• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik ook niet, ik kijk zoveel anime's tegelijk en ik weet echt niet meer waar ik allemaal ben O.o


    Ik weet wel waar ik ben -Gewoon bij de laatste aflevering XD-
    Maar vind kut dat ik het niet bij kan houden.. + Ik weet niet welke Manga;s ik wilde lezen dus ik kan niet verder lezen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik weet wel waar ik ben -Gewoon bij de laatste aflevering XD-
    Maar vind kut dat ik het niet bij kan houden.. + Ik weet niet welke Manga;s ik wilde lezen dus ik kan niet verder lezen xd


    Jaaaa okee, maar ik zit ook ergens middenin Bleach enzo en ik heb er ook heel veel in m'n On-hold lijstje staan en dat weet ik echt niet meer allemaal. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Jaaaa okee, maar ik zit ook ergens middenin Bleach enzo en ik heb er ook heel veel in m'n On-hold lijstje staan en dat weet ik echt niet meer allemaal. (':


    Oh ja die heb ik ook nog.. Nja daar wilde ik toch nog niet mee verder...
    Damnit MAL...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ichiya schreef:
    Muahahahaha, ik heb een site gevonden waar niet-Aziatische meiden kunnen communiceren met Aziatische jongens. I'M IN FREAKING HEAVEN!

    de site is hey-ai.com voor als je nieuwsgierig bent. ^.^

    Half-Aziatisch, does it count too? (wbw)


    No growth of the heart is ever a waste

    MAL doet het weer :O
    Wonder!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jaaaaa inderdaad! Ik kon wel huilen van geluk toen ik het zag. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahahaha xd zo gehecht ben ik er ook weer niet aan xd
    Komt miss omdat bij mij nog niet zo gek veel opstaat :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou schreef:
    MAL doet het weer :O
    Wonder!

    wait wait wait what

    Jaeger schreef:
    (...)
    wait wait wait what


    MAL lag eruit, met andere woorden: de wereld verging. Maar gelukkig is alles nu weer goed. (':

    @Arigatou ik overdrijf hoor. (': Maar ik gebruik het wel heel erg vaak dus erg vond ik het wel.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 13:26 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    MAL lag eruit, met andere woorden: de wereld verging. Maar gelukkig is alles nu weer goed. (':

    @Arigatou ik overdrijf hoor. (': Maar ik gebruik het wel heel erg vaak dus erg vond ik het wel.


    Aahh jaa, ik moet eigenlijk alleen nog wel mijn lisjtje een keer oppimpen met CSS codes of iets xd
    Het is nu nogal standaard en wil het toch iets beter maken. xd

    Maar ja, eigenlijk gebruik ik het nou ook weer niet egt al te vaak alleen om soms een beetje bij te houden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ANIMEEEEE!!!!!!!
    MANGAAAAA!!!!!


    welkome to my garden of fantasy

    Arlert schreef:
    (...)

    MAL lag eruit, met andere woorden: de wereld verging. Maar gelukkig is alles nu weer goed. (':

    @Arigatou ik overdrijf hoor. (': Maar ik gebruik het wel heel erg vaak dus erg vond ik het wel.

    Did I miss something. Ik ben slecht met afko-

    OOOOOHHHH

    Mocht net al mijn shit van MAL overzetten naar Hummingbird omdat mensjes bij mij op school dat aandrongen XD damn dat was niet leuk


    zag ik trouwens net op 9gag;

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 20:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mocht net al mijn shit van MAL overzetten naar Hummingbird omdat mensjes bij mij op school dat aandrongen XD damn dat was niet leuk


    zag ik trouwens net op 9gag;



    Oh lol, die kende ik al ja. (': Vond 'm wel goed. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    It's true, though.