• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    'Naar school?' glimlach ik. Abbi en Yasmin rennen al achter hun spullen en ik sta ook recht.
    'Ik haal onze tassen wel.' glimlach ik. Eve gaat bij Angela zitten;
    Ik ren naar boven, pak onze schoenen en tassen en kijk even of ik niets vergeten ben.
    Als alles in orde is ren ik terug naar beneden.
    Ik zet de tassen in de gang en geef haar haar schoenen.
    Ik doe dan mijn schoenen aan en kijk haar met een glimlach aan.
    Tante geeft me dan geld voor na school. 'Veel succes bij de try outs.' glimlacht ze.
    Ik kijk haar verbaast aan. 'Sommige muren hebben oren en een mond.' lacht ze.
    Abbi of Yasmin dus, misschien beide.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Naar school?' Glimlacht hij en hij gaat staan.
    'Ik haal onze tassen wel.' Glimlacht hij. Eve gaat bij mij zitten en ik glimlach naar haar. Ze glimlacht terug.
    Lucas rent naar boven toe en als hij weer beneden is geeft hij mijn schoenen. Ik glimlach naar hem en begin mijn schoenen aan te doen.
    Eve geeft Lucas geld en glimlacht:
    'Veel succes bij de try outs.' Lucas kijkt haar verbaasd aan waardoor ik even grinnik.
    'Sommige muren hebben oren en een mond.' lacht ze. Ik lach ook even en sta dan ook.
    'Doei.' Zeg ik tegen Eve.
    'Doei!' Hoor ik van boven roepen door Abbi en Yasmin. Ik glimlach en roep doei terug.
    Dan pak ik Lucas zijn hand vast en pak mijn tas. Samen met Lucas loop ik naar school toe. Als we er zijn zeg ik glimlachend:
    'Heel veel succes bij de try outs! Ik weet zeker dat je het goed zal doen.'


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik druk mijn lippen nog op de hare en glimlach dan. 'Veel succes.' fluister ik.
    Ik geef haar nog een lief kneepje in haar hand en loop dan naar Rebekah en de anderen.
    'Lucas!' zegt Romy, een vriendin van Rebekah en ook een cheerleader, en haakt haar arm even door de mijne.
    Subtiel laat ik haar arm vallen zonder dat ze beledigt kan zijn.
    Ik knik als begroeting en ga gewoon op het gras bij de jongens zitten. Wij hebben het eerste lesuur nog geen les maar vrij.
    'Doe je mee aan de try outs booth?' zegt een van de jongens, ik geloof een zeker Julian.
    Ik knik. 'Ik heb besloten toch mee te doen.'
    Er klinkt goedkeurend gemompel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas drukt zijn lippen nog op de mijne en glimlacht dan.
    'Veel succes.' Fluistert hij. Hij geeft me nog een lief kneepje in mijn hand en loopt dan naar Rebekah en de andere. Ik zie nog net dat een meisje haar arm door die van Lucas haakt maar Lucas haar arm laat vallen. Dan komt Riley op me afgerend met tranen in haar ogen.
    Bezorgd kijk ik haar aan terwijl ik haar omhels. Ze snikt en ik wrijf geruststellend over haar rug heen.
    'Wat is er gebeurd?' Vraag ik bezorgd aan haar terwijl ik haar nog steeds vasthoud.
    'Een...jongen.... zei.... dat.... ik lelijk... was... en deed...me pijn...!' Snikt ze tegen mijn schouder aan.
    Ik voel me boos worden, maar niet op Riley, op die jongen.
    'Kun je me hem aanwijzen?' Vraag ik aan haar. Ze laat me los en kijkt me met rode ogen aan. Dan knikt ze en kijkt het plein over. Na een paar seconden wijst ze naar een redelijk lange jongen met zwart haar. Het enige probleem is dat hij bij Lucas zit.
    Ik pak uit mijn tas een zakdoekje en geef die aan haar. Dan pak ik haar hand vast en trek haar mee naar Lucas en die jongen toe.
    Mijn aandacht gaat naar de jongen die Riley grijnzend aankijkt. Ik kijk hem boos aan en sla hem hard in zijn gezicht. Op zijn wang verschijnt een rode vlek en hij vertrekt zijn gezicht van de pijn.
    Dan kijkt hij me woedend aan en staat op. Meteen zet ik angstig een stap naar achteren. Misschien was dit niet zo'n goed idee.
    De jongen duwt me hard waardoor mijn hoofd op de grond klapt en het zwart word voor mijn ogen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik zie Angel naar ons toe lopen met Riley en glimlach. Maar dan zie ik de tranen op Rileys gezicht.
    Ik frons en zie dan ook de woede op Angels gezicht.
    Oh ow, ik weet niet wie haar kwaad gemaakt heeft maar die mag nu uit zijn doppen kijken.
    Ze loopt naar Julian toe en geeft hem een klap in zijn gezicht.
    Ik kijk haar met open mond aan en dan staat Julian op en hij duwt haar.
    Ik zie als ik slowmotion Angel vallen, wil haar nog oprapen maar ben te laat.
    'Waar was dat goed voor?!' vlieg ik tegen hem uit en til Angela op.
    'Ang? Hoor je me?' zeg ik bezorgt. 'Ze sloeg me, dude.'
    'En daarom moet je mijn vriendin maar KO slaan? Je hebt vast wel iets gedaan waardoor dat ze je sloeg.'
    Ik klink kil en Julian houd zijn mond. Ik draag Angel naar de EHBO met Riley op mijn hielen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Beelden flitsen snel voorbij. Echt weten wat ik zie doe ik niet. Het is grappig om naar te kijken ook al begrijp ik niet wat ze me nou laten zien.
    Opeens word het steeds lichter en lichter. Dan doe ik mijn ogen open maar begrijp niet wat ik zie. Degene die ik zie ken ik niet. Ze draagt een wit pak met een kruis erop en kijkt naar mijn hoofd.
    In paniek sla ik om me heen waardoor de zuster schrikt. Maar dan voel ik de stekende pijn in mijn achterhoofd en blijf stil zitten.
    Dan zie ik twee bekende gezichten en weet weer wat er gebeurt is.
    'Lucas.' Zeg ik schor tegen hem met tranen in mijn ogen. Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Het spijt me.' Zeg ik tegen hem.
    Opeens voel ik wat kouds tegen mijn hoofd wat de pijn vermindert en ik haal opgelucht adem.
    'Je hebt een hele klap gemaakt meissie.' Zegt de verpleegster.
    Ik knik een beetje.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Neem haar mee naar huis ze zou beter rusten.'
    Ik knik lichtjes en kijk haar aan. De verpleegster. 'Als ze duizelig is morgen, dan ga je beter even op controle.'
    'Misschien heeft ze een lichte hersenschudding.'
    Ik til Angela op en Riley zegt 'Ik heb een auto, ik voer jullie wel.' Ik knik.
    Ik loop met haar naar de auto en stap achterin in met Angela op mijn schoot.
    Ik speel met haar haren. Geen tryouts dus, ah ja, het is het einde van de wereld niet.
    De verpleegster had 3 briefjes geschreven voor mij, Angela en Riley.
    Ik loop dan met Angela naar binnen en leg haar op mijn bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Neem haar mee naar huis ze zou beter rusten.' Zegt de verpleegster. Lucas knikt lichtjes.
    'Als ze duizelig is morgen, dan ga je beter even op controle.' Zegt de verpleegster daarna. 'Misschien heeft ze een lichte hersenschudding.' En een pijnlijke hoofd.
    Lucas tilt me op en Riley zegt:
    'Ik heb een auto, ik voer jullie wel.' Lucas knikt. Eigenlijk kan ik zelf best wel lopen, maar ik zeg er niks van.
    Lucas loopt naar haar auto toe en stapt achterin met mij op zijn schoot. Hij speelt met mijn haren.
    Als we er zijn zeg ik tegen Riley:
    'Bedankt dat je ons hebt thuis gebracht.' Ze glimlacht naar me en rijdt weg. Lucas loopt naar zijn kamer toe en legt me op zijn bed neer.
    Ik kijk hem aan.
    'Sorry Lucas.' Zeg ik tegen hem. Ik ga met mijn hand naar mijn achterhoofd toe en voel een bult.
    Dan kijk ik hem verontschuldigend aan.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Angel praat tegen Riley en dan tegen mij.
    'Sorry Lucas.' zegt ze en gaat met haar hand even over haar achterhoofd.
    'Heeft niet Angel.' zeg ik zachtjes. 'Ik weet niet waarom je hem geslagen hebt maar je had vast een reden.'
    Ik ga naast haar zitten.
    Dan streek ik zachtjes over haar voorhoofd.
    'Slaap maar kleintje.' glimlach ik dan iets lachend.
    'Ik licht Eve welin dat we al thuis zijn.'
    Ik druk een kus op haar voorhoofd en loop naar beneden om te bellen naar Eve's werk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry dat ik zo laat reageerde.:$]

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Heeft niet Angel.' Zegt Lucas zachtjes. 'Ik weet niet waarom je hem geslagen hebt maar je had vast een reden.'
    Ik knik een beetje en hij komt naast me zitten. Ik glimlach een beetje.
    Dan strijkt hij zachtjes over mijn voorhoofd waarna er een fijn gevoel door mijn lichaam gaat en ik de pijn voor even vergeet.
    'Slaap maar kleintje.' Glimlacht hij dan iets lachend. Ik knik een beetje en voel een golf van vermoeidheid door mijn lijf heen gaan.
    'Ik licht Eve welin dat we al thuis zijn.' Zegt hij. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt naar beneden toe.
    Ik gaap een beetje, en voel mijn ogen dichtvallen. Na een paar seconden voel ik me in slaap vallen.

    De grote bomen werpen een donkere sfeer op het grote veld waardoor een angstige, koude rilling door mijn lijf trekt. Het voelt hier niet goed, alsof de duivel er net is geweest en onrust heeft verstrooid.
    In de verte zie ik twee gestaltes staan. Ik begin er naartoe te rennen, maar als ik dicht genoeg ben om te zien wie het zijn blijf ik geschrokken staan.
    Lucas is uitgebreid aan het zoenen met Rachel.
    Ik voel de tranen over mijn wangen heen lopen en ik roep hard: "Nee!"
    Lucas kijkt spottend op, net zoals Rachel. Opeens zie ik een beweging achter Lucas en ik zie leeuwen. Ze scheuren Lucas aan stukken. Dan Rachel en ik begin te gillen.
    Voel hoe ze me aan stukken scheuren en ik gil zo hard als ik kan.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik praat wat met mijn tante als ik gegil hoor. 'Angel.' zeg ik direct.
    Ik spring recht en loop de trappen op.
    Ik struikel een paar keer over mijn eigen voeten en duw dan brut de deur open.
    Ik zie dat ze slaapt en zucht even opgelucht.
    Niets ernstigs, enkel een nachtmerrie.
    Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om haar middel.
    'Angel... wakker worden.' fluister ik. 'Het is enkel een nachtmerrie.'
    Ik schud voorzichtig aan haar om haar wakker te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tis jammer dat deze RPG dood aan het lopen is :l


    Little do you know

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Angel... wakker worden.' Hoor ik een bekende stem fluisteren. 'Het is enkel een nachtmerrie.'
    Ik voel me wakker worden en ik kijk naar Lucas die een arm om me heen heeft.
    Ik stop met gillen en voel de tranen over m'n wangen heen lopen.
    Met waterige ogen kijk ik Lucas aan en ik sla mijn armen om hem heen terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
    'Je hebt niks met Rachel, toch?' Vraag ik met een schorre stem aan hem terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen heen lopen.
    De idee dat hij iets met Rachel heeft doet me pijn.
    Ik wacht op zijn antwoord, het antwoord wat me of me nog meer aan het huilen of me laat stoppen.
    Ik bijt op mijn lip, hopend op een eerlijk antwoord.


    Fantasy is in you.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson|| Original Vampier

    Ik hou me stil als ik geen antwoord krijg. Waarom moest ik hier naar toe gaan, ik maak het alleen maar moeilijker voor mezelf.
    Dan voel ik mijn mobiel weer trillen. Goede timing.
    'Hoe kun je zo denken Ash? Als jij al dood had moeten zijn dan was je er al lang niet meer! Ik weet zeker dat jou leven heus wel een logisch doel heeft! En om nu alles weg te gooien slaat ook nergens op..' Staat er.
    ''Ik heb nooit gezegt dat ik een einde aan mijn leven wou maken, ik ben gewoon niet bang voor de 'dood'. En zo'n logish doel heeft mijn leven dan ook weer niet. Het enige wat ik doe is naar school gaan, verstoppen en verhuizen. En nog een paar andere dingen, maar laten we daar maar niet over hebben. Ik zie daar niets logisch tussen zitten.'' Stuur ik terug. Het is waar. Als ik dan toch dood zou gaan zou ik niet bang zijn geweest.
    Ik kijk terug naar Isabel die nog niet heeft geantwoord. Waarom ben ik niet gewoon blijven zitten in die boom of weggegaan. Misschien krijg ik hier juist meer problemen mee.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Mitovi schreef:
    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Angel... wakker worden.' Hoor ik een bekende stem fluisteren. 'Het is enkel een nachtmerrie.'
    Ik voel me wakker worden en ik kijk naar Lucas die een arm om me heen heeft.
    Ik stop met gillen en voel de tranen over m'n wangen heen lopen.
    Met waterige ogen kijk ik Lucas aan en ik sla mijn armen om hem heen terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
    'Je hebt niks met Rachel, toch?' Vraag ik met een schorre stem aan hem terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen heen lopen.
    De idee dat hij iets met Rachel heeft doet me pijn.
    Ik wacht op zijn antwoord, het antwoord wat me of me nog meer aan het huilen of me laat stoppen.
    Ik bijt op mijn lip, hopend op een eerlijk antwoord.


    Lucas Booth
    Ze word wakker en de tranen lopen over haar wangen.
    Ze kijkt me dan aan en slaat dan nog geen seconde later haar armen om me heen.
    'Je hebt niks met Rachel, toch?' vraagt ze. Haar stem is schor en ik voel tranen op mijn shirt lopen.
    Ik ben stil. Hoe komt ze erop? Ik hou enkel van haar dat heb ik haar toch al gezegd.
    'Nee natuurlijk niet!' zeg ik, roep ik bijna uit.
    'Ik hou enkel van jou gekkie. En zelfs als ik op iemand anders zou verliefd worden zou ik het je direct zeggen.'
    Ik druk een kus op haar kruin. 'Je verdient geen leugens dus geloof me als ik zeg, ik hou zo veel van je.'
    Ik trek haar op mijn schoot en laat mijn kin op haar kruin rusten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'