• Ik vind ze niet stom, maar wel irri. Als k n gewone quiz wil makn, staan dr 1000000 van die dingen voor me neus!!!

    Weetje wat ik pas stom vind! Dat Th er altijd in zit. Je kunt tog ook verhalen maken met andere personages enso

    Weetje wat ik pas stom vind! Dat Th er altijd in zit. Je kunt tog ook verhalen maken met andere personages enso


    dat is zoo

    echt irri


    xxxDaphne

    n_n ach ja het is wel so.. x3

    en over da th er altijd in sit dat komt omdat merendeel van de leden hier fan zijn en graag over hun idolen lesen dus tja... het is net hetzelfde als iedereen hier fan van lil'wayne fzo sou sijn dat daar dan alleen maar quizzen over souden komen. er sijn ook nog verhalen waar geen th in sit maar andere bands,voetballers of modellen enz.


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het hele gedoe over verhalen op een quizzen site raar.

    Altijd al gevonden, daar is de site helemaal niet voor.
    Maarja, gewoon negeren, ik maak ook geen verhaal quizzen, en zeker niet over TH x'D

    Omfg ik vindh et TE veel.
    Er mogen best series komen zonder TH, JB, Alex of die dingen of whatever. Met andere celebs is ook eens leuk. Of helemaal geen celebs. Dus gewone mensjes >.<


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja idd
    maar dan denken mensen dat niemand ze wil lezen >,<


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    n_n ach ja het is wel so.. x3

    en over da th er altijd in sit dat komt omdat merendeel van de leden hier fan zijn en graag over hun idolen lesen dus tja... het is net hetzelfde als iedereen hier fan van lil'wayne fzo sou sijn dat daar dan alleen maar quizzen over souden komen. er sijn ook nog verhalen waar geen th in sit maar andere bands,voetballers of modellen enz.


    Maar 't begint wel gwn saai te worden. Ookal ben je Fan', :S.
    Je kan tog andere namen gebruiken, en 't hoeft tog niet altijd over die band te gaan

    Ja idd
    maar dan denken mensen dat niemand ze wil lezen >,<
    Maar dat is ook zo. Als je een serie maakt zonder Th word ie niet gemaakt :S (Sorry voor de fan-mensjes) maar is ook zo. Dat hoor ik ook vaak dat iemand een serie heeft gemaakt zonder TH en dat die niet gemaakt word. Heb ik ook T_T


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja idd
    maar dan denken mensen dat niemand ze wil lezen >,<


    Ik lees nu juist geen TH-verhalen. Alleen op een 1-tje na dan, omdat ik er moe van wordt.
    Ik zou gwn met normale mensen jeweetwel

    (...)

    Maar 't begint wel gwn saai te worden. Ookal ben je Fan', :S.
    Je kan tog andere namen gebruiken, en 't hoeft tog niet altijd over die band te gaan


    das wel so..
    maar de meesten doen het nie wnt dan worden se midden gemaakt ;l ik heb het ookal is geprobeerd het werkt niet egt op dese site ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...) Maar dat is ook zo. Als je een serie maakt zonder Th word ie niet gemaakt :S (Sorry voor de fan-mensjes) maar is ook zo. Dat hoor ik ook vaak dat iemand een serie heeft gemaakt zonder TH en dat die niet gemaakt word. Heb ik ook T_T


    Eigenlijk, dat vind ik gwn nergens op slaan!.
    Ik heb al heel lang een verhaaltje zonder th. & Is tot nu toe door niemand gemaakt:S
    Ik ga nu een stom verhaaltje maken waar th in zit, Kijke hoeveel mensen 'm gaan maken

    Miss is het leuk om over ene ander band te beginnen of normale mensen of onbekende celebs. Ik heb dan wel Ryan Tedder & Chester Bennington in mijn serie maar ook celebs die niet zo bekend zijn hier zoals Will Mellor, Jeffrey Sebelia & Christopher Masterson (En misschien ga ik Will Mellor vervangen door Danny Masterson)


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    das wel so..
    maar de meesten doen het nie wnt dan worden se midden gemaakt ;l ik heb het ookal is geprobeerd het werkt niet egt op dese site ;l


    Dat is balen !

    (...)

    Eigenlijk, dat vind ik gwn nergens op slaan!.
    Ik heb al heel lang een verhaaltje zonder th. & Is tot nu toe door niemand gemaakt:S
    Ik ga nu een stom verhaaltje maken waar th in zit, Kijke hoeveel mensen 'm gaan maken
    Gheghe, doe dat en dan topic maken. Zie je hoeveel reacties er gaan komen xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind ze wel stom x] [/hou niet van Tokio Hotel]


    Mew <3