• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *O*
    Mag ik een vrouwelijke patiënt reserveren?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik ga eens denken... mijn topics dus


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mijn topics.^-^]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een mannelijke patiënt?

    Ik vind dit idee echt geweldig. Maar ik zou me niet goed in kunnen leven in iemand die gewoon psychisch gestoord is. Tenzij ik daar advies over kan krijgen.


    26 - 02 - '16

    O, en ik wil een man van het personeel. ^-^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Full name: Angela Myra Night
    Nick name: Angel, Engel
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt
    Age: 16
    Misdaad van Patiënt: Ze heeft de buitentuin op school in brand gezet, omdat ze een keer een woede aanval kreeg door die pesters.
    Appearance + Photo:



    Angel heeft steile zwarte haren die ze zowat altijd los draagt. Haar ene oog heeft een licht grijzige blauwe kleur en haar andere oog is groen.
    Ze draagt vaak kleren die haar lekker zitten, maar ze moeten wel goed bij haar passen.
    Angel heeft een hekel aan rokken en jurken, die doet ze alleen aan als het nodig is, zoals wanneer ze naar een gala toe moet. Ze houdt ook niet van jurken, en korte broeken.
    Angel heeft een Monroe en een neuspiercing. Ze heeft ook een tatoeage net onder haar sleutelbeen. De tekst is:
    Wors Things Happen
    Angel draagt niet vaak lichte kleuren, zoals geel, licht blauw, etc. Ze draagt altijd wel de kleuren zwart, rood, donker blauw etc.
    Haar schoenen moeten haar goed zitten, anders koopt ze, ze niet. Maar die schoenen moeten ook wel mooi zijn.
    Angel draagt geen make-up, alleen af en toe mascara.
    Character: Angel is niet altijd even spraakzaam. Vaak is ze stil en bemoeit ze zich niet echt met andere.
    Angel is graag buiten in de natuur, het liefst is ze daar altijd omdat ze claustrofobisch is. Ze houdt erg van dieren, haar lievelingsdier is een wolf en een witte tijger.
    Angel is aardig, maar ze heeft niet zo veel vrienden omdat veel mensen haar raar vinden, haar anders vinden. Het komt door haar ogen, mensen vinden haar daardoor anders. Ze wordt er vaak mee gepest. Angel is er zo onderhand mee leren omgaan, maar het doet haar nog steeds pijn als iemand haar pest.
    Soms is het pesten zelfs zo erg dat ze zich die dag in slaap huilt, of zichzelf snijdt om van de pijn die de pesters haar geven af te komen.
    Angel houdt er niet van om in de middelpunt van belangstelling te staan, ze heeft podiumvrees. Daarom houdt ze er ook niet van om presentaties te houden.
    Ze houdt ervan om op blote voeten te lopen, ze vind schoenen niet fijn, maar doet ze wel altijd aan naar school.
    Angel houdt van lezen, en doet dat dan ook super vaak. Ze zit niet vaak op de computer of laptop. Films kijken vind ze wel leuk.
    Biography: Angel is geboren op 18 februari, in haar eigen huis. Twee jaar na haar geboorte verloor ze haar vader.
    Na 9 jaar kreeg haar moeder een nieuwe vriend, maar die vriend mishandelde hun. Hij zit nu in de gevangenis.
    Angel heeft 2 broers, die een eeneiige tweeling zijn.
    Toen Angel 12 jaar werd begon het gepest. Iedereen vond haar te dik, en te lelijk, ze vonden haar raar vanwege haar ogen. Als gevolg daarvan heeft ze een tijdje anorexia gehad. Daar is ze toen van afgekomen door een jongen. Hij was haar beste vriend tot hij moest emigreren. Nu hebben ze geen contact meer.
    Het gepest is nog steeds bezig.
    Angela heeft op haar vijftiende een tatoeage, een Monroe en een neuspiercing laten zetten. Haar huid was toen een tijdje ontstoken, maar het is goed gekomen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:11 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik reserveer een vrouwelijke paciënt, ga nu even naar buiten


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb jullie erbij gezet, maar denk er wel aan: niet allemaal vrouwen. Ik wil ook wat mannen erbij en het excuus dat je het niet zo goed kan, vind ik bull. Je kunt het leren. Anders maak je een heel verwijfde man aan, is het toch deels vrouw.
    Daarbij wil ik dat jullie minstens meer dan vijf regels schrijven. One-liners, nope. Iedereen moet dat kunnen halen.


    Alecia schreef:
    Ik vind dit idee echt geweldig. Maar ik zou me niet goed in kunnen leven in iemand die gewoon psychisch gestoord is. Tenzij ik daar advies over kan krijgen.

    Ah, dank je. :Y). Het ligt eraan wat je [als je mee zou willen doen] aan wilt maken; een werknemer of een patiënt? Want als je voor de eerste kiest, moet het inderdaad iemand zijn met een psychische stoornis.
    Het is trouwens niet de bedoeling dat patiënten een ziekte hebben, die hebben een wandaad verricht, zoals bijvoorbeeld iets stelen of wat in de fik gezet. Bedenk het maar. Het personeel zijn de gekken en niet één van de patiënten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, haal mijn reservering weg

    Ik denk niet dat ik in deze rpg veel aandacht ga stoppen. Sorry


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vul 'm vanavond in. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga meedoen. Mijn personage word lekker psycho. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel meedoen :/ maar ik hb volgende week toetsweek en vanaf 14 juli ben ik 4 weken weg naar Frankrijk. Daar is wel internet, maar dan post ik maar 1 keer per dag...

    Zou dat uitmaken? Zo niet, dan graag een mannelijk personage, patiënt, ondanks dat ik liever een vrouw speel, weet ik dat je mannen nodig hebt haha (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 16:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Full name: Ryan Mason Greenfield
    Nick name: Maniac
    Age: 21
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Werknemer, Arts
    Ziekte [alleen voor personeel]: Manie/Bipolaire stoornis.
    Een manie is een ernstige stemmingsstoornis die wordt gekenmerkt door heftige gemoedsbewegingen. Ze gaat gepaard met overmatige vreugde, boosheid, hyperactiviteit en impulsiviteit en een sterke ongeremdheid in tal van psychische functies.
    Een manie is gewoonlijk een uiting van een bipolaire stoornis.
    Appearance + Photo:


    Character:
    Biography:
    Extra: -


    De rest vul ik later in.^-^

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 17:08 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nouja dan niet. Veel succes nog!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 15:38 ]