• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Joker schreef:
    En hoe is D.Gray-man ?


    Een vriendin van me heeft hem gezien en vond hem erg leuk, maar op het einde wel wat afgeraffeld, zij is daarom ook de manga gaan lezen. Zelf wil ik hem nog gaan kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DIXONCIDER schreef:
    Holy fuck Ichiya. o.o

    Eén comment is wel zat :"D

    Joker schreef:
    Weet iemand een anime zoals Death Note & Claymore?

    Durarara
    Shingeki no Kyojin
    Mirai Nikki
    Devilman Lady
    Another


    Kawaii ^w^

    DIXONCIDER schreef:
    Holy fuck Ichiya. o.o


    Dan weet ik zeker dat iedereen het gelezen heeft. :Y)
    Just kidding, volgens mij was er iets mis met m'n laptop of zo.. x`)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heb gister Deadman Wonderland gekeken, erg awesome. Wel jammer dat sommige dingen nog steeds zo onduidelijk zijn D: <
    Ook begonnen aan Blood Lad, heeft tot nu toe nog maar 4 eps. Is anders.. maar wel grappig.

    En ook begonnen aan Zetman, aaaaaaaawesoooooome.
    Ik hou van bloed hehe


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Heb gister Deadman Wonderland gekeken, erg awesome. Wel jammer dat sommige dingen nog steeds zo onduidelijk zijn D: <
    Ook begonnen aan Blood Lad, heeft tot nu toe nog maar 4 eps. Is anders.. maar wel grappig.

    En ook begonnen aan Zetman, aaaaaaaawesoooooome.
    Ik hou van bloed hehe


    Blood Lad is echt... tja, apart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Iemand van jullie die Guilty Crown heeft gezien? Ik heb hem nu bijna af, maar ik heb echt gewoon een hekel aan bijna alle personages en dat heb ik nog nooit meegemaakt. (':
    Het plot is wel behoorlijk nice en dat is vooral waarom ik hem toch af wil zien.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Joker schreef:
    Heb gister Deadman Wonderland gekeken, erg awesome. Wel jammer dat sommige dingen nog steeds zo onduidelijk zijn D: <
    Ook begonnen aan Blood Lad, heeft tot nu toe nog maar 4 eps. Is anders.. maar wel grappig.

    En ook begonnen aan Zetman, aaaaaaaawesoooooome.
    Ik hou van bloed hehe

    Lees de manga. Hij is pas geëindigd (met pas bedoel ik gisteren heb ik 'm gelezen) en de manga legt alles uit en is echt heel bloederig en badass.

    Parachutes schreef:
    Iemand van jullie die Guilty Crown heeft gezien? Ik heb hem nu bijna af, maar ik heb echt gewoon een hekel aan bijna alle personages en dat heb ik nog nooit meegemaakt. (':
    Het plot is wel behoorlijk nice en dat is vooral waarom ik hem toch af wil zien.


    Ik heb hem gezien.. Vond wel leuk, vond einde alleen dickish..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik heb hem gezien.. Vond wel leuk, vond einde alleen dickish..


    Daar ben ik nog niet. (': Ben benieuwd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Iemand van jullie die Guilty Crown heeft gezien? Ik heb hem nu bijna af, maar ik heb echt gewoon een hekel aan bijna alle personages en dat heb ik nog nooit meegemaakt. (':
    Het plot is wel behoorlijk nice en dat is vooral waarom ik hem toch af wil zien.


    Ik wil hem wel nog zien, maar ik heb wel Code Geass gezien van dezelfde makers.
    Dus ben een beetje bekend met de stijl die ze hanteren, hoewel ik niet egt een fan ben van reuze robot's
    Alleen in Guilty Crown schijnen die minder te zitten. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik wil hem wel nog zien, maar ik heb wel Code Geass gezien van dezelfde makers.
    Dus ben een beetje bekend met de stijl die ze hanteren, hoewel ik niet egt een fan ben van reuze robot's
    Alleen in Guilty Crown schijnen die minder te zitten. :P


    Nou, weet je, ik hou ook echt niet van het mecha genre, maar in Guilty Crown merk je er niet heel veel van.
    Code Geass wil ik ook nog heel graag een keer zien, maar dat mecha gedoe erin houd me dus een beetje tegen. Maar ik ga 'm nog wel een keer kijken, ooit. Mijn to watch lijst is zo lang. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guilty Crown is ook van de makers van Code Geass? :o Omg dan ga ik even de eerste episode bekijken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DIXONCIDER schreef:
    Guilty Crown is ook van de makers van Code Geass? :o Omg dan ga ik even de eerste episode bekijken.


    Prepare yourself; there are horrible characters coming your way x]
    Nee grapje, zo erg is het nu ook weer niet. Maar irritant vind ik de meesten wel hoor. ;\


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    *-*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.