• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LaSz schreef:
    Full name: Olivia Arnold
    Nick name: Olive
    Age: 14
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patient
    Ziekte [alleen voor personeel]: Ze ziet mensen die niet bestaan.
    Appearance + Photo:


    Character: Olive is een lief, klein meisje. Ze is verlegen en praat amper. De enige tegen wie ze praat is haar zus en de mensen die in haar gedachten rondzwerven. Olive is een beetje raar en heeft rare gewoontes. Bijvoorbeeld eerst haar, haar doen en dan douchen om het weer overnieuw te doen! Olive is dyslectics maar echt heel goed in rekenen.
    Biography: Nouja wat hier boven staat eigenlijk xD
    Extra: Nope

    Ik en Morticia vinden jouw personage niet goed.
    Morticia twijfelt of jij de aantal regels wel kunt halen en aan de regels kunt houden. Jouw karakter is ook niet goed, Morticia wilt het liefst dat de patiënten boven de 18 zijn en de werknemers boven de 21. Kun je misschien ook je karakterbeschrijving wat langer maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een patiënt, een man?


    26 - 02 - '16

    Full name: Adelyn Raven Cavett
    Nick name: Raven. Adelyn vindt haar voornaam niet zo geweldig, dus ze wordt graag bij haar tweede naam genoemd; negen van de tien keer stelt ze zichzelf ook zo voor.
    Age: 22
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt
    Misdaad van Patiënt: Haar moeder is gescheiden toen Adelyn rond elf jaar was. Zeven jaar later, na een paar misgelopen relaties, vond haar moeder toch de man 'van haar dromen' en trouwde ze met Jack, Adelyn haar huidige stiefvader. In het begin ging alles goed, tot Jack steeds meer van haar moeder vroeg. Geld, drank, maar ook seks. Haar moeder was verliefd, maar zag op een gegeven moment in dat dit niet juist was. Jack kon het niks schelen en sloeg zo nu en dan haar moeder - en Adelyn. Niks ernstigs, tot hij haar moeder een keer een blauw oog sloeg.
    De moeder van Adelyn is de persoon in haar leven waar ze het meest van houdt. Ze is haar rolmodel - Adelyn kon het niet aanzien om haar moeder elke dag te zien huilen. In een opwelling heeft Adelyn zichzelf verdedigt door een mes te pakken en Jack te verwonden. Jack heeft uiteindelijk een -niet ernstige- steekwond in zijn buik opgelopen.
    Adelyn was geschokt van haar eigen daad - net als Jack en haar moeder. Ze doet normaal gesproken niks wat ook maar met geweld te maken heeft en dit was niet echt haar bedoeling, gezien ze er niet bij na heeft gedacht.
    Appearance + Photo:




    1 en 2

    Adelyn heeft van nature bruin haar, maar heeft dit geverfd naar een donkere kleur zodat haar bleke huid mooi uit komt. Haar ogen hebben een bruine kleur en zijn groot, waardoor de emoties vaak snel van haar gezicht zijn af te lezen. Adelyn heeft lange, donkere wimpers waar ze vaak een beetje mascara op doet.
    Haar wangen kleuren snel rood als ze niet uit haar woorden komt of in verlegenheid wordt gebracht, iets waar Adelyn een hekel aan heeft. Wel komen haar jukbeenderen mooi uit.
    Verder heeft ze volle lippen die van zichzelf een zachtroze kleur hebben. Een slechte gewoonte van Adelyn is dat ze in haar onderlip bijt als ze nerveus is.
    Qua kleding zal je niet iets speciaals opmerken aan Adelyn. Ze draagt meestal donkere, basic tinten, zoals zwart en grijs. Rokjes en jurkjes veracht ze en daar zie je haar dus ook vrijwel nooit in; meestal houdt ze het op simpele jeans en een hemdje of leren jackje.
    Adelyn is al wat kleiner dan gemiddeld sinds jongs af aan. Haar huidige lengte is 1.52M en verder heeft ze gemiddelde rondingen, waar ze tevreden mee is. Adelyn heeft niet echt iets waar ze onzeker over is, behalve de sproetjes die in de zomer verschijnen. Normaal draagt ze zelden make up, maar dan doet ze er alles aan om haar sproetjes te verbergen.
    Haar trots zijn haar donkere haren, die in een slag tot halverwege haar rug rijken. Ze verzorgt haar haren goed, maar doet er verder niet echt iets mee.
    Ijdel is Adelyn absoluut niet. 'S ochtends staat ze maximaal tien minuten voor de spiegel.
    Character: Adelyn is over het algemeen een lief meisje, al denken mensen dat niet vaak; men trekt al snel vooroordelen dankzij haar uiterlijk en misdaad. Ze is behulpzaam... mits ze je mag. Als ze bevriend is met iemand gedraagt ze zich zoals een echte vriend zich moet gedragen; het enige minpuntje is dat Adelyn haar mond snel voorbij praat. Het is niet zo dat ze je diepste geheimen rondvertelt, maar ze wilt nog wel eens iets zeggen wat ze niet wílt zeggen; ze is dus zo'n typisch persoon dat zegt wat ze denkt, al wilt ze dat niet altijd.
    Adelyn heeft het beste met anderen voor en hier lijdt ze zelf ook onder. Ze is bijvoorbeeld soms zó druk bezig met andermans problemen, dat ze die van zichzelf vaak vergeet. Complimentjes wuift ze verder snel weg; ze is niet onzeker, maar vooral verlegen. Ze háát het dat ze snel bloost en ze weet vaak ook niet echt iets te zeggen als men iets positiefs over haar heeft te vertellen. Naïef is ze zeker: ze gelooft dingen soms veel te snel en hier wordt vaak gebruik van gemaakt.
    Aan ruzies heeft ze een hekel. Als je een ruzie met haar hebt, negeert Adelyn je, óf ze doet alsof er niks aan de hand is. De bitch uithangen kan ze totaal niet. Maar als je ruzie zoekt met haar dierbaren, kan ze wel behoorlijk uit haar slof schieten. Je kan haast zeggen dat ze meer geeft om anderen dan zichzelf.
    Ze is wel een type dat graag risico's neemt, maar niet te overdreven. Zo heeft ze een angst voor hoogtes en spinnen en wilt ze met beiden níks te maken hebben. Adrenaline geeft haar - net als vele anderen - een kick, en ze is niet bang om dit op te zoeken.
    Ondanks dat ze over het algemeen een aardig meisje is, is ze behoorlijk teruggetrokken. Ze is stil en dit gepaard met haar verlegenheid, zorgt niet bepaald voor sociale contacten. Adelyn vindt dit overigens helemaal niet erg en vindt het prima zoals het nu is.
    Biography: Adelyn is geboren in de koude winternacht van zeventien December. Ze was iets te vroeg geboren; ze was kleiner dan de gemiddelde baby en dat is nog steeds terug te zien in haar huidige lengte. Ze is geboren en getogen in een klein plaatsje in Detroit. Haar familie had het niet zo heel breed, maar ze waren gelukkig; ze konden elke avond eten en hadden genoeg kledij.
    Toen haar ouders gingen scheiden verhuisde Adelyn naar New York - wat nog steeds haar huidige woonplaats is. Adelyn haalde gemiddelde cijfers op school, maar dit veranderde toen haar stiefvader thuis geweld begon te gebruiken. Adelyn trok zich meer terug en bracht de pauzes op school alleen door, waar ze overigens niet veel problemen mee had.
    Thuis was ze vaak op haar kamer te vinden, en als het lekker weer was, in het park. Ze tekende daar graag en schreef af en toe in haar dagboek.
    Extra: Haar grootste hobby is tekenen en dit hier wilt Adelyn later haar beroep van maken.

    Ik ben er druk mee bezig, haha. Foto's en uiterlijk staan overigens nog niet vast.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 20:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoe ver mag de misdaad eigenlijk gaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Hoe ver mag de misdaad eigenlijk gaan?

    Vertel me maar wat je wilt, dan zeg ik het je.
    Het kan stelen zijn, iets in de fik zetten, dronken zijn, een [zelf]moordpoging, etc, etc. Een pester, kan ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil graag een zuster reserveren (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morticia schreef:
    (...)
    Vertel me maar wat je wilt, dan zeg ik het je.
    Het kan stelen zijn, iets in de fik zetten, dronken zijn, een [zelf]moordpoging, etc, etc. Een pester, kan ook.

    Een poging tot moord, daar dacht ik inderdaad aan. :Y) Verwonding, zeg maar. Al twijfel ik nog een klein beetje. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een mannelijke Arts? (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Macabre schreef:
    (...)
    Een poging tot moord, daar dacht ik inderdaad aan. :Y) Verwonding, zeg maar. Al twijfel ik nog een klein beetje. :3

    Dat mag. Als ze maar geen psychische stoornis heeft.
    Je hebt trouwens dat model [waarvan ik even de naam vergeten ben] Zij is zo mooi!

    Edit: Bes en WillNotLearn, jullie staan erbij. :Y).

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 20:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat mag. Als ze maar geen psychische stoornis heeft.
    Je hebt trouwens dat model [waarvan ik even de naam vergeten ben] Zij is zo mooi!

    Edit: Bes en WillNotLearn, jullie staan erbij. :Y).

    Jaaaaa! Felice Fawn. Ze is echt prachtig. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Full name: Adelyn Raven Cavett
    Nick name: Raven. Adelyn vindt haar voornaam niet zo geweldig, dus ze wordt graag bij haar tweede naam genoemd; negen van de tien keer stelt ze zichzelf ook zo voor.
    Age: 22
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt
    Misdaad van Patiënt: Haar moeder is gescheiden toen Adelyn rond elf jaar was. Zeven jaar later, na een paar misgelopen relaties, vond haar moeder toch de man 'van haar dromen' en trouwde ze met Jack, Adelyn haar huidige stiefvader. In het begin ging alles goed, tot Jack steeds meer van haar moeder vroeg. Geld, drank, maar ook seks. Haar moeder was verliefd, maar zag op een gegeven moment in dat dit niet juist was. Jack kon het niks schelen en sloeg zo nu en dan haar moeder - en Adelyn. Niks ernstigs, tot hij haar moeder een keer een blauw oog sloeg.
    De moeder van Adelyn is de persoon in haar leven waar ze het meest van houdt. Ze is haar rolmodel - Adelyn kon het niet aanzien om haar moeder elke dag te zien huilen. In een opwelling heeft Adelyn zichzelf verdedigt door een mes te pakken en Jack te verwonden. Jack heeft uiteindelijk een -niet ernstige- steekwond in zijn buik opgelopen.
    Adelyn was geschokt van haar eigen daad - net als Jack en haar moeder. Ze doet normaal gesproken niks wat ook maar met geweld te maken heeft en dit was niet echt haar bedoeling, gezien ze er niet bij na heeft gedacht.
    Appearance + Photo:




    1 en 2

    Adelyn heeft van nature bruin haar, maar heeft dit geverfd naar een donkere kleur zodat haar bleke huid mooi uit komt. Haar ogen hebben een bruine kleur en zijn groot, waardoor de emoties vaak snel van haar gezicht zijn af te lezen. Adelyn heeft lange, donkere wimpers waar ze vaak een beetje mascara op doet.
    Haar wangen kleuren snel rood als ze niet uit haar woorden komt of in verlegenheid wordt gebracht, iets waar Adelyn een hekel aan heeft. Wel komen haar jukbeenderen mooi uit.
    Verder heeft ze volle lippen die van zichzelf een zachtroze kleur hebben. Een slechte gewoonte van Adelyn is dat ze in haar onderlip bijt als ze nerveus is.
    Qua kleding zal je niet iets speciaals opmerken aan Adelyn. Ze draagt meestal donkere, basic tinten, zoals zwart en grijs. Rokjes en jurkjes veracht ze en daar zie je haar dus ook vrijwel nooit in; meestal houdt ze het op simpele jeans en een hemdje of leren jackje.
    Adelyn is al wat kleiner dan gemiddeld sinds jongs af aan. Haar huidige lengte is 1.52M en verder heeft ze gemiddelde rondingen, waar ze tevreden mee is. Adelyn heeft niet echt iets waar ze onzeker over is, behalve de sproetjes die in de zomer verschijnen. Normaal draagt ze zelden make up, maar dan doet ze er alles aan om haar sproetjes te verbergen.
    Haar trots zijn haar donkere haren, die in een slag tot halverwege haar rug rijken. Ze verzorgt haar haren goed, maar doet er verder niet echt iets mee.
    Ijdel is Adelyn absoluut niet. 'S ochtends staat ze maximaal tien minuten voor de spiegel.
    Character: Adelyn is over het algemeen een lief meisje, al denken mensen dat niet vaak; men trekt al snel vooroordelen dankzij haar uiterlijk en misdaad. Ze is behulpzaam... mits ze je mag. Als ze bevriend is met iemand gedraagt ze zich zoals een echte vriend zich moet gedragen; het enige minpuntje is dat Adelyn haar mond snel voorbij praat. Het is niet zo dat ze je diepste geheimen rondvertelt, maar ze wilt nog wel eens iets zeggen wat ze niet wílt zeggen; ze is dus zo'n typisch persoon dat zegt wat ze denkt, al wilt ze dat niet altijd.
    Adelyn heeft het beste met anderen voor en hier lijdt ze zelf ook onder. Ze is bijvoorbeeld soms zó druk bezig met andermans problemen, dat ze die van zichzelf vaak vergeet. Complimentjes wuift ze verder snel weg; ze is niet onzeker, maar vooral verlegen. Ze háát het dat ze snel bloost en ze weet vaak ook niet echt iets te zeggen als men iets positiefs over haar heeft te vertellen. Naïef is ze zeker: ze gelooft dingen soms veel te snel en hier wordt vaak gebruik van gemaakt.
    Aan ruzies heeft ze een hekel. Als je een ruzie met haar hebt, negeert Adelyn je, óf ze doet alsof er niks aan de hand is. De bitch uithangen kan ze totaal niet. Maar als je ruzie zoekt met haar dierbaren, kan ze wel behoorlijk uit haar slof schieten. Je kan haast zeggen dat ze meer geeft om anderen dan zichzelf.
    Ze is wel een type dat graag risico's neemt, maar niet te overdreven. Zo heeft ze een angst voor hoogtes en spinnen en wilt ze met beiden níks te maken hebben. Adrenaline geeft haar - net als vele anderen - een kick, en ze is niet bang om dit op te zoeken.
    Ondanks dat ze over het algemeen een aardig meisje is, is ze behoorlijk teruggetrokken. Ze is stil en dit gepaard met haar verlegenheid, zorgt niet bepaald voor sociale contacten. Adelyn vindt dit overigens helemaal niet erg en vindt het prima zoals het nu is.
    Biography: Adelyn is geboren in de koude winternacht van zeventien December. Ze was iets te vroeg geboren; ze was kleiner dan de gemiddelde baby en dat is nog steeds terug te zien in haar huidige lengte. Ze is geboren en getogen in een klein plaatsje in Detroit. Haar familie had het niet zo heel breed, maar ze waren gelukkig; ze konden elke avond eten en hadden genoeg kledij.
    Toen haar ouders gingen scheiden verhuisde Adelyn naar New York - wat nog steeds haar huidige woonplaats is. Adelyn haalde gemiddelde cijfers op school, maar dit veranderde toen haar stiefvader thuis geweld begon te gebruiken. Adelyn trok zich meer terug en bracht de pauzes op school alleen door, waar ze overigens niet veel problemen mee had.
    Thuis was ze vaak op haar kamer te vinden, en als het lekker weer was, in het park. Ze tekende daar graag en schreef af en toe in haar dagboek.
    Extra: Haar grootste hobby is tekenen en dit hier wilt Adelyn later haar beroep van maken.

    Ik ben er druk mee bezig, haha. Foto's en uiterlijk staan overigens nog niet vast.


    Goed? Ik hoop niet dat het te veel drama is, anders pas ik dat wel aan. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil een vrouwelijke patiënte en een mannelijke arts. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Full name: Jack Ryan Gather
    Nick name: Fumanto, het is Esperanto en het betekent roker.
    Age: 24
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt
    Misdaad van Patiënt: Hij werd dronken doordat hij opeens een vloed van verdrietige/slechte herinneringen over zich heen kreeg. Toen hij dronken was heeft hij de boel kort en klein geslagen. Jack heeft een alcohol probleem.
    Appearance + Photo:


    Jack heeft bruine haren, die altijd eigenlijk wel in de war zitten. Zijn ogen zijn helder groen, en zijn wimpers zijn mooi.
    Hij draagt vaak sportschoenen, want hij vindt sportschoenen fijner zitten dan andere schoenen.
    Zijn kleding is eigenlijk altijd wel donker, en hij draagt geen korte broeken. Je zult hem alleen in de ochtend zonder shirt zien rondlopen, en als het erg warm is.
    Jack draagt vaak T-shirts, maar er staat niet zo vaak iets op. Hij houdt van kleren die hem goed/lekker zitten, maar hem er ook goed laten uitzien.
    Je zult hem nooit slippers zien dragen, hij heeft net zo'n hekel aan slippers als aan korte broeken.
    Character: Jack is een jongen die altijd alles zegt wat hij denkt, het komt niet vaak voor dat hij zijn gedachten voor zicht houdt. Hij geeft echt geen shit om wat andere mensen over hem denken en doet gewoon wat hij zelf wilt.
    Jack zal ook niet zo snel de bevelen van iemand opvolgen. Hij slaapt altijd uit tot de middag, en gaat dan brunchen. Jack werkt altijd 's avonds laat bij een tatoeageshop.
    Jack rookt, en brengt geen dag door zonder een sigaret te roken.
    Hoewel je het misschien niet verwacht, Jack blijft wel rustig als hij in een gevaarlijke situatie zit. Hij kan dan goed uitleggen wat je moet doen om vooral niet dood te gaan.
    Jack heeft wel emoties, al laat hij ze nooit zien. Daardoor denken heel veel mensen dat hij een gevoelloze eikel is.
    Hij kan erg snel mensen in zich opnemen, en hij heeft een goede intuïtie. Jack voelt vaak goed aan of iemand iets slechts in zin heeft.
    Jack heeft een hekel aan zwemmen, of ook maar iets wat daar in de buurt komt. Hij is bang voor water.
    Jack is gehard door de tijd die hij heeft meegemaakt.
    Biography: Jack verloor op zijn 15de zijn vader en zijn eeneiige tweelingbroer. Hij verwerkte het verlies met alcohol, nu heeft hij een alcohol probleem.
    Zijn moeder kwam er niet bovenop en heeft op zijn 16de zelfmoord gepleegd waardoor hij nog erger aan de drank ging. Hij was toen helemaal alleen en ging toen naar een pleeggezin toe. Hij is vaak van pleeggezin verandert omdat hij opstandig was.
    Bij zijn laatste pleeggezin voelde hij zich thuis. Hij is toen zelfs een tijdje gestopt met drinken. Toen hij op zichzelf moest wonen is hij weer aan de drank gegaan.
    Jack had een vriendin waar hij echt heel erg van hield. Zo erg zelfs dat hij naar een kliniek ging waar hij van zijn verslaving af zou kunnen komen. Toen hij was afgekickt van alcohol en naar huis mocht gaan kwam hij erachter dat zijn vriendin vreemd ging met zijn beste vriend.
    Hij was er kapot van en ging weer aan de alcohol. Nu drinkt hij nog steeds veel alcohol.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Macabre, ik heb je erbij gezet. Je persona is awesome, en niet alleen omdat ze Felice is. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Macabre, ik heb je erbij gezet. Je persona is awesome, en niet alleen omdat ze Felice is. :].

    Yay awesome, bedankt! (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''