• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij glimlacht breed en kleed zich uit tot op zijn boxer.
    Even laat ik mijn ogen goedkeurend over hem heen glijden. Dan pak ik het shirt wat ik vannacht aan had van Lucas en doe mijn shirt uit, dan doe ik het shirt van Lucas aan. Mijn broek doe ik uit, en het shirt van Lucas komt tot iets boven mijn knieën.
    'Kom je er nog bij of niet?' Lacht hij en slaat het deken uitnodigend voor me open. Er ligt een vrolijke uitdrukking op zijn gezicht, waardoor ik glimlach.
    Ik glimlach wat breder en ga naast hem liggen. Ik krul me tegen hem op en leg mijn hoofd op zijn borst. Mijn armen leg ik rond zijn nek heen.
    Ik voel zijn warmte, en het is heel fijn.
    'Lucas?' Vraag ik aan hem. 'Wat denk je dat er gebeurt zou zijn als we elkaar niet hadden ontmoet, of als je een vriendin gehad zou hebben?'
    De gedachte alleen al dat hij een vriendin zou hebben maakt me al verdrietig.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Wat denk je dat er gebeurt zou zijn als we elkaar niet hadden ontmoet, of als je een vriendin gehad zou hebben.'
    Ik denk er even over na. Moeilijke vraag. 'Dat zullen we nooit weten maar ik denk, dat we elkaar toch zouden ontmoet hebben maar op een andere manier en als ik een vriendin had? Hm, misschien zou ik eerst gewoon je beste vriend zijn maar ik zou weten wat voor een bijzonder meisje je bent en toch verliefd op je worden, ik weet dan niet of het weken of maanden zou duren voor we samen zouden zijn maar alles zou op zijn plek vallen.' Ik glimlach en kijk haar lief aan. 'Alles komt goed, zoals altijd dan.'
    Ik druk een kusje op haar lippen en zucht. 'Morgen moet je naar Riley gaan, moeten we shoppen én...' Ik word vrolijk.
    'Heb ik al gezegd dat ik een try out wil doen voor football?' glimlach ik en kijk haar afwachtend aan.
    Ik hou van dat spel, het is typisch Amerikaans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Destiney Jones||Human Being
    Een minuut later voel ik mijn mobiel alweer trillen in mijn broekzak. Meteen haal ik hem eruit en lees het sms'je van Ashton, iets wat me laat schrikken.
    'Het is niet dat ik nu echt levend ben dus zoveel zal dat ook niet uitmaken. Ik loop hierdan niet meer rond, maar zo had het eigenlijk al gemoeten. Ik had al dood moeten zijn' Ik krijg een beetje een boze frons op mijn voorhoofd als ik dit lees.
    'Hoe kun je zo denken Ash? Als jij al dood had moeten zijn dan was je er al lang niet meer! Ik weet zeker dat jou leven heus wel een logisch doel heeft! En om nu alles weg te gooien slaat ook nergens op..' Stuur ik terwijl ik op mijn lip bijt om de tranen tegen te houden die zich in mijn ogen opwellen. Als Ashton dood zou zijn dan heb ik niemand meer.. Noem het debiel maar ik geloof in zoiets als 'het lot'. En ik geloof dat Ashton niet voor niets nogsteeds leeft, als hij al lang dood had moeten zijn dan was hij nooit in een vampier veranderd, of dan was ie al vermoord door een vampierjager of iets dergelijks.
    Als Ashton niet mijn leven was binnen gestapt dan denk ik dat ik er al lang een einde aan had gemaakt, want een leven zonder vrienden is gewoon te pijnlijk..


    Little do you know

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik kijk naar hem terwijl hij nadenkt.
    'Dat zullen we nooit weten maar ik denk, dat we elkaar toch zouden ontmoet hebben maar op een andere manier en als ik een vriendin had? Hm, misschien zou ik eerst gewoon je beste vriend zijn maar ik zou weten wat voor een bijzonder meisje je bent en toch verliefd op je worden, ik weet dan niet of het weken of maanden zou duren voor we samen zouden zijn maar alles zou op zijn plek vallen.' Hij glimlacht en kijkt me lief aan. Ik glimlach ook, en glunder helemaal omdat hij me bijzonder noemt. 'Alles komt goed, zoals altijd dan.' Zegt hij. Hij drukt een kusje op mijn lippen en zucht.
    'Morgen moet je naar Riley gaan, moeten we shoppen én...' Ik kijk hem afwachtend aan.
    'Heb ik al gezegd dat ik een try out wil doen voor football?' Glimlacht hij en kijkt me afwachtend aan.
    Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en kijk hem enthousiast aan.
    'Nee, dat heb je nog niet gezegd..... Dat is echt super leuk voor je!' Zeg ik blij tegen hem en druk een kusje in zijn holte bij zijn nek.
    'Wanneer is die try out?' Vraag ik glimlachend aan hem, en kijk hem aan.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze krijgt een glimlach op mijn gezicht en kijkt dan enthousiast.
    'Nee dat heb je nog niet gezegd... Dat is echt super leuk voor je!' zegt ze blij en ik voel haar lippen bij mijn hals.
    Ik ril eventjes erdoor en sluit mijn ogen even.
    'Wanneer is die try out?' vraagt ze dan glimlachend aan mij en kijkt me aan. Ik kijk terug.
    Ik glimlach. '15uur, denk ik.' glimlach ik. 'Ik ben op mijn vorige school quaterback geweest maar wie zijn nu wel wat er gebeurt.'
    Ik glimlach naar haar. 'Hmm misschien moet je maar auditie doen voor Cheerleader?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel.
    Angela in een kort rokje met pompons om ons aan te moedigen.
    'Dat zou mijn presenteer gedrag verhogen.' zeg ik zogenaamd ongeschuldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij kijkt terug en glimlacht.
    '15uur, denk ik.' Glimlacht hij. 'Ik ben op mijn vorige school quaterback geweest maar wie zijn nu wel wat er gebeurt.'
    Hij glimlacht naar me, en ik glimlach terug.
    'Hmm misschien moet je maar auditie doen voor Cheerleader?' Vraagt hij met een wenkbrauwwiebel. Ik haal glimlachend en vragend een wenkbrauw naar hem op.
    'Dat zou mijn presenteer gedrag verhogen.' Zegt hij zogenaamd onschuldig. Ik kijk hem nog steeds met een wenkbrauw omhoog aan, en grinnik dan.
    'O, zou dat je presenteer gedrag verhogen?' Vraag ik glimlachend aan hem en streel met mijn hand verleidelijk over zijn wang.
    'Hmm, misschien doe ik het dan wel.' Zeg ik glimlachend terwijl ik nog steeds over zijn wang streel.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik grinnik en kijk haar aan. Zachtjes plaats ik mijn lippen op de hare en ga boven haar hangen.
    Mijn hand lig op haar heup en den andere naast haar hoofd als steun.
    Mijn lippen zakken even af naar haar hals waar ze kleine kusjes in plaatsen naar haar sleutelbeen maar daar stop ik.
    Ik kijk haar dan weer met een warme glimlach aan.
    'Ik kan wel aan Rebekah vragen wanneer de audities zijn?' grijns ik en druk nog een kusje op haar lippen.
    Ik hoor gestammel op de gang wat erop duid dat Abbi en Yasmin ook naar hun kamer gaan.
    'Slaapzacht Angel.' hoor ik Abbi roepen en ik roep beteudert 'En ik dan?' terug
    Er klinkt gelach. 'Ja jij ook.' zegt ze dan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij grinnikt en kijk me aan. Zachtjes plaatst hij zijn lippen op de mijne en gaat boven me hangen. Mijn armen liggen om zijn nek heen.
    Zijn hand light op mijn heup en zijn andere naast mijn hoofd.
    Zijn lippen zakken even af naar mijn hals waar hij kleine kusjes in plaatst tot mijn sleutelbeen daar stopt hij.
    Lucas kijkt me met een warme glimlach aan, ik glimlach breed terug.
    'Ik kan wel aan Rebekah vragen wanneer de audities zijn?' Grijnst hij en drukt nog een kusje op mijn lippen.
    Ik hoor wat gestommel op de gang.
    'Slaapzacht Angel.' Hoor ik Abbi roepen en Lucas roept beteuterd:
    'En ik dan?'
    Er klinkt gelach. 'Ja jij ook.' zegt ze dan.
    Ik glimlach en roep terug:
    'Welterusten.'
    Ik kijk Lucas dan weer glimlachend aan, en bijt dan even op mijn lip.
    'Nee, hoor, hoeft niet. Ik ben geen cheerleader type. En ik zal het ook niet worden, hoe graag je dat ook wil.' Zeg ik grinnikend tegen hem.
    'Lucas?' Vraag ik. Ik wacht even en zeg dan: 'Ik heb zin in morgen.'


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik grijns en kijk haar grinnikend aan. 'Nou dat weerhoud je toch niet om eens zo'n rokje te dragen?' lach ik.
    Maar dan realiseer ik me hoe fout dat over kan komen op haar na wat er gebeurt is.
    'Hett was een grapje, dat weet je toch he?' vraag ik bezorgt.
    Ik streel zachtjes over haar heup en ga terug naast haar liggen.
    Ik trek haar iets tegen me aan. 'Want als jij je daar niet in gemakkelijk zou voelen zou ik het nooit aan je vragen.'
    Zachtjes zucht ik en voel mijn oogleden zwaar worden.
    Mijn lippen druk ik zachtjes terug in haar hals en ik haal ze er dan terug vanaf.
    'Zullen we slapen?'"


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij grijnst en kijkt me grinnikend aan.
    'Nou dat weerhoud je toch niet om eens zo'n rokje te dragen?' Lacht hij. Heel even krimp ik ineen, maar rol dan met mijn ogen.
    'Het was een grapje, dat weet je toch he?' Vraagt Lucas dan bezorgd. Ik knik.
    Hij streelt me zachtjes over mijn heup en gaat terug naast me liggen. Lucas trekt me iets tegen zich aan.
    'Want als jij je daar niet in gemakkelijk zou voelen zou ik het nooit aan je vragen.' Ik knik en zeg:
    'Weet ik toch.'
    Zachtjes zucht hij, en ik gaap zachtjes.
    Hij drukt zijn lippen zachtjes terug in mijn hals en haalt ze er dan terug vanaf.
    'Zullen we slapen?'
    Ik knik en leg mijn hoofd wat beter op de borst van Lucas. Mijn armen liggen nog steeds om de nek van Lucas, maar ik haal ze daar weg en leg ze op zijn borstkas neer.
    'Welterusten.' Mompel ik zachtjes voordat ik in slaap val.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    *valt in slaap*

    ¨sorry aan het leren (shame on me voor de ultrakorte reactie)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ghehe, geeft niet.]

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Als ik wakker word is het al licht. Knipperend tegen het licht kijk ik om me heen.
    Ik lig op Lucas die nog aan het slapen is. Ik glimlach en kijk toe hoe hij slaapt. Lucas is echt schattig als hij slaapt, nog schattiger dan als hij wakker is.
    Ik streel even zijn wang en ga dan voorzichtig om hem niet wakker te maken van hem af.
    Als ik op de grond sta pak ik de broek van Yasmin die hier ligt en doe hem aan. Snel doe ik mijn haar in een staart.
    Even kijk ik nog naar Lucas, maar loop dan naar beneden waar ik de tante van Lucas aantref.
    'Goedemorgen.' Zegt ze vrolijk en glimlacht naar me. Ik glimlach terug en zeg gapend:
    'Goedemorgen.' Ze grinnikt en gaat verder met tafel dekken. Ik help haar mee, en als we klaar zijn komen Abbi en Yasmin beneden.
    'Is Lucas nog niet wakker?' Vraagt Abbi. Ik schud glimlachend mijn hoofd en ga aan tafel zitten.


    Fantasy is in you.

    Mitovi schreef:
    Brian Heit Salvatore ll Vampier

    Haar lippen wijken van elkaar om me toegang te geven. Haar handen vlecht ze in mijn haar terwijl ze met haar tong voorzichtig mijn mond verkent. Ik doe hetzelfde bij haar.
    Dan bijt ze zachtjes op mijn lip en drukt er dan nog een kus op voor ze zich even van me loslaat en grijnst. Ik grijns ook, en kijk haar geamuseerd aan.
    "Hij is al lang weg hoor," Mompelt ze zachtjes terwijl ze mijn gezicht streelt.
    "Dat weet ik." Zeg ik geamuseerd tegen haar, en laat toe dat ze me weer naar zich toetrekt en me heviger begin te kussen dan hiervoor. Ik grijns en verken met mijn tong haar mond.
    Ze slaat haar benen om mijn middel. Ik onderdruk een kreun terwijl ik haar even hevig terug kus.
    Maar ik kan het niet laten om toch even zachtjes te kreunen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik rol om in mijn slaap op mijn buik en merk de lege plaats naast me in het bed.
    'Angel?' brom ik maar er klinkt geen antwoord. Dan tast ik zoekend nog wat om me heen.
    'Angela?' Ik heb geen zin om mijn ogen open te doen.
    Nog steeds geen antwoord. Zuchtend open ik mijn ogen en zie een lege kamer.
    Ze is vast beneden. Ik sleep me mijn bed uit en pak mijn kleren.
    Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Dan poets ik mijn tanden, kam mijn haren eens door voor ik het weer warrig leg.
    Ik doe nog deo aan en loop dan naar beneden.
    Ik zie Angela aan de ontbijt tafel zitten. 'Goedemorgen Angel.' glimlach ik en druk een kus op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik hoor iemand naar beneden lopen en kijk op. Lucas komt naar beneden toe.
    'Goedemorgen Angel.' Glimlacht hij en drukt een kus op mijn wang. Ik glimlach ook en zeg:
    'Goedemorgen."
    Ik gaap even en kijk dan slaperig naar mijn bord voor me, naar mijn half opgegeten broodje. Opeens voel ik me nogal dik en misselijk. Mijn bord schuif ik weg en ik pak alleen even wat water. Dat kan niet kwaad, toch?
    Ik neem kleine sokken en kijk naar Lucas. Als hij klaar is met eten zeg ik:
    'En, wat gaan we nu doen?'
    Vragend kijk ik hem aan terwijl ik nog een slok van mijn drinken neem. Het misselijke gevoel is weg, maar ik ga niet eten want ik weet dat het gevoel dan terug komt. En dat wil ik niet.


    Fantasy is in you.