• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan ik nog meedoen? (: want dan zou ik graag een patiënt willen

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 19:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xJules001 schreef:
    lijkt me super leuk! Kan ik nog mee doen? Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk heeeeeel weinig ervaring heb met RPG.. :$


    Oh my god, I REMEMBER YOU :3 Harry Potter verhaal c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xJules001 schreef:
    lijkt me super leuk! Kan ik nog mee doen? Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk heeeeeel weinig ervaring heb met RPG.. :$

    Natuurlijk mag je meedoen. Ik zie dan wel weer of het je lukt. Oefening baart kunst, hé. ;]
    Ik moet je wel even vermelden dat het nu 6-5 staat voor de vrouwen, dus als je een man zou kunnen spelen?
    Wacht, laat ik eerst dit vragen: wat wil je, een patiënt of een werknemer?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Crave schreef:
    (...)

    Oh my god, I REMEMBER YOU :3 Harry Potter verhaal c:


    Hahaha, Ja! Dat ben ik! Hoe leuk!! : D


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Lizor schreef:
    Kan ik nog meedoen? (: want dan zou ik graag een patiënt willen

    Je staat erbij, maar dan moet je even met xJules001 overleggen wie een man neemt, want dat wil ik er sowieso nog wel bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag je meedoen. Ik zie dan wel weer of het je lukt. Oefening baart kunst, hé. ;]
    Ik moet je wel even vermelden dat het nu 6-5 staat voor de vrouwen, dus als je een man zou kunnen spelen?
    Wacht, laat ik eerst dit vragen: wat wil je, een patiënt of een werknemer?


    Thanks!
    Uh.. wat voor jullie het beste uit komt! Ik verzin wel iets.. hahaha,


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Thanks!
    Uh.. wat voor jullie het beste uit komt! Ik verzin wel iets.. hahaha,

    Wat wil jij het liefst? Ik wil eigenlijk graag een keer een meisje spelen omdat ik normaal altijd jongens speel, maar als jij ook graag een meisje wil... dan doe ik wel een jongen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xJules001 schreef:
    (...)
    Thanks!
    Uh.. wat voor jullie het beste uit komt! Ik verzin wel iets.. hahaha,

    Ik zet je voor nu bij de werknemers, want de patiënten lopen voor. Als je echter het wil veranderen, mag dat. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lizor schreef:
    (...)
    Wat wil jij het liefst? Ik wil eigenlijk graag een keer een meisje spelen omdat ik normaal altijd jongens speel, maar als jij ook graag een meisje wil... dan doe ik wel een jongen (:


    Neehoor! Ik speel de jongen wel! komt goed :)


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik zet je voor nu bij de werknemers, want de patiënten lopen voor. Als je echter het wil veranderen, mag dat. :]


    Oke :) mannelijke of vrouwelijke werknemer?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Neehoor! Ik speel de jongen wel! komt goed :)

    Oké, thank you! (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil trouwens even zeggen, ik vind het idee echt GE-WEL-DIG echt super origineel en leuk!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik wil trouwens even zeggen, ik vind het idee echt GE-WEL-DIG echt super origineel en leuk!

    Dus een vrouwelijke patiënt voor jou en een mannelijke werknemer voor xJules001? Correct me if I'm wrong, hon.
    And thank you! Dat vind ik echt een heel lief compliment van je haha. Het viel me ook op dat er weinig van zulke zijn..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus een vrouwelijke patiënt voor jou en een mannelijke werknemer voor xJules001? Correct me if I'm wrong, hon.
    And thank you! Dat vind ik echt een heel lief compliment van je haha. Het viel me ook op dat er weinig van zulke zijn..

    Da's jammer, ik kan me echt beter inleven in die psycho dingetjes, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Da's jammer, ik kan me echt beter inleven in die psycho dingetjes, hahaha.


    Macabre, Jij de werknemer en ik de patiënt dan?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.