• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nou, weet je, ik hou ook echt niet van het mecha genre, maar in Guilty Crown merk je er niet heel veel van.
    Code Geass wil ik ook nog heel graag een keer zien, maar dat mecha gedoe erin houd me dus een beetje tegen. Maar ik ga 'm nog wel een keer kijken, ooit. Mijn to watch lijst is zo lang. (':


    Nou, ik ook niet xd
    Ik zeg ook altijd Code Geass is een hele goede animé op de reuze robot's na xD het jammere eraan is alleen dat 80% van de serie gevuld is met reuze robot's xd hahaha xd
    Maar op zich herken ik in Code Geass wel iets van het boek Macbeth, het boek van Shakespear, ik weet niet of je dat kent, maar daar heeft het wel iets van weg en het heeft een aardig goede verhaallijn vooral het tweede seizoen alleen je moet wel even door de reuze robot's heen xd Hoewel ik de reuze robot's erger heb gezien. Maar ik vind het op zich wel een goede serie en ik geef seizoen van code geass een 7 en seizoen 2 komt wel bij een 8 denk ik zo. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ermahgerd, I made a Derngo


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Ermahgerd, I made a Derngo



    Aaaahw. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nawww that's cute

    Daikazoku schreef:
    Ermahgerd, I made a Derngo



    Awwww, :) Wat lief!
    Dango dango dango dango dango daikazoku.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Iemand hier die Hakkenden heeft gezien, seizoen twee nu kijkt en net zo'n grote fan is als ik? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kijk het ik kijk seizoen 2 is, maar ben niet een grote fan ;D Telt dat ook?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg ik heb net met drie vrienden net de Ouran High School drinking game gedaan. c: Alleen ik moest vroeger gaan.
    This
    Met Jillz, want ik en nog iemand waren nog niet "legaal". Jillz tastes like shit though.
    We hebben het alleen gedaan zonder de bloemen in beeld en de pijlen omdat dat gewoon te vaak gebeurde.

    Arigatou :'D

    Ik ben van plan om met wat vrienden naar Nishicon te gaan. En ik wil cosplayen, namelijk Erza in haar Robe of Yuen armor. Ik vind die jurk echt geweldig.
    Maar weten jullie betrouwbare site's waar ik die kan kopen?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 22:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    wip. 8D

    Eren Jaeger.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:35 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    OOOO NICE.
    Also new chapter of SnK is uit.

    @Shion vooruit dan maar. (': Ik vind het zo geweldig, hè. Ik ben vooral helemaal verliefd op de art en ik vind het verhaal/plot ook steeds beter worden in seizoen twee. Seizoen één vond ik wat chaotisch zonder echt een plot, maar toch wel heel nice om te volgen, maar nu er echt plot in komt is het nog leuker. ^^

    @Jaeger ik volg de manga niet. Don't wanna spoil myself. Ik heb vandaag in den Bosch wel een volume gekocht van SnK though, I couldn't help myself. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Shion vooruit dan maar. (': Ik vind het zo geweldig, hè. Ik ben vooral helemaal verliefd op de art en ik vind het verhaal/plot ook steeds beter worden in seizoen twee. Seizoen één vond ik wat chaotisch zonder echt een plot, maar toch wel heel nice om te volgen, maar nu er echt plot in komt is het nog leuker. ^^

    @Jaeger ik volg de manga niet. Don't wanna spoil myself. Ik heb vandaag in den Bosch wel een volume gekocht van SnK though, I couldn't help myself. :'D

    Hah ik heb gisteren ook twee gekocht in Eindhoven. ^^ 2 en 5 en Pandora Hearts 16!

    Jaeger schreef:
    (...)
    Hah ik heb gisteren ook twee gekocht in Eindhoven. ^^ 2 en 5 en Pandora Hearts 16!


    Ik heb 4, hehe. Wilde eigenlijk 1 natuurlijk, maar ze hadden alleen 4.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Shion vooruit dan maar. (': Ik vind het zo geweldig, hè. Ik ben vooral helemaal verliefd op de art en ik vind het verhaal/plot ook steeds beter worden in seizoen twee. Seizoen één vond ik wat chaotisch zonder echt een plot, maar toch wel heel nice om te volgen, maar nu er echt plot in komt is het nog leuker. ^^

    @Jaeger ik volg de manga niet. Don't wanna spoil myself. Ik heb vandaag in den Bosch wel een volume gekocht van SnK though, I couldn't help myself. :'D



    Mee eens ;D Nja vergeet toch de helft dus weet eerlijk gezegd niet wat er in 1 allemaal gebeurde..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you