• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Macabre, Jij de werknemer en ik de patiënt dan?

    Ik heb mijn rol al ingevuld. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik heb mijn rol al ingevuld. c:


    Oh.. hahaha, Ik snap het niet meer.. xD
    Zal ik een mannelijke patiënt doen..? Is dat goed?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus een vrouwelijke patiënt voor jou en een mannelijke werknemer voor xJules001? Correct me if I'm wrong, hon.
    And thank you! Dat vind ik echt een heel lief compliment van je haha. Het viel me ook op dat er weinig van zulke zijn..

    Jup that's correct (:
    En graag gedaan ^^ ik hou wel van die psychische onderwerpen, of houden van... niet echt goede benaming. Ik vind het fascinerend en indrukwekkend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Oh.. hahaha, Ik snap het niet meer.. xD
    Zal ik een mannelijke patiënt doen..? Is dat goed?

    Wat snap je niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJules001: Dat mag je helemaal zelf weten. :] Als je dat wilt, dan zal ik het veranderen.
    Lizor: Dat vind ik zelf ook en ik dacht dat het er wel meer waren, zeker op Q, maar dat valt wel vies tegen dus. Ach ja, een origineel idee in elk geval. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Full name
    Quinn Tereza Cole
    Nick name
    Q - engelse uitspraak - of Quinnie
    Age
    16
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]
    Patiënt
    Ziekte [alleen voor personeel]
    -
    Misdaad van Patiënt
    Quinn haar ex-vriendje heeft haar zover gekregen om deel te nemen aan het voorbereiden van een moord. Quinn was smoorverliefd op hem, hij was drie jaar ouder en Quinn voelde zich enorm stoer, maar Quinn had een zwak voor hem. Ze deed alles wat hij haar vroeg omdat ze hem absoluut niet kwijt wilde. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heeft hij haar er van overtuigd dat die moord gepleegd móést worden. Quinn heeft meegeholpen om alles voor te bereiden en uiteindelijk ook de laatste - fatale - handeling uitgevoerd, die zorgde voor de dood van de minderjarige jongen.
    Appearance + Photo




    Quinn heeft helder blauwe ogen, volle, zachtroze lippen en een liefelijk glimlachje. Ze is niet al te groot - 1.69 - en heeft een slank lichaam. Haar huidskleur is redelijk licht en ze heeft lange blonde steile haren die ze vaak in een vlecht draagt waardoor er soms een beetje slag in zit. Quinn haar kledingstijl is niet heel erg meisjesachtig maar ook niet heel stoer. Het verschilt eigenlijk per dag. Ze houd er van om zichzelf een beetje op te tutten, bijvoorbeeld als ze naar een feestje gaat, maar je ziet haar ook vaak gewoon rondlopen in een simpele outfit. Quinn heeft een kleine tattoo op haar arm. Deze tattoo is in de vorm van een zwaluw en staat voor haar kleine broertje die op zeer vroege leeftijd te overlijden gekomen is. De zwaluw staat symbool voor vrijheid van haar broertje, hij was namelijk ernstig ziek en nu zal hij verleid zijn van zijn lijden.
    Quinn draagt redelijk veel make-up omdat ze bang is dat ze niet goedgekeurd wordt door de "wereld" en zich probeert te verstoppen onder een masker.
    Character
    Quinn is een beetje verlegen en erg kwetsbaar. Ze wil graag aardig gevonden worden door iedereen en doet soms dingen die haar juist alleen maar ellende opleveren. Haar overhalen is heel makkelijk, ze heeft namelijk vaak het gevoel dat ze alles verkeerd doet en wil het graag goed doen. Daarom streeft ze de iconen van andere na en is ze bij andere absoluut niet haarzelf. Haar grootste angst is om achtergelaten en on gewaardeerd te worden, helaas voor Quinn is dit nu de situatie voor haar. Dit is ook de reden waardoor haar ex-vriend haar zover gekregen heeft om die jongen te vermoorden. Ze heeft er natuurlijk ontzettend veel spijt van, maar toendertijds was ze er van overtuigd dat dát het enige was dat ze kon doen om haar vriendje te houden. Het is jammer dat ze haarzelf nooit is, want van zichzelf heeft ze een ontzettend lief en vrolijk karakter. Helaas zijn deze karakter eigenschappen alleen bekend bij haar beste vriendin - waar ze nu ruzie mee heeft vanwege de moord.
    Biography
    Quinn is geboren op 5 januari 1997 in een koude winternacht. Ze groeide op in een oude boerderij een paar kilometer van een klein dorpje vandaan. Ze had een liefhebbende moeder, een hardwerkende vader en een oudere zus. Vier jaar later wordt haar kleine broertje geboren die twee jaar later sterft aan leukemie. Het gezin heeft een lastige tijd, maar met z'n alle komen ze erboven op. Quinn heeft het echter veel langer lastig dan de andere leden van het gezin. Ze wordt gepest vanwege haar verlegen en ingetrokken karakter dat ze heeft ontwikkeld na de dood van haar broertje en ook vanwege het feit dat ze niet echt bepaald de dunste is. Ze voelt zich eenzaam en nutteloos. Als haar ouders - door middel van Quinn haar zus - er achter komen dat Quinn flink gepest wordt verhuizen ze naar de stad. Quinn neemt zichzelf voor om een geheel nieuw leven op te bouwen en helemaal opnieuw te beginnen; ze valt af, gaat meer make-up dragen, krijgt een grote vriendinnengroep en een vriendje. Kortom: haar leven is enorm veranderd en ze geniet er van. Ze is minder verlegen, maar dat komt vooral omdat ze probeert stoer te zijn. Al snel gaat ze voor de eerste keer naar bed met haar vriendje, ook al wil ze het liever niet. Hij is de baas over haar. Nadat ze een paar maanden hebben komt Nick - haar vriendje - er mee aanzetten dat hij een jongen wil vermoorden die hij niet uit kan staan. Quinn weet wel dat Nick niet de braafste is, maar dit verwachtte ze niet van hem. Uiteindelijk heeft Nick haar zo ingepraat dat hij een slechte jongen is dat er volgens haar niks anders meer op zit dan Nick te helpen met de moord. Twee weken later steekt ze met een mes uit de keukenla de jongen neer. Haar ouders zijn geschokt. Niemand wil haar meer in de buurt hebben en al snel komt ze in het gesticht terecht.
    Extra
    Quinn speelt al haar hele leven gitaar en ze heeft haar eigen gitaar vrijwel altijd met zich mee.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morticia schreef:
    xJules001: Dat mag je helemaal zelf weten. :] Als je dat wilt, dan zal ik het veranderen.
    Lizor: Dat vind ik zelf ook en ik dacht dat het er wel meer waren, zeker op Q, maar dat valt wel vies tegen dus. Ach ja, een origineel idee in elk geval. :]

    Daarom en met een klein groepje is het ook leuk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ Amanda Seyfried! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Amanda Seyfried! <3

    Jaaa :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik ervan uitgaan dat mijn personage de enigste vrouwelijke blijft bij het personeel? Dan kan ik dat in mijn rol verwerken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morticia schreef:
    xJules001: Dat mag je helemaal zelf weten. :] Als je dat wilt, dan zal ik het veranderen.
    Lizor: Dat vind ik zelf ook en ik dacht dat het er wel meer waren, zeker op Q, maar dat valt wel vies tegen dus. Ach ja, een origineel idee in elk geval. :]


    Macabre ik snapte niet meer wat ik voor personage ik moest gaan spelen.. Dankje voor je hulp : )
    Maar dan ga ik voor een patiënt omdat ik dat denk ik makkelijker vind om voor te schrijven. En dan een mannelijke omdat die in de minderheid zijn : p


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Frodo schreef:
    Mag ik ervan uitgaan dat mijn personage de enigste vrouwelijke blijft bij het personeel? Dan kan ik dat in mijn rol verwerken (:

    Doe dat maar meis. Ga maar helemaal los met je personage. ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Doe dat maar meis. Ga maar helemaal los met je personage. ;].


    Jeuj, dankje Maais ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In welk jaar speelt dit RPG zich af? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    In welk jaar speelt dit RPG zich af? (:

    Hedendaags. :]
    Alleen omdat alles dicht getimmerd zit, behalve je eigen "kamer" waar je personage wakker zult worden, lijkt het nog in het verleden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.