• Ik vind ze niet stom, maar wel irri. Als k n gewone quiz wil makn, staan dr 1000000 van die dingen voor me neus!!!

    ach.. ik heb laats meer als de helft van mijn ToHo serie's verwijderd omdat het begint te vervelen
    de laatste tyd komen er ook JB serie's of over voetbal ofzoo >,< geef mij dan maar TH


    when words fail, music speaks.

    Ik vind ze wel stom x] [/hou niet van Tokio Hotel]
    Me2 (Hopelijk geen uitgeflipte reacties xd) :X


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Maar dat is ook zo. Als je een serie maakt zonder Th word ie niet gemaakt :S (Sorry voor de fan-mensjes) maar is ook zo. Dat hoor ik ook vaak dat iemand een serie heeft gemaakt zonder TH en dat die niet gemaakt word. Heb ik ook T_T


    Das waar
    Weetje TH overheerst Q gewoon xP


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik vind ze wel stom x] [/hou niet van Tokio Hotel]

    [Kben ook geen th-fan ofso]
    Maar sommige verhalen zijn gwn écht goed. Maar dan zit th erin. Bij elk verhaal bijna kun je zeggen. Drm lees ik maar 1 verhaal, waar th in zit. Verder nikzs

    (...)

    Das waar
    Weetje TH overheerst Q gewoon xP


    Dat vind ik jammer. Want 'k vind dit een hele leuke site, Marrr omdat ik zelf geen fan ben. is het best stom. & deze mensen op Q. lijken net kopietjes van elkaar,

    (...)

    Dat vind ik jammer. Want 'k vind dit een hele leuke site, Marrr omdat ik zelf geen fan ben. is het best stom. & deze mensen op Q. lijken net kopietjes van elkaar,
    True.


    I live for the applause, you will die for it.

    kunnen mensen nhiet een serie zzonder th maken oowkee in plaats van quizzlet hadden zze beter iets voor dhe naam th doen want er is bijna alleen th zo wil ik geen quizzlet

    ik heb wel verhalen geprobeert te maken zonder TH er in maar niemand maak ze dat is het punt ....


    http://dwergiie.blogspot.com/

    kunnen mensen nhiet een serie zzonder th maken oowkee in plaats van quizzlet hadden zze beter iets voor dhe naam th doen want er is bijna alleen th zo wil ik geen quizzlet

    Inderdaad(A).
    'T Begint langzamerhand te stressen. Het lijkt wel of ík ook fan begin te worden. Enggg

    (...)

    Dat vind ik jammer. Want 'k vind dit een hele leuke site, Marrr omdat ik zelf geen fan ben. is het best stom. & deze mensen op Q. lijken net kopietjes van elkaar,


    Da's idd jammer
    Ik ben ook geen fan ofzo, maar ik heb er niks tegen
    En tja, dat zijn de groepjes hea ..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Waarom geen serie's over Linkin Park, OneRepublic of Danny & Christopher Masterson :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Het leven is hard !

    heb wel een verhaal zonder TH zal ik um erop zette :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Of miss een aparte lijst waar verhalen zijn zonder th. ?

    heb wel een verhaal zonder TH zal ik um erop zette :'D


    Jah graag:P