• Hée,

    Ik ben een aantal maanden niet meer echt actief geweest op Quizlet en nu zijn alle verhalen die ik volg afgelopen of verwijderd, dus nu heb ik niets meer om te lezen. Als jij een leuk verhaal hebt, zet hem hier dan neer.

    - Het moet over One Direction gaan (geen bromance), The Hunger Games, The Vampire Diaries of het moet een hele goed OP zijn. Fantasy verhalen mogen ook, ik heb er plots een grote liefde voor xd. Al de rest lees ik sowieso niet.
    - Er mogen nog niet al te veel hoofdstukken zijn.
    - Je moet regelmatig een hoofdstuk online zetten.

    Dus als je een verhaal hebt, zet hem hier maar neer en ik neem een kijkje. :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 14:08 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    The Body Swap || Zayn Malik


    Music only makes me stronger...

    Leave, just like you did before • Zayn Malik

    Hier zullen alle One Direction leden in voorkomen, het zijn de hoofdpersonen maar verder in het verhaal wordt het verhaal wat meer gericht op Zayn, omdat dat beter uitkomt :Y)

    But.. Why? I - I tought that we had something special,' I said with a broken voice, 'Just go away! I don't want to see you anymore!' I screamed at him and he just did like he didn't care. The tears streamed down my face, but he still looked at me with no emotion. 'I don't want to be your girlfriend anymore. It's over. You ruined everything.' The only thing he did was staring at me, he didn't care. The person who I loved was gone, completely gone. How could he do this to me?













    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    One Direction bestaat niet.
    © Jessieowk


    always have fun

    Our Memories - Harry Edward Styles

    - Fanfiction, drama, romantiek.
    - Lopend.
    - Harry Edward Styles.
    - One Direction bestaat niet, wel komen de andere jongens er in voor.

    Beschrijving:

    Emma DeClaire is zeventien als haar vader wil dat ze een verloofde gaat kiezen. Haar moeder is jaren geleden gestorven en haar vader is depressief, waardoor hij alles in Emma's leven zo veilig mogelijk wil doen. Ze gaat niet naar school, mag 's avonds niet gaan stappen... Hierdoor heeft ze bijna geen vrienden. Gelukkig is haar beste vriendin Mandy Jones er ook nog. Zij vertelt wat er in de buitenwereld gaande is.
    Dan is er nog die leuke Harry, hij heeft schokkende jeugdherinneringen doorstaan. Maar wat als Louis opduikt met een prachtige verrassing? En dan zijn er ook nog vage beelden en flashbacks uit het verleden...
    Lukt het Emma om de goede keuzes te maken? Gaat ze niet telkens de verkeerde weg in, waardoor ze alles nog erger maakt?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    hoi :) ik moet toegeven dat ik niet zo veel schrijf maar ik ben van plan om binnenkort er echt tegenaan te vliegen :D na volgende week (dan heb ik kamp :p), nu ja, je kan sowieso wel eens een kijkje nemen, of niet soms? :)

    clique ici ^^


    <3 koekjes :)

    One Shots

    Hier kan je je eigen one shot aanvragen.
    Je mag dus zelf bepalen over wie hij gaat en wat er gebeurt!

    Alvast bedankt x



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy•
    •Actie
    •Horror
    •Fanfiction


    Whut

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)

    A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.




    26 - 02 - '16


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!