• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Remus Lupos

    'Professor Santius,Aaron Moon en ik.' antwoordt Daniëlle. Ik lig nog steeds met mijn ogen dicht op mijn matras. Aaron Moon... ik kende die naam wel, maar ik kan er geen gezicht mee koppelen.
    'Weet je trouwens waarom jij door dat gif niet dood bent?' vraagt ze dan. Shit. Van mij mag ze alles vragen, behalve dit. Ik wil mezelf niet verraden, maar ook niet tegen haar liegen. Ik doe mijn ogen open en zeg dan 'nee... Ik heb echt geen idee.' Ik voel me op slag schuldig. "kom op, Maanling, je lijkt wel een engeltje" ik hoor het Sirius zo zeggen. Waar blijft Sirius eigenlijk? Zo lang duurt het niet om Probleem Bellatrix op te lossen. Ik wend me tot -hoe heet hij ook al weer- Harry.
    'Zeg, Harry, heb jij Sirius onderweg hier naartoe gezien?' vraag ik dan.


    -

    Jason Broock

    Als iedereen weg is kom ik onder Jochems bed vandaan. Ik sta met moeite op en waggel richting de spiegel. Mijn halve gezicht is bedekt met gestold bloed. 'Accio washandje' mompel ik, en uit mijn koffer komt een washandje aanvliegen. Ik was mijn gezicht schoon en kijk weer in de spiegel. Alleen rond mijn neus zit nog een beetje bloed, maar als ik het weg wil vegen krimp ik ineen van de pijn. Dan niet. Ik loop zo onopvallend mogelijk naar beneden en probeer zo normaal mogelijk te lopen. Ik hoor dat Jochem me roept, maar ik loop snel door naar de Grote Zaal. Daar zie ik Jay en Angela aan tafel zitten. Ik zie dat de zevendejaars zijn vertrokken en ik laat me naast Angela op de bank ploffen. Ik probeer te glimlachen. 'Hier nog wat gebeurd?' vraag ik met een beverige stem.


    -

    Jay Dave Broock

    Ik zit net in gesprek met Angela over zwerkbal als Jason zich naast Angela op de bank laat ploffen.
    Hij probeert te glimlachen, maar dat lukt hem niet.
    Dan zie ik zijn gezicht goed, zijn neus is helemaal opgezwollen.
    'Hier nog wat gebeurd?' Vraagt hij met een beverige stem.
    'Nee, hier niet. Maar bij jou blijkbaar wel. Jezus, wat is er in hemelsnaam gebeurt?' Zeg ik tegen hem terwijl ik hem in me opneem. Zijn oog kleurt een beetje blauw, en zijn neus is opgezwollen, maar voor de rest is eigenlijk niks te zien.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Morgen HP 4 ;( Tjah,hoe wij het doen duurt het uren.Begonnen om 19.00 en nu is ie op 83,7% ofzo.....]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik heb zin in maandag. (Ja, je kan zin hebben in maandagen;p) dan is mijn eerste stage dag;D Ja, dit is random)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Broock

    'Nee, hier niet. Maar bij jou blijkbaar wel. Jezus, wat is er in hemelsnaam gebeurt?' vraagt Jay. Angela kijkt me geschokt aan. Ik bijt op mijn lip. Dan kijk ik om me heen of niemand het kan horen behalve Jay en Angela. 'Potter en Zwarts' zeg ik als antwoord. Ik grijp naar mijn hoofd. De hoofdpijn is erger geworden. Opeens voel ik me kotsmisselijk. Snel gris ik een leeg soepbord van tafel en laat me gaan. Als ik klaar ben merk ik dat Angela zachtjes op mijn rug staat te kloppen. 'Sorry' mompel ik. Ik heb eigenlijk geen idee waarvoor ik sorry zou moeten zeggen, maar goed... Angela geeft me wat servetten aan en ik boen mijn mond schoon. 'Hier zit nog wat' en voor ik het weet veegt Angela over mijn neus. Ik slaak een zacht kreetje van de pijn en Angela trekt geschrokken haar hand terug. Ik bijt op mijn lip. Waarom moet dit uitgerekend nu gebeuren? Op kerstavond nog wel! Ik schrik op uit mijn gedachten als Angela aan mijn arm begint te trekken. 'Jason, je moet echt naar de ziekenzaal' ik probeer mijn arm terug te trekken, maar Angela is sterk. Ze sleurt me overeind, richting de ziekenzaal. Ik struikel achter haar aan. Dit is echt vernederend.


    -

    ( kijk:


    Nu ben ik trots, terwijl het het meest simpele ding ooit was. Gemaakt op telefoon btw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter leek geschrokken door mijn boze uitbarsting. 'Sorry! ...denk ik...' Riep hij snel. Oh, nu dacht hij dus dat ik boos was op hem. Goed bezig Lils, echt geweldig slim van je. 'Ik snap je alleen niet,' mompelde hij. Nee goh, ik snapte mijzelf ook niet. Hoe zou hij mij dan in godsnaam kunnen snappen. Dat was onmogelijke. Oké, dus Potter was leuk wanneer hij aardig was. Zijn enige probleem was dat hij dat meestal niet was en ik vond innerlijk nou eenmaal belangrijk. Wanneer hij dus aardig was, was er niks meer wat ik niet leuk aan hem vond. Dat was de conclusie.
    'Ja, ik snap mijzelf ook niet meer. Ik ben dan ook niet boos op jou, maar op mijzelf,' zei ik zachtjes. 'Misschien is het makkelijker als je gewoon of altijd aardig doet, of je altijd als een kwal gedraagt. Dat is stukken makkelijker,' grapte ik uiteindelijk om de sfeer iets luchtiger te maken. Het was een nogal slechte poging, maar ik begon hoofdpijn te krijgen en daar had ik dus echt geen zin in.


    Happy Birthday my Potter!

    JJHamblett schreef:
    ( kijk:


    Nu ben ik trots, terwijl het het meest simpele ding ooit was. Gemaakt op telefoon btw)


    [Harry is de knapste van al die 3 potters XDD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik ga nu HP 4 kijken! Gister avond moest ie nog downloaden XDD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    [Ik ga nu HP 4 kijken! Gister avond moest ie nog downloaden XDD]


    (Heb je hem dan niet gewoon op DVD? 0.0 Ik heb ze allemaal, even als de boeken en een paar van de spellen. Slechte jij (N) )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Heb je hem dan niet gewoon op DVD? 0.0 Ik heb ze allemaal, even als de boeken en een paar van de spellen. Slechte jij (N) )


    [K heb 1,2,5,6,7 part 1 en 7 part 2.En trouwens ik heb ze allemaal wel stuk of 100 x gezien XDD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Noa reageert niet meer van nu tot en met een uur of 16.00 tot 17.00 byeee!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [K heb 1,2,5,6,7 part 1 en 7 part 2.En trouwens ik heb ze allemaal wel stuk of 100 x gezien XDD]


    (Ja, maar dat heeft iedereen hier denk wel :') )


    Happy Birthday my Potter!

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [K heb 1,2,5,6,7 part 1 en 7 part 2.En trouwens ik heb ze allemaal wel stuk of 100 x gezien XDD]


    (Jij hebt deel drie en vier niet? Mijne zijn zo vaak afgespeeld dat ze nu haperen om de tien minuten. Hoe kan jij dat overleven?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!