• Hoi hoi,
    Ik ben op zoek naar een titel voor een nieuw verhaal die ik misschien zou beginnen. Momenteel heb ik de titel 'The existence after dusk' maar ik wil een Nederlandse titel en de vertaling daarvan vind ik niet zo mooi klinkend.

    Het is het jaar 7891 N.C. De wereld is zo goed als volledig verwoest. Uitdroging, bosbranden en vulkaanuitbarstingen teisteren het handje mensen die nog over blijft. Zij leven in diepe ondergrondse om zich te beschermen tegen de vergiftigde lucht boven het aardoppervlak. De watervoorzieningen drogen langzamerhand uit en ook het voedsel raakt op. De mensen vrezen voor hun leven en op dat moment wensen zij het allerliefst een mirakel.
    Wanneer de mensen ten einde raad zijn, sluit een onbekende jonge vrouw (met sneeuwwit haar en ijsblauwe ogen) zich onverwacht bij de groep aan. Ze krijgt de bijnaam 'Kind van de Maan', want de ouderling van de mensen gelooft dat zij werd gestuurd door de zon en de maan om de aarde te redden. Maar de mensen zijn wantrouwig geworden en zien hun 'mirakel' als een bedreiging. Desondanks de vrouw toch van nut te zijn, hebben de mensen ook vele vragen over de indringster: wie is ze? Waar komt ze vandaan? Maar vooral: hoe kan het dat ze nog leeft?


    Ik vroeg me ook af welke foto jullie het het mooiste/beste vinden.
    Deze of deze.


    kindness is never a burden.

    Zwarte maan?
    De wereld is als het ware "verduistert", zij wordt niet vertrouwd en ze lijkt van de maan te komen dus dan Zwarte Maan?


    From these ashes, I will rise

    Misschien haar bijnaam? Het kind van de maan! :$ *geen inspo vandaag, aan mij heb je niks :P*

    Het hart achter de vurenregen.

    Ja, ik ben slecht in titels


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Bedankt mensen, maar ik ga het denk ik bij Vuurloper houden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:38 ]


    kindness is never a burden.