• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    De bedoeling van de RPG:
    Iedereen vult een eigen personage in(je kan kiezen uit; halfwas, leraar of een bestaande personage) en kiest in welk jaar je begint(van leer jaar drie tot en met zes). Je kiest of je een hond of kat wilt(natuurlijk is dit niet verplicht), en of je een affiniteit of kracht hebt(beschrijf welke en wat die doet. Ook dit is niet verplicht). Ik zal de hoge priesteres van de school spelen en jullie continue op het forum aanwijzingen geven. Ik zal vertellen wanneer school begint, of het dag is of nacht, wanneer er pauze is, of jullie vrij zijn etc. Ook zal ik elk jaar een eigen rooster geven. Ik zal dus iedere keer aanwijzingen plaatsen om de RPG een beetje draaiende te houden en af en toe korte verhaaltjes plaatsen. Wanneer ik een keer niet online ben en geen aanwijzingen plaats kunnen jullie natuurlijk je eigen gang gaan.

    Affiniteit/kracht:
    Als je voor een affiniteit kiest dan betekent dat, dat je tussen water, aarde, vuur, lucht en geest kiest of iets dat in verband is met één van deze vijf. Deze kunnen echter niet vaker gebruikt worden in het zelfde geslacht. Dus 1 jongen en 1 meisje kunnen bv. allebei vuur hebben maar niet 2 meisjes met vuur.
    Wanneer je voor een kracht kiest heb je vaak met fysieke dingen te maken, bv. goed zijn in boogschieten, heel sterk zijn, onzichtbaar zijn, etc. Dit mag je zelf verzinnen. Ik zal wel de kracht controleren om te kijken of ik ze niet te overdreven vind zoals: De kracht hebben om van elke andere kracht een uur gebruik van te kunnen maken. Bij een kracht kan niemand de zelfde kracht als jou hebben. Zou je toch de zelfde kracht als iemand willen dan moet je dit met die persoon zelf bespreken en ervoor zorgen dat jou personage dan van een andere geslacht is. 1 kracht kan dus maar 2 keer gebruikt worden in overleg met de persoon die hem als eerste had.

    Lessen:
    Voor elk onderdeel mogen er maximaal maar 2 leraren zijn.

    -Vampier sociologie(over het vampier zijn, affiniteiten en krachten)
    -Geschiedenis(Mythes en oude verhalen)
    -Drama
    -Muziek
    -Tae Kwan Do/Judo
    -Kunst & Cultuur
    -Spaans
    -Paardrijden
    -Schermen/zwaardvechten
    -Dichtkunst
    -Boogschieten
    -Economie

    Inschrijven:
    Maximaal 4 waarvan 1 een leraar moet zijn!

    Rol: Halfwas
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd(16 t/m 20):
    Jaar(3de,4de,5de,6de):
    Uiterlijk(beschrijven en/of foto):
    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Extra:

    Rol: Leraar
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd(vanaf 21 jaar):
    Lessen(Minimaal 2):
    Uiterlijk(beschrijving en/of foto):
    Karakter:
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Extra:

    Voor extra informatie van de RPG en alle personages klik hier.

    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.



    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)
    -
    -
    -
    -

    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)
    -
    -
    -

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)
    -

    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:49 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik wil graag een meisje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Klinkt nu al leuk (: Meld het maar als je klaar bent, dan kan ik je personage toevoegen aan de rollen story (;


    Dankje ^^ ik heb haar nog wat aangepast en ik denk dat je haar er zo wel bij kunt zetten. Heel misschien verander ik nog iets, maar dan geef ik het wel aan :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Halfwas
    Naam: Michael Elliot Turner
    Geslacht: Man
    Leeftijd(16 t/m 20): 18 jaartjes oud hij verjaard op 30 januari
    Jaar(3de,4de,5de,6de): 5de jaar
    Uiterlijk(beschrijven en/of foto):

    Ik heb een beetje hulp nodig ,ik heb geen idee wie van deze 2 schattigaard ik moet kiezen :0

    Of


    Michael geeft bruine haren en bambi bruine ogen ,waarin je zo kunt verdwalen. Hij is 1m 72 lang en is redelijk gespierd.
    Zijn kledingstijl is vaak losjes en casual ,hij houd niet van kleding ,waar hij zich niet goed in voelt.
    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Michael is een aardig, energiek en speels iemand die soms wel een grote mond heeft en grof kan overkomen ,zonder dat het echt zijn bedoeling is. Hij is een erge flapuit en begrijpt nooit echt wat hij fout doet. Hij is een nonchalant en chaotisch iemand en een echte grappenmaker en houd ervan te lachen. Ook staat hij altijd klaar voor een uitdaging.
    Hij houd ervan te ravotten ,vrienden te maken ,te basketballen,volleyballen en rennen en ook kon hij gitaar spelen.
    Ondanks dat hij van lachen houd ,heeft hij het ook niet zo heel vaak prettig ,zijn verleden licht nogal moeilijk en hij vertrouwd zijn geheimen niet vaak aan iemand toe. Hij houd ook meestal zijn mening voor zichzelf omdat hij zich vaak dom voelt als hij iets verkeerd zegt.
    Maar toch geeft hij een charme ,waardoor de meeste mensen hem wel mogen ,ondanks zijn minpunten.
    Huisdier(hond of kat): Kat

    Met als naam Catnip
    Affiniteit/kracht: onzichtbaarheid
    Extra: Michael had ooit een oudere broer ,maar die is sinds 2 jaar geleden overleden ,door een ongeluk. Mensen denken dat hij vermoord werd ,maar alleen Michael weet het echte verhaal. Het is zijn geheim ,die hij aan niemand toevertrouwd ,zelfs zijn ouders en beste vrienden weten er niets van. Ook is hij bi ,dit is ook een van zijn grote geheimen.

    De rest komt nog ,maar ik heb nog even jullie hulp nodig bij zijn uiterlijk :3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    That's a damnit hard decision.

    Hmmmmm.....

    Josh.
    Nee, sorry, toch Dylan. ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: halfwas
    naam: Marith Megan dorner
    geslacht: meisje
    leeftijd: 16 jaar
    Jaar: 3de jaar
    uiterlijk:




    karakter: Marith is een vrolijk meisje die weet wat ze wil. Ze ziet overal het positieve van in en ze haat ruzie. Maar als ze boos is is ze echt boos. Ze staat niet graag in de spotlight.En is soms lastig als ze moe is dan negeer je haar beter.
    Huisdier:/
    kracht:water, ze kan zonder het water aan te raken het met haar hand omhoog laten stijgen, en grote golven maken ze kan ook het water laten bevriezen.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:50 ]


    Do what you love, love what you do

    Je afbeeldingen doen het niet ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hmm, is het goed als ik mijn persoontje van de oude HON RPG gebruik?


    Stenenlikker

    Hmmm, ik zit te twijfelen. Misschien dat ik haar een affiniteit geef voor waarheid, oftewel, ze kan zien wanneer iemand wel of niet de waarheid spreekt, maar dan kan ik er haast gedachtelezen van maken... of anders misschien een affiniteit voor tijd, maar ik weet niet eens of dat kan bestaan :')
    Andere mensen die miss nog leuke affiniteiten weten?


    Happy Birthday my Potter!

    Halfwas
    Naam: Audrey Lynn Winchester
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17 jaar
    Jaar: Vierde jaar
    Uiterlijk: Audrey heeft lang, bruin, golvend haar en oceaan, blauwe ogen. Ze is erg tenger en ongeveer rond de 1,70. Haar conditie is prima en haar lichaam is soepel en lenig. Voor de rest is ze niet echt super sterk, wat het voor een ander makkelijk zou maken om haar te verslaan op kracht.

    Karakter: Audrey is een vriendelijk, rustig en behulpzaam persoon. Ze houd graag andere tevreden en daardoor vergeet ze soms zichzelf. Als ze rond mensen is die ze niet zo goed kent is ze erg verlegen en terughoudend. Wanneer je haar beter leert kennen merk je ook dat ze een heel levendig persoon is met een grote fantasie en veel ideeën. Ze houd van sporten, drama, en muziek en is heel erg creatief en prima om mee samen te werken. Je kan zeker met Audrey lachen wanneer je haar goed leert kennen. Soms kan Audrey ook serieus en volwassen zijn wat sommige mensen nog al eens saai noemen. Audrey is een goede luisteraar en helpt je graag met je problemen. Vriendschap is voor haar erg belangrijk dus een geheim bewaren kan ze als geen ander ander beter.
    Huisdier: Een kleine kitten genaamd; Nala
    Affiniteit/kracht: Een affiniteit voor Geest
    Extra: Audrey is op haar zestiende gemerkt en moest sinds dien naar Het huis van de nacht waar ze nu van alles leert over haar affiniteit geest en het vampier zijn. Haar ouders hebben sinds dien nooit meer contact met Audrey genomen. Waarschijnlijk was het idee dan hun dochter nu een halfwas was, te verontrustend. Ze had voorheen al niet zo'n goede band met haar ouders, maar dat maakte haar ook niet veel uit. Op haar oude school had ze niet zoveel vrienden en ze was dus blij dat ze nu in Het huis van de nacht woonde.[/grey]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Fleeko schreef:
    Rol: Halfwas
    Naam: Michael Elliot Turner
    Geslacht: Man
    Leeftijd(16 t/m 20): 18 jaartjes oud hij verjaard op 30 januari
    Jaar(3de,4de,5de,6de): 5de jaar
    Uiterlijk(beschrijven en/of foto):
    Ik heb een beetje hulp nodig ,ik heb geen idee wie van deze 2 schattigaard ik moet kiezen :0

    Of


    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Huisdier(hond of kat): Kat

    Met als naam Catnip
    Affiniteit/kracht: onzichtbaarheid
    Extra:

    De rest komt nog ,maar ik heb nog even jullie hulp nodig bij zijn uiterlijk :3


    Ik zie alleen de foto van Josh (': maar een leuke personage (; Als ie klaar is zou je dan dan willen melden? (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Cuthalion schreef:
    Hmm, is het goed als ik mijn persoontje van de oude HON RPG gebruik?

    Tuurlijk (;


    Ik ben over 15 min terug dus dan reageer ik dadelijk op de rest ! (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Rider schreef:
    Hmmm, ik zit te twijfelen. Misschien dat ik haar een affiniteit geef voor waarheid, oftewel, ze kan zien wanneer iemand wel of niet de waarheid spreekt, maar dan kan ik er haast gedachtelezen van maken... of anders misschien een affiniteit voor tijd, maar ik weet niet eens of dat kan bestaan :')
    Andere mensen die miss nog leuke affiniteiten weten?


    Misschien dat je van tijd iets kan doen met visioenen. Zo iets als in de toekomst kijken.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Misschien dat je van tijd iets kan doen met visioenen. Zo iets als in de toekomst kijken.


    Hmmmm, ja ik heb een karakter verzonnen, waarbij profetes wel past. Visioenen, zoals Aphrodite, wordt het


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Halfwas
    Naam: Ashanti Fallora
    Geslacht: meisje
    Leeftijd(16 t/m 20): 17
    Jaar(3de,4de,5de,6de): 4
    Uiterlijk(beschrijven en/of foto):



    Karakter(zowel slechte als goeie punten): Ashanti is net zoals haar naam een beetje uniek, ze is erg conservatief opgevoed, maar heeft zich snel tegen alle opgedragen ideeën verzet. Ze accepteert niet zomaar wat haar verteld wordt en denkt overal bij na, ze vertrouwt op haar eigen denkwijzen, maar minder op de rest van zichzelf. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk en kracht. Ze is voorzichtig sociaal, maar opent zichzelf niet snel naar iemand. Door haar krachten heeft ze een goed beeld van mensen, maar komt ze ook ontzettend onhandig over, dit is gedeeltelijk waar, maar het heeft ook met ongecontroleerde, onbewuste telekinese te maken.
    Huisdier(hond of kat): Fenna, een extreem koppige kitten.


    Affiniteit/kracht: Paraspychologie, soms ziet ze een zweem van een aura, krijgt ze een bepaald idee of gevoel bij voorwerpen of lijkt ze dingen te doen vallen terwijl ze zou zweren dat ze er echt niet tegengelopen was.
    Extra: Haar krachten zouden iets waard kunnen zijn moest ze weten hoe ze te gebruiken, maar daar heeft ze geen idee van.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 11:34 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmmm, ja ik heb een karakter verzonnen, waarbij profetes wel past. Visioenen, zoals Aphrodite, wordt het


    Oh das wel leuk ((:


    "We accept the love we think we deserve."