• Hée,

    Ik ben een aantal maanden niet meer echt actief geweest op Quizlet en nu zijn alle verhalen die ik volg afgelopen of verwijderd, dus nu heb ik niets meer om te lezen. Als jij een leuk verhaal hebt, zet hem hier dan neer.

    - Het moet over One Direction gaan (geen bromance), The Hunger Games, The Vampire Diaries of het moet een hele goed OP zijn. Fantasy verhalen mogen ook, ik heb er plots een grote liefde voor xd. Al de rest lees ik sowieso niet.
    - Er mogen nog niet al te veel hoofdstukken zijn.
    - Je moet regelmatig een hoofdstuk online zetten.

    Dus als je een verhaal hebt, zet hem hier maar neer en ik neem een kijkje. :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 14:08 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 23:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luminary

    “En wanneer hij sterft, verbind hem met de sterren, en hij zal het hemellicht laten wederkeren, zodat de aarde niet langer in een eeuwige nacht zal rusten."
    # Sci-Fi, Onbekende personen, Actie

                                        # 12+

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 15:31 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dit is waarschijnlijk een van de origineelste hunger games verhalen op Quizlet aangezien de meeste over de arena gaan, maar het moet je maar net liggen.:) Neem eens een kijkje zou ik zeggen!=)



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12


    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.




    'Chaos isn't just a word anymore, it's reality now.'



    'A white feather symbolizes the play of a coward and weakness.'








    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Science Fiction • Onbekende Personen • Drama • Romantiek • Actie • Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    I forgive you || Niall Horan

    Klik op de spoiler knop voor de proloog!

    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !

    Rated H for Horan - verhaal over seksueel misbruik.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb ze allemaal bekeken en op degene die mij interesseren heb ik een abo genomen. Zijn er nog mensen met goede verhalen? :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik heb 2 OP's, waarvan ik bij 1 regelmatig (één keer per week) post. Of hij nou 'heel goed' is, weet ik niet, dat moet je zelf maar even beslissen haha. KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."



    In de droge stad Lance, ergens in Nederland, gebeurde er nooit wat bijzonders. De zestienjarige Loté Beckers woonde er in en verveelde zich in de zomervakantie. Omdat ze dat jaar niet op vakantie ging, was dat thuisblijven geblazen. Thuis was het nogal een saaie boel. Ze was enig kind en de enige twee mensen wie haar gezelschap brachten waren haar ouders. Haar moeder Samantha en haar vader Stan Beckers hadden wel werk, maar in de zomervakantie hadden ze vrije dagen opgevraagd. Nou, omdat Loté geen vriendinnen had op school, kon ze nooit met iemand naar buiten om iets leuks te doen. Op een dag besefte ze dat het niet goed was om de hele vakantie thuis te blijven. Ze besloot naar buiten te gaan en met de trein naar Parijs gaan. Het begon allemaal heel leuk, ook voor Loté zelf, maar wat als ze daar naar een museum ging met allemaal schilderijen met erop.. met erop iets bijzonders? Met erop.. een kalender?


    Deze story is gebaseerd op de oude voorspelling van dat de wereld zou vergaan op eenentwintig december 2012.

    © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you can't get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb geen link, sorry
    Maar het verhaal heet THE big. Game :)
    Het is met 1D
    Alleen komen ze er nog niet in voor
    Ik zal proberen iedere dag iets on te zetten, het zijn ook niet zo'n lange hoofdstukken x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    The Unknown || One Direction




    - ©Aquari en Amphitryon
    - One Direction bestaat niet.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Nederlands geschreven en gesproken.
    - We waarschuwen niet, neem abo.
    - 'Levade Phoebe Smith'
    - 'Unknown'


    We zijn nog bezig met proloog.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fantasiewereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft. Kan Jane hier iets aan doen of offert ze zichzelf op voor iets wat allang verloren lijkt?


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Younique



    _____________________________________




    Welcome to a world... which is not usual.
    Where people live another life.
    Where we see the same things.
    But where we feel it's different.
    In this dimension, we don't know ourselves.
    Do we actually know we are here...?
    Or do we just breathe?

    Enter here, you have no choice.

    Welcome to the time,
          This is the beginning of the Fourth dimension.












    X Onbekende Personen X Fantasy X Thriller X



    De Dimensie trologie:

    DE VIERDE DIMENSIE X DE VIJFDE DIMENSIE X DE ZESDE DIMENSIE


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    The Uncommon



    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - alles wat ze aanraakt, sterft. Haar leven verandert als ze twee aparte figuren tegenkomt, die haar meetrekken in een wereld die voor haar geheel onbekend is.

    - Onbekende personen
    - Fantasy
    - Een vleugje romantiek

    Kijk maar of het wat voor jou is (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."