• Yaay eindelijk heb ik vakantie, ik was er echt aan toe en ik heb zoveeeeel dingen die ik deze vakantie ga doen.
    Iedereen die ook al vakantie heeft: Fijne vakantie!
    en iedereen die nog de laatste lootjes moet: heel veel succes!
    Wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie? (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 14:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    majorlazer schreef:
    Donderdag eindpresentatie & dan volgende week naar Berlijn. Heb geen les meer, dus ik vind dat ik ook vakantie heb :Y)
    & ik heb een stageplek, dus ik ben over naar het derde jaar van GV.

    Berlijn is echt een superleuke stad! :'D Veel plezier (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oeh succes morgen! En ik ga volgend jaar examen doen... lijkt me ook echt spannend, geweldig en eng... ik kan eigenlijk niet wachten, ik wil wel weer eens wat nieuws ^.^


    Ik ben ook wel toe aan wat nieuws, maar het maakt me tegelijk wat onzeker om al het bekende achter te moeten laten. Wat niet wegneemt dat ik het helemaal gehad heb op die middelbare school hoor (:


    The truth may be orange!

    Ik heb morgen mijn laatste examen Nederlands, vrijdag moet ik mijn boeken inleveren en donderdag krijg ik m'n rapport (: daarna begint mijn vakantie :D

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ben ook wel toe aan wat nieuws, maar het maakt me tegelijk wat onzeker om al het bekende achter te moeten laten. Wat niet wegneemt dat ik het helemaal gehad heb op die middelbare school hoor (:

    Dat snap ik, ik zou het ook lastig vinden om al mijn vriendinnen achter te laten en in mijn eentje het onbekende induiken, maar het is het waard lijkt me :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ukkepulk schreef:
    Ik heb morgen mijn laatste examen Nederlands, vrijdag moet ik mijn boeken inleveren en donderdag krijg ik m'n rapport (: daarna begint mijn vakantie :D

    Succes met je examen! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb zelf vakantie genomen door te verhuizen naar Berlijn. :Y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb nog 3 weken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb sinds februari al vakantie
    En ik ga nergens heen, hier is besloten dat er geen geld is :c

    Ik moet nog 4 weken maar ik heb echt helemaal geen zin in vakantie. Ik was echt 3x liever op school gebleven


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik heb na deze week, maandag de eindpresentatie, dinsdag les en woensdag begint de toetsweek. Daarna alleen nog maal supllen ophalen enzo.

    Ik heb na deze week nog anderhalve week D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Woon je in België of zo? Morgen begint mijn proefwerkweek, die tot en met volgende week donderdag duurt. Daarna alleen nog maandag(?) boeken terug brengen, dinsdag cijfers ophalen en vrijdag rapport.


    i put the fun in funeral

    Hier is volgens mij al een topic over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog 3 weken en ik ben ook vrij D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vakantie? D: Maak me niet jaloers!
    Ik heb t/m vrijdag nog gewoon les en daarna nog toetsweek.
    Dan nog twee weken bereikbaar zijn voor school: boeken inleveren, klassenfeest, rapport ophalen, inzage toetsen etc.
    En dan pas vakantie ;c
    Niet dat ik veel ga doen, overigens. We gaan (voor het eerst sinds jaren) niet weg :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.