• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Katherine Garcia
    Hij valt naast me neem en valt heel snel in slaap, ik laat zijn kleten verdwijnen - alles behalve zijn boxer- en laat een pjama of trainingsbroek aan hem verschijnen. Ik trek de deken over hem heen en stap uit bed om vervolgens naar de kleerkaat te lopen.

    (Naar de engelen voor drama of slapen? (Misschien dat de engelen haar daar houden ofzo?)


    Don't be like the rest of them, darling

    [naar de engelen]

    Jake Sadler
    Ik frons en besluit er later over te praten. 'Ja graag.'
    Ik pak wat dingen en begin er van te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake gaat niet meer verder over die Nate, dus ik laat het erbij zitten. Jake begint dan ook te etend en ik eet ook verder. "Hoe is het tot nu toe gegaan met het onderzoek?" vraag ik aan Jake en kijk hem aan, "al enige vooruitgang?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    kreageer morgen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik loop terug naar Tyler en druk een kus op zijn voorhooft, 'ik ben zo terug' fluister ik maar hij zou het in zijn slaap waarschijnlijk toch niet horen. Ik trek een jas aan, al heb ik geen idee waarom ik dat eigenlijk doe, ik kreeg de rillingen als ik er aan dacht dat ik terug naar de engelen ging die me hadden voorgelogen. Ik adem in en verschijn dan voor de deur van mijn oude huis, en zelfs voordat ik mijn arm had uitgestoken naar de deurbel deed Natalie, de engel
    waarvan ik had gedacht dat het mijn moeder was de deur open. Ze glimlachte lieflijk en trok de deur verder open, 'kom binnen alsjeblieft' zei ze vervolgens en ik liep naar binnen, waarbij ik toen ik langs haar liep mijn ogen op haar gericht hielt
    Word vervolgt :3

    (Welke naam had ze ok alweer bij de engelen?
    ik ga zo slapen trouwens (: )


    Don't be like the rest of them, darling

    Iets met een L :3 ik dacht L...Livia? Of een langere naam Laureen ofzo xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Iets met een L :3 ik dacht L...Livia? Of een langere naam Laureen ofzo xd


    Ik heb meer het idee dat het laureen is. Anyway.. reageer morge ochtend of avond weer (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Volgens mij was het inderdaad Laureen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik en frons. 'Dus je weet niet wie Nate is.... ken je hem?' Ik toon haar een foto van Nate.
    Zou ze weer op haar hoofd zijn gevallen? Nee ze herinnert zich mij nog...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wow, jullie gaan snel, maar heb je Lucas al ergens anders heen gestuurd of nog niet, want anders kan ik wel wat schrijven met Casey.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nee lucas is nog steess daar :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nee, ik ken geen enkele Nate," zeg ik dan en ik kijk naar de foto. "En ook die jongen herken ik niet. Ik vind dat je een beetje raar doet...vragen naar ene Nate. Hoe zou ik hem moeten kennen?" vraag ik aan Jake en kijk hem aan terwijl ik eet van mijn salade.



    [Heeello Naoomboom :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morgen gelukkig GEEN examens dus nu lekker series kijken haha ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik frons. 'Nate is mijn neef met wie je meer dan één keer gezoend hebt.' zeg ik.
    'Laat maar schat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake maakt me in de war. "Denk je soms grappig te zijn?" vraag ik zachtjes aan hem, "want ik heb echt geen idee wie dat is." Jake laat het er dan bij zitten en ik eet mijn salade op. "En als het je neef is, zou ik hem wel herkennen, toch? Ik heb je familie gezien met kerst en op de bruiloft..."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.