ik hem vertelde dat ik een vampier was schrok hij en wou hij mij verlinken aan jagers. Voordat hij dat deed moest ik daar iets aan doen. Een fijne ervaaring was het niet, maar het moest nou eenmaal.
    Zoiets wil ik niet weer doen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas glimlacht en drukt een kus op mijn wang.
    'Ben zo terug.' Ik knik met een glimlach en hij loopt weg. Ondertussen begin ik mijn appel te eten. Ik voel me al een stuk beter als toen ik hier aankwam.
    Als mijn appel op is komt Lucas aangelopen en automatisch glimlach ik weer.
    'Ok. Wat gaan we doen?' Vraagt hij me dan vrolijk. Ik grinnik zachtjes en kijk hem met een wenkbrauw omhoog aan.
    'Je moet Riley inlichten.' Zegt hij dan zachtjes. Ik knik een beetje. 'Je kan vanavond hier niet blijven...' Ik zie er tegen op om bij Lucas weg te gaan, ik bedoel Riley is wel mijn vriendin, maar ik ben ook heel graag bij Lucas.
    'Ik bel haar zo,' zeg ik tegen hem. Dan kijk ik hem met een wenkbrauw omhoog aan. 'En ik dacht dat jij de dag dat je een weerwolf word niet vrolijk bent. Maar erg chaggie. Daar merk ik nu niet zoveel van. Maar geen zorgen, ik ben blij dat je niet chaggie bent.'
    Ik zet het dienblad op de grond neer waardoor ik een bonkend gevoel krijg in mijn hoofd. Snel ga ik weer zitten.
    Dan bedenk ik me iets.
    'Zeg, kan een heks niets doen ofzo, zodat je geen weerwolf meer word?' Vraag ik aarzelend aan hem.


    Fantasy is in you.

    Tyler Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Het is een vloek. De vloek van de zon en de maan en enkel de heks die die heeft gebonden weet hoe je die ongedaan moet maken.' zeg ik, haal adem en ga dan verder .
    'En trouwens, het is beter dat niemand het ongedaan maakt, anders kunnen de vampieren zich ook overdag verplaatsen.' Ik glimlach.
    'En van dat chaggie, normaal wel maar jij maakt me gewoon zo vrolijk.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen.
    'En jij kleine heks er is er geen cyclus waar jij je aan moet houden?'
    Ik glimlach. 'Heb je trouwens zo'n grimoire? Die lijken me zo leuk.' Ik streel zachtjes over haar zij.
    Ik steel haar appel even om er ook in te buiten.
    'Dank je wel.' zeg ik vrolijk en geef hem terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Destiney Jones||Human Being
    'Tuurlijk wel, maar voor hoelang nog? Over 3 of 4 jaar moet ik weer verhuizen naar een andere stad of land, omdat ik anders teveel opval. En jij word ook weer ouder. Ik heb dit al vaker gehad. Over een paar jaar vergeet je me gewoon en ga je veder met je leven. Zo heb ik het altijd al meegemaakt.'
    Ik zucht diep en begin te typen:
    'Ash, dan kan ik toch mee gaan..? En ik zal je heus niet vergeten, hoor! Ik vergeet nooit wat.. Nooit. En sowiezo, ik kan je niet 'gewoon' vergeten en weer verder met mijn leven gaan, ik heb toch geen leven hier in dit rot dorp.. Kan ik niet gewoon met je mee of zo?' ik druk op verzenden en stop mijn mobiel in mijn zak. Kan hij me niet gewoon bijten ofzo.. dat ik ook..? Ik denk dat als ik 'één van hen' zou zijn dat mijn vader me toch probeert te vermoorden, dus wat maakt het uit. Hij mishandeld me nu al, dus ach.. Als ik nu eens wist wie er hier allemaal vampier is in dit dorp dan had ik allang voor hun deuren gestaan..


    Little do you know

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson || Original Vampier

    ''Ash, dan kan ik toch mee gaan..? En ik zal je heus niet vergeten, hoor! Ik vergeet nooit wat.. Nooit. En sowiezo, ik kan je niet 'gewoon' vergeten en weer verder met mijn leven gaan, ik heb toch geen leven hier in dit rot dorp.. Kan ik niet gewoon met je mee of zo?''
    Ik schud mijn hoofd.
    ''Ik zou wel willen, maar jij hebt je familie nog. Neem van mij aan je gaat ze echt missen. Zoiets kun je ook niet zomaar aan de kant schuiven. Ik heb er ook jaren over gedaan om de mijne te vergeten en nogsteeds vind ik het moeilijk. En zo rot is dit dorp niet, het valt best mee. En al zou je met me meegaan dan zou je vader je komen zoeken + als je hier blijft kun je veder gaan met je leven, trouwen, werken en kinderen krijgen.
    Ik zucht. Stom vampier gedoe.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Destiney Jones||Human Being
    'Ik zou wel willen, maar jij hebt je familie nog. Neem van mij aan je gaat ze echt missen. Zoiets kun je ook niet zomaar aan de kant schuiven. Ik heb er ook jaren over gedaan om de mijne te vergeten en nogsteeds vind ik het moeilijk. En zo rot is dit dorp niet, het valt best mee. En al zou je met me meegaan dan zou je vader je komen zoeken + als je hier blijft kun je veder gaan met je leven, trouwen, werken en kinderen krijgen.' stuurd hij me dan weer.
    '1; mijn vader zal ik niet missen. Mijn moeder is al dood, en mijn broers zijn niet mijn echte broers. 2; mijn vader boeit het niet wat er met mij gebeurt. Al zou hij me opgehangen in de schuur vinden zal hij nog geen traan voor me laten en bedenken dat het misschien door hem zou komen. 3; ja, dit dorp is wel rot. Iedereen haat me.. Denk je nu echt dat ík híer ooit iemand zal vinden waarmee ik zou trouwen? Grapje zeker, niemand hier wil mij.. Niemand wil een Freak als ik..' stuur ik terug. Ik heb gelijk, niemand wil een Freak zoals ze mij altijd noemen.. De afgelopen jaren ben ik al vaak genoeg verteld dat ik beter af ben als ik dood ben, dat íedereen beter af is als ik dood zou zijn. Maar waarom ik nooit echt honderd procent naar ze heb geluisterd snap ik niet.. Misschien omdat ik altijd hoop heb gehouden dat ze wel zouden bij draaien..? Ik weet het echt niet.. Het enige wat ik wel weet is dat ze hier niet zullen bijdraaien.


    [Ik mis het RPG'en :c
    Alleen zo jammer, én stom, dat er alleen maar 1D RPG's zijn, en verder bijna niks van wat ik leuk vind.. Dit is de enige RPG die ik leuk vind, de rest is inmiddels al dood :c
    That Sucks..]


    Little do you know

    [maak er één?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashton ''Ash" Dyon Mikaelson|| Original Vampier

    Weer trilde mijn mobiel.
    '1; mijn vader zal ik niet missen. Mijn moeder is al dood, en mijn broers zijn niet mijn echte broers. 2; mijn vader boeit het niet wat er met mij gebeurt. Al zou hij me opgehangen in de schuur vinden zal hij nog geen traan voor me laten en bedenken dat het misschien door hem zou komen. 3; ja, dit dorp is wel rot. Iedereen haat me.. Denk je nu echt dat ík híer ooit iemand zal vinden waarmee ik zou trouwen? Grapje zeker, niemand hier wil mij.. Niemand wil een Freak als ik..' las ik. Ik stuurde meteen en sms terug.
    Je bent helemaal geen Freak. Als iemand hier een Freak is ben ik dat. Ik ben de gene die zichzelf voed met bloed. En niet iedereen haat je, ik haat je niet. Denk niet zo over jezelf dat maakt het alleen maar erger.

    (Sorry er is iets mis met mijn inspiratie.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas schudt zijn hoofd.
    'Het is een vloek. De vloek van de zon en de maan en enkel de heks die die heeft gebonden weet hoe je die ongedaan moet maken.' Zegt hij, haalt adem en gaat dan verder.
    'En trouwens, het is beter dat niemand het ongedaan maakt, anders kunnen de vampieren zich ook overdag verplaatsen.' Hij glimlact.
    'En van dat chaggie, normaal wel maar jij maakt me gewoon zo vrolijk.' Glimlacht hij en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach ook.
    'Ik ben blij dat ik je vrolijk kan maken.' Zeg ik vrolijk tegen hem.
    'En jij kleine heks er is er geen cyclus waar jij je aan moet houden?' Hij glimlacht en ik glimlach ook.
    'Zo klein ben ik niet.' Zeg ik quasi-verontwaardigd. Ik ben wel klein, maar dat ga ik niet toegeven.
    'Heb je trouwens zo'n grimoire? Die lijken me zo leuk.' Hij streelt zachtjes over mijn zij waardoor ik glimlach.
    'Ja, ik heb er zo een, maar die ligt bij mijn pleegouders thuis.
    Lucas steelt mijn appel en bijt erin.
    'Dank je wel.' Zegt hij vrolijk en geeft hem terug. Ik kijk hem met een wenkbrauw omhoog aan en steek mijn tong naar hem uit, dan neem ik een hap van mijn appel die dan op is. Ik gooi hem in de prullenbak.


    Fantasy is in you.

    Destiney Jones|| Human Being
    'Je bent helemaal geen Freak. Als iemand hier een Freak is ben ik dat. Ik ben de gene die zichzelf voed met bloed. En niet iedereen haat je, ik haat je niet. Denk niet zo over jezelf dat maakt het alleen maar erger' krijg ik niet veel later weer terug gestuurd.
    'Ja, jij haat me niet. En daarbij ben je dan meteen de enige. Als jij weg bent ben ik weer compleet alleen hier..En positief over mezelf denken lukt gewoon niet, soms heb ik wel van die dagen dat ik positief ben.. maar met mijn vader in de buurt, of op school kan ik gewoon niet positief denken. Al die positiviteit word dan meteen de grond in geboord..' stuur ik zuchtend terug.


    [Same here :')]


    Little do you know