• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla




    Tinychat.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:39 ]


    •*• Lululu •*•

    InsaneMe schreef:
    I'm hungry!!!

    I'm always hungry.<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pom pom pom pom pom


    Miep

    Karev schreef:
    I'm listening to a remix of DNA and Rock me<333:


    Die ken ik, awesome!


    Reality's overrated.

    Karev schreef:
    (...)
    I'm always hungry.<3

    Haha true, I think Immade my nails too short.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Lake schreef:
    Oké, ik heb nu dus bijna zelfmedelijden haha, en daar heb ik dus echt een hekel aan.
    Ik ging dus schoenen kopen. Waarvoor ik een half uur auto moet rijden. Kom ik in zo'n winkel, tralalala. Bijna allemaal pumps. Of LOWA. Ik zit in een rolstoel, geen pumps dus. Ik haat LOWA's, niemand draagt die dingen. (Ik droeg ze toen ik in groep acht zat en werd ermee gepest. (Zowiezo werd ik al gepest, maar het brengt dus geen goede herrineringen op.) All Stars, die mag ik niet dragen omdat ze niet 'stevig' genoeg zijn. Ugg's zijn absoluut niet mijn stijl en zijn toch niet 'stevig' genoeg. Dan heb je gewone sneakers, die ik normaal draag, maar tegenwoordig kun je die bijna niet meer vinden. En dan van dit soort laarzen, die ik helemaal geweldig vind. Maar die mag ik ineens niet meer... Want door die stomme rolstoel mag ik alleen nog maar stevige gympen.
    Dat was de druppel en ik begon te flippen: Waarom kan ik niet gewoon een normaal leven leiden? Waarom kan ik niet gewoon een thuis hebben? Waarom ben ik ziek? Waarom kan ik niet gewoon lopen? Waarom al deze shit? - Dat soort dingen dus.
    Toen ging ik weg en kon ik eerst een kwatier kotsmisselijk in de auto zitten en dan weer terugrijden omdat mijn 'moeder' mijn 'vader' (die mee was) belde. Ze moest iets uit de schoennenwinkel hebben. Dus weer terug. En toen weer naar huis. Ugh. Ik heb drie keer gekotst en ben nog steeds echt verschrikkelijk misselijk. (Ik heb ook verdoemde koppijn.)

    Sorry voor mijn gezeik. Ik ben chagrijnig. (Was ik al voor het schoenenkopen drama, door mijn 'moeder'.)


    Nee, maakt niet uit dat je chagrijnig bent. Wat een klote dag, jeetje. Al zit je in een rolstoel, niet alleen stevige gympen zijn een oplossing. Zoals je zelf zegt, zijn die laarsjes leuk én stevig. Je wilt geen schoenen waaraan je een slechte herinnering hebt en pumps is niet echt wat bij een rolstoel. Ik snap best dat je je kut voelt; je moeder zou toch moeten begrijpen dat je júíst in een rolstoel er leuk uit wilt zien? Je outfit bepaald voor een groot deel of je je gemakkelijk voelt. En vooral jij moet je gemakkelijk voelen. Het komt allemaal goed, Noek. Misschien kun je online schoenen kijken die leuk én stevig zijn en bij store locators zoeken waar ze verkrijgbaar zijn. Neem het initiatief, je ouders zullen dat vast waarderen en misschien werkt het om ze makkelijker ergens mee naartoe te krijgen. Veel beterschap, het is niet leuk als je hoofdpijn hebt en misselijk bent. :c

    Awh, Nouk. Dat is echt kt. Daarom geefik je nu een ele dikke knuffel.<3
    Heb je je rijbewijs al?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Haha true, I think Immade my nails too short.

    My nails are never too short. Hehe.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Donoghue schreef:
    Pom pom pom pom pom

    (krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Nee, maakt niet uit dat je chagrijnig bent. Wat een klote dag, jeetje. Al zit je in een rolstoel, niet alleen stevige gympen zijn een oplossing. Zoals je zelf zegt, zijn die laarsjes leuk én stevig. Je wilt geen schoenen waaraan je een slechte herinnering hebt en pumps is niet echt wat bij een rolstoel. Ik snap best dat je je kut voelt; je moeder zou toch moeten begrijpen dat je júíst in een rolstoel er leuk uit wilt zien? Je outfit bepaald voor een groot deel of je je gemakkelijk voelt. En vooral jij moet je gemakkelijk voelen. Het komt allemaal goed, Noek. Misschien kun je online schoenen kijken die leuk én stevig zijn en bij store locators zoeken waar ze verkrijgbaar zijn. Neem het initiatief, je ouders zullen dat vast waarderen en misschien werkt het om ze makkelijker ergens mee naartoe te krijgen. Veel beterschap, het is niet leuk als je hoofdpijn hebt en misselijk bent. :c


    Bedankt Myke.
    Ugh, ik mag dus niet online schoenen kopen. Misschien dat ik mijn 'vader' nog zover ga krijgen. Ugh, wat haat ik H. (Mijn 'moeder'.) Aan de ene kant ben ik blij dat ik hier niet zo lang meer woon. Maar ik vind het ook wel *** om weer weg te moeten. Het initiatief nemen heb ik wel eens geprobeerd, en ze deden het tegenovergestelde van waarderen.

    Sorry. Ik ben je een beetje aan het afkatten denk ik... Dat bedoel ik echt niet zo! Je bent hartstikke lief!


    Reality's overrated.

    Karev schreef:
    Awh, Nouk. Dat is echt kt. Daarom geefik je nu een ele dikke knuffel.<3
    Heb je je rijbewijs al?


    Nee, haha, LOL. Dat duurt nog wel een paar jaartjes. Maar mijn 'vader' was mee. (We wonen in het bos. Je komt bijna nergens zonder vervoelmiddelen.)


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Bedankt Myke.
    Ugh, ik mag dus niet online schoenen kopen. Misschien dat ik mijn 'vader' nog zover ga krijgen. Ugh, wat haat ik H. (Mijn 'moeder'.) Aan de ene kant ben ik blij dat ik hier niet zo lang meer woon. Maar ik vind het ook wel *** om weer weg te moeten. Het initiatief nemen heb ik wel eens geprobeerd, en ze deden het tegenovergestelde van waarderen.

    Sorry. Ik ben je een beetje aan het afkatten denk ik... Dat bedoel ik echt niet zo! Je bent hartstikke lief!


    Probeer uit te vinden welke merken die jij leuk vindt, waar te koop zijn. Zo kan jij laten zien van te voren welk model jou mooi lijkt en waar het te koop is. Alle informatie die je hebt kan laten zien dat je je best doet voor schoenen. Dat zou eventueel kunnen helpen?
    Nee, je bent mij niet aan het afkatten, het is gewoon kut. Ik kat ook wel 'ns mensen af. Jij ook, Nouk! <3

    Lake schreef:
    (...)

    Nee, haha, LOL. Dat duurt nog wel een paar jaartjes. Maar mijn 'vader' was mee. (We wonen in het bos. Je komt bijna nergens zonder vervoelmiddelen.)

    Ah, want ik dacht dat je zelf terug naar huis reed.(;
    Ik moet nog veel langer wachten.:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Probeer uit te vinden welke merken die jij leuk vindt, waar te koop zijn. Zo kan jij laten zien van te voren welk model jou mooi lijkt en waar het te koop is. Alle informatie die je hebt kan laten zien dat je je best doet voor schoenen. Dat zou eventueel kunnen helpen?
    Nee, je bent mij niet aan het afkatten, het is gewoon kut. Ik kat ook wel 'ns mensen af. Jij ook, Nouk! <3


    Dat zou ik kunnen proberen, bedankt.
    Gelukkig, ik vond het zo lullig.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Dat zou ik kunnen proberen, bedankt.
    Gelukkig, ik vond het zo lullig.


    Graag gedaan. Ik vind het altijd leuk om mensen te helpen en oplossingen te verzinnen. c: Het is niet erg, joh, niet over inzitten. Ik ervoer het helemaal niet als afkatten, hoor.

    Karev schreef:
    (...)
    Ah, want ik dacht dat je zelf terug naar huis reed.(;
    Ik moet nog veel langer wachten.:c


    Nee, mijn 'vader'.
    Awh, poor you D:


    Reality's overrated.