• Yaay eindelijk heb ik vakantie, ik was er echt aan toe en ik heb zoveeeeel dingen die ik deze vakantie ga doen.
    Iedereen die ook al vakantie heeft: Fijne vakantie!
    en iedereen die nog de laatste lootjes moet: heel veel succes!
    Wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie? (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 14:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nog 2,5 week.. '_'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jammer genoeg zit ik midden in mijn proefwerkweek :' ( naja, wel de laatste dit jaar (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    aah ik moet nog twee en een halve week, maar gelukkig nog maar drie echte schooldagen.


    As travars

    Ik heb zo'n hekel aan de basisschool D:
    Ik moet nog vijf weken. D:


    Do what people say you can't.

    Pezz schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan de basisschool D:
    Ik moet nog vijf weken. D:


    Hahaha, echt waar? Ik wist niet dat je dan zo kort vakantie had, maar aan de andere kant heb je in die periode je vakantie ook iets minder hard nodig dan op de middelbare. :p Op de basisschool heb je iig geen huiswerk, behalve zo nu en dan een topo toetsje. (Ik typte toetjes, yeah right.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ..
    Ik moet deze week nog met elke dag een toets, volgende week project week (maandag naar amsterdam met de tweedeklassers en dinsdag boeken inleveren)


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    ..
    Ik moet deze week nog met elke dag een toets, volgende week project week (maandag naar amsterdam met de tweedeklassers en dinsdag boeken inleveren)


    Ik zit maandag ook in Amsterdam (cat) Ik ga met HAVO 4 mee, ik moet namelijk een presentatie houden, maar kan die dag erna (met mijn eigen jaar, VWO5) niet :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Backfire schreef:
    Woon je in België of zo? Morgen begint mijn proefwerkweek, die tot en met volgende week donderdag duurt. Daarna alleen nog maandag(?) boeken terug brengen, dinsdag cijfers ophalen en vrijdag rapport.

    Nope, ik woon in Nederland, heb gewoon vroeg vakantie I guess

    Clint schreef:
    Vakantie? D: Maak me niet jaloers!
    Ik heb t/m vrijdag nog gewoon les en daarna nog toetsweek.
    Dan nog twee weken bereikbaar zijn voor school: boeken inleveren, klassenfeest, rapport ophalen, inzage toetsen etc.
    En dan pas vakantie ;c
    Niet dat ik veel ga doen, overigens. We gaan (voor het eerst sinds jaren) niet weg :3

    Aww sorry, nog succes met de toetsweek (:

    Pezz schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan de basisschool D:
    Ik moet nog vijf weken. D:

    Whutt? Dat is zo lang! succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pff, ik moet nog anderhalve week echt bikkelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet nog eventjes, 2 juli pas vrij. Officieël pas 15 juli, maar al lekker eerder vrij..

    Mebarak schreef:
    Pff, ik moet nog anderhalve week echt bikkelen.

    Succes! (:

    Bieberen schreef:
    Ik moet nog eventjes, 2 juli pas vrij. Officieël pas 15 juli, maar al lekker eerder vrij..

    Ik zou eigenlijk ook pas volgende week vrij hebben, maar nu zijn er alleen nog maar herkansingen voor schoolexamens en zo, geen lessen meer. Super chill :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik zou eigenlijk ook pas volgende week vrij hebben, maar nu zijn er alleen nog maar herkansingen voor schoolexamens en zo, geen lessen meer. Super chill :'D

    Dat heb ik dus ook na 2 juli. Dingen inhalen van gym/bevo, repetitie's inhalen, rapport ophalen, boeken inleveren etc. Dat moeten wij doen in die 1.5 extra week vrij. Maar thank god ik hoef dan alleen m'n boeken in te leveren, m'n rapport op te halen en m'n kluis leeg te halen (:

    Bieberen schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook na 2 juli. Dingen inhalen van gym/bevo, repetitie's inhalen, rapport ophalen, boeken inleveren etc. Dat moeten wij doen in die 1.5 extra week vrij. Maar thank god ik hoef dan alleen m'n boeken in te leveren, m'n rapport op te halen en m'n kluis leeg te halen (:

    Jup, dat hoef ik ook alleen maar :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb al lang vakantie.
    hihi.
    Maar ik doe ook dingen voor mijn studie, zoals op 5 uur opstaan omdat ze in Utrecht om 8.45 begonnen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik heb al lang vakantie.
    hihi.
    Maar ik doe ook dingen voor mijn studie, zoals op 5 uur opstaan omdat ze in Utrecht om 8.45 begonnen.

    Wow O.o knap dat je zo vroeg kan op staan, dat zo mij dus never nooit lukken haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.