• Ik vroeg me af wie dat het kent.
    Ik heb het op 2 dagen geleerd, alleen kan ik zingen terwijl ik op dat verdomd bekertje tokkel.
    Dan ga ik echt de mist in.
    De eerste dag verliep zo ongeveer:



    En dit is hoe het eigenlijk moet (Is trouwens ook het origineel filmpje):



    Ik denk wel dat er mensen zijn die het kennen uit de film Pitch Perfect...Wat dus niet het origineel is voor alle duidelijkheid.
    Het laatste filmpje zijn de bedenksters van the cup song.
    Het liedje is van Lulu and the lampshades en is dus ouder.


    Wie kan dit?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan het niet, misschien ga ik er morgen even voor zitten. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan het! (:
    Ik vind alleen de cup song niet meer leuk om te doen, dus doe ik altijd andere liedjes.


    Do what people say you can't.

    Ik kan het :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een vriend van me kan het (: misschien dat ik het deze vakantie eens ga proberen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kan het, ook gecombineerd [: gewoon oefenen en nu kan ik het ook met ogen dicht haha

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan het totaal niet. Al vind ik het best wel leuk (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ik kan het, inclusief het zingen. Het is gewoon een kwestie van oefenen.
    Probeer je zoveel mogelijk te focussen op het zingen kan ik je zeggen, en het lukt je vanzelf (:


    Creative soul

    Ik bak er niets van. :')


    •*• Lululu •*•

    Mij lukt het. Het lied ben ik alleen zat, dus ik doe het gewoon op andere liedjes.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nope, en ik heb er ook geen behoefte aan. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    HAHAHAA GloZell is zo hilarisch he, love dat wijf.


    they come, they go

    Ik ken het, kan het alleen zelf niet hahah
    Als tip, hier wordt het goed en langzaam uitgelegd:


    As travars

    Ik beat is trouwens ook van een ander liedje/programma. De 'orginele' hebben het liedje en de beat samengebracht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kan het (: in n half uurtje of zo (: Daarna heb ik mijn ouders er zo gek mee gemaakt, dat ik wel moest stoppen xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik kon het, alweer vergeten. Ik kan er niet tegen dat iedereen dit de hele tijd probeert na die film terwijl het er al langer was, en dan ook denken dat het van die film zelf komt.