• Hée,

    Ik ben een aantal maanden niet meer echt actief geweest op Quizlet en nu zijn alle verhalen die ik volg afgelopen of verwijderd, dus nu heb ik niets meer om te lezen. Als jij een leuk verhaal hebt, zet hem hier dan neer.

    - Het moet over One Direction gaan (geen bromance), The Hunger Games, The Vampire Diaries of het moet een hele goed OP zijn. Fantasy verhalen mogen ook, ik heb er plots een grote liefde voor xd. Al de rest lees ik sowieso niet.
    - Er mogen nog niet al te veel hoofdstukken zijn.
    - Je moet regelmatig een hoofdstuk online zetten.

    Dus als je een verhaal hebt, zet hem hier maar neer en ik neem een kijkje. :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 14:08 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    hee
    ik ben pas een verhaal begonnen misschien iets voor jou?
    Klik ik hoop dat je hem leuk vind.
    xxx veel lees plezier


    I Love That One Red Butterfly

    Visible Invisibility ~ Tomlinson

    Ik heb alleen nog maar een introductie stukje geschreven


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Elisabeth heeft niet bepaald een makkelijk leven. Met een moeder die zo nooit gekend heeft en een vader die alle zeeën overvaart is dat ook wel best logisch. Al heel haar leven heeft Elisabeth een klein kamertje op het handelsschip van haar vader. Ze kent geen ander leven dan haar leven op de 'Marianna'. Maar dat ene leven dat ze kent, dreigt drastisch te veranderen. Dit is het harde verhaal van Elisabeth Mondea.


    http://www.quizlet.nl/stories/118286/living-on-a-real-boat/

    Ik ben nog maar net begonnen maar heb wel nog redelijk wat hoofdstukjes klaarliggen in word.

    Tara is een gewoon, jong, verlegen meisje. Haar leven staat dan ook op de kop als ze zomaar, uit het niets, in een jungle terecht komt met de leden van One Direction! Niet alleen moeten ze proberen in een jungle te overleven, ook moeten ze uit handen van de kidnappers proberen te blijven! En als dat nog niet genoeg is, blijkt een vriend van haar ook nog gevangen te zijn... En hoe gaat ze om met de boys van One Direction? Kan ze wel normaal met hen omgaan, terwijl ze weet dat er miljoenen meiden zijn die graag in haar situatie hadden gezeten? Al met al genoeg troubles to be taken. Met een vleugje romantiek, natuurlijk (eigenlijk een grote vleug).

    ~ 1D bestaat
    ~ Ik-perspectief
    ~ Avontuur/romantiek
    ~ Inmiddels 4 hoofdstukken lang

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    http://www.quizlet.nl/stories/117980/my-vampire-diary/

    My Vampire Diary
    Gaat over (uiteraard) Vampire Diaries ;)
    Net begonnen, dus er staat nog niet zo veel....

    Hopelijk vind je het iets! =D


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Hiermee heb ik wel even genoeg, denk ik ;d Ik heb zelfs nog geen tijd gehad om ze allemaal te bekijken.
    Ik ben een actieve lezer dus als ik een abo op je verhaal heb, zal je het wel merken! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik heb twee verhalen. Een 1D- verhaal (deze is alleen wel vergevorderd en een OP-verhaal (deze is net begonnen)

    My mind is a fucking mess|| One Direction
    * Drama
    * Fanfiction
    * Romantiek



    And then I met you
    * Drama
    * Onbekende personen
    * Fantasy



    proloog:
    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel.


    Neem gerust een kijkje (:


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful


    Back to reality • Styles.



    Avery, I know your sister turns everyone on, but oh baby, I have no doubt you're the one that I want.
    You think she's got it all but that don't make her better.
    You got my heart and that's the only thing that matters.
    Avery, I know your sister turns everyone on, but you're the one I want.

    Together • The Vampire Diaries



    Als Damon Salvatore een dag naar New York is, ontmoet hij daar een heks die zich voordoet als een waarzegster. Ze vertelt hem hoe hij zijn jeugdliefde Katherine Pierce kan vergeten en hoewel Damon eerst afstand houdt van haar verhalen, is hij geïnteresseerd. Damon Salvatore besluit om naar Mystic Falls terug te keren, samen met zijn jongere broertje. Hier in Mystic Falls, ziet Damon hoe Jessica Black opgeroeid tot een schitterende, volwassen vrouw. Damon wijkt geen moment van Jessica's zijde af en samen zijn ze het ideale liefdeskoppel. Maar er ligt gevaar op de loer en hun geluk lijkt niet voor altijd te duren.


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    Together • The Vampire Diaries



    Als Damon Salvatore een dag naar New York is, ontmoet hij daar een heks die zich voordoet als een waarzegster. Ze vertelt hem hoe hij zijn jeugdliefde Katherine Pierce kan vergeten en hoewel Damon eerst afstand houdt van haar verhalen, is hij geïnteresseerd. Damon Salvatore besluit om naar Mystic Falls terug te keren, samen met zijn jongere broertje. Hier in Mystic Falls, ziet Damon hoe Jessica Black opgeroeid tot een schitterende, volwassen vrouw. Damon wijkt geen moment van Jessica's zijde af en samen zijn ze het ideale liefdeskoppel. Maar er ligt gevaar op de loer en hun geluk lijkt niet voor altijd te duren.


    Op dit verhaal heb ik al een abo, en ik vind het een goed verhaal :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.