• Ik vind ze niet stom, maar wel irri. Als k n gewone quiz wil makn, staan dr 1000000 van die dingen voor me neus!!!

    douhdouhx14 iwk ben geen paris hilton ding

    Whahahaaha, op die foto leek van wel :P

    Ik vind het ook jammer dat er zoveel tokio hotel fans zijn hier. Vooral door reacties van fans tegen neit fans als: 'Wat doe je hier dan? o.O'
    Like, het is geen tokio hotel fan site. Dat denken sommige wel.

    like; ik schaam me er soms voor hoe andere fans reageren op haters. Ik laat die haters gwn doen

    (...)
    die filter werkt niet meer goed, op het moment. Komt door de nieuwe forumindeling. Zodra Rutger terug is passen we dat aan ;)
    Dan zie je dus ook geen tokio hotel topics meer enzo ;)

    aja, ik gebruik di etog ni

    (...)
    Tokio Hotel filter da wil zeggen dat er dan bijna geen series meer over ToHo zijn


    maar dan blijft er nix van de site over. Er moeten gwn niet so veel verhalen gemaakt worden over th enso

    Er zijn ook wel verhalen met andere personages.. zoals Harry Potter, andere bands (like JB) en voetballers..
    ik ben ook niet echt een fan, maar dat betekent niet dat ik de verhalen niet leuk vind (A) Ik lees ze meer om het verhaal dan om de personen die er in spelen//


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Er zijn ook wel verhalen met andere personages.. zoals Harry Potter, andere bands (like JB) en voetballers..
    ik ben ook niet echt een fan, maar dat betekent niet dat ik de verhalen niet leuk vind (A) Ik lees ze meer om het verhaal dan om de personen die er in spelen//


    Maar dan komt er in ieder verhaal weer die band in voor, weer die namen. & Sommige verhalen gaan zelfs daardoor heel erg op elkaar lijken

    Ik heb er eigenlijk geen problemen mee ofzo, als de verhaallijn maar goed is.:]
    Maar op een of andere manier vind ik het gewoon hartstikke toevallig dat er hier zóveel Tokio Hotel fans zijn, niet dat ik er wat tegen heb ofzo.:3
    x


    ok

    Ik vind het opzich niet echt heel erg. Ik heb het namelijk ook geschreven. Nu ben ik er wel klaar me. Nu schrijf ik over Jonathan Togo en verhalen zonder beroemdheden. (:
    Maar verhalen als; Tom of Bill heeft me verkracht, dat vind ik echt veel te ver gaan. Alsof die gasten het ook maar in hun hoofd halen om iemand te verkrachten. Ik vind dat echt niet normaal. Je hebt fanfictie en zieke fanfictie. En dat verkrachtingsgebeuren is zeker dat laatste. O_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan niet echt objectief oordelen, ik schrijf zelf namelijk ook een TH-fanfiction, maar dat doe ik al ruim een jaar. Het lijkt wel alsof er steeds meer verhalen zijn gekomen...
    Ik vind het zelf het vervelendste, dat mensen geen behoorlijk Nederlands meer kunnen schrijven, want dan kan ik het verhaal niet lezen :P