• Heehoi, ik ben al een tijdje opzoek naar leuke Fantasy stories, dus ik dacht ik probeer het hier eens. Dusss, post maar wat je weet (flower)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Thank you all!!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.



    Welcome to a world... which is not usual.
    Where people live another life.
    Where we see the same things.
    But where we feel it's different.
    In this dimension, we don't know ourselves.
    Do we actually know we are here...?
    Or do we just breathe?

    Enter here, you have no choice.

    Welcome to the time,
          This is the beginning of the Fourth dimension.












    X Onbekende Personen X Fantasy X Thriller X


    De Dimensie trologie:

    DE VIERDE DIMENSIE X DE VIJFDE DIMENSIE X DE ZESDE DIMENSIE





    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fantasiewereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft. Kan Jane hier iets aan doen of offert ze zichzelf op voor iets wat allang verloren lijkt?


    -Voor SOTY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Younique


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.




    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het uiterste te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 22 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror
    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.




    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 38 hoofdstukken inclusief proloog
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    Afgelopen





    Het verhaal gaat verder, als je deel 1 nog niet hebt gelezen is het misschien wijsheid niet op de spoiler knop de klikken.

    Ik koester mijn wrok nog elke dag en het verscheurd mij.
    Ze noemde mijn ouders demonen, kwaadaardige wezens uit de krochten van de hel.
    Maar het waren zij die hen vermoordde terwijl mijn ouders niets dan liefde in hun harten hadden.
    Maar wezens van god... mijn tijd is gekomen voel mijn wrok.


    - Telt op dit moment 11 hoofdstukken inclusief proloog
    - Genre Drama, Fantasy, Romantiek, Actie en 16+
    - Onbekende personen
    - Word minstens elke dag bijgewerkt

    © door Iris Huis in 't Veld
    Deze verhalen zijn geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    In een dorpje hier ver vandaan, werd er een meisje geboren. Ze heette Kealyn. Ze wist niks af van alle geheimen van het dorp. Ze wist niet wat anderen te verbergen hadden. Haar moeder wilde haar niks vertellen, haar vader niet, nee, niemand. Ze vonden dat Kealyn er prima zelf achter kon komen.
    Op een avond moest ze vechten. Vechten tegen een geest. Een geest die haar lichaam in wilde..


    Some people are art and do art at the same time




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik ben nog bezig met mijn Hunger Games verhaal : The 81th hunger games en daarnaast heb ik nog tal andere fantasy verhalen, maar die staan niet online... XD

    MAAR, ik heb er net eentje online gezet waarmee ik net ben begonnen, hier de info :
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`










    Velen hebben wel eens een moment in diens leven dat ze tegen iets aanlopen waarvan ze denken dat het een droom is die uitkomt, maar als ze zich er eenmaal in bevinden komen ze er alleen maar achter dat het geheel anders is en aanvoelt zoals het daadwerkelijk is.


    Belle hoopt haar hele leven al op een gebeurtenis die haar saaie leventje in een klein dorp tussen Kampen en Zwolle eens lekker wakker schud.
    Maar ze had uit moeten kijken met wat ze wenst.
    Als ze diezelfde avond nog tegen iemand opbotst na een vreemd berichtje te hebben ontvangen in de stal, raakt ze verwikkeld in een avontuur met vijandigheden, machtige mensen,verscholen wezens, intriges en onzichtbare verlangens.
    Maar wat voor rol heeft Belle hierin ?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    × Heb een aantal termen overgenomen van the Iron Fey serie, maar probeer het zo veel mogelijk losstaand te doen.
    × Genres : Fantasy, Drama, Avontuur, onbekende personen
    × Leeftijd : 12+ Met af en toe wat 16+
    × Geschreven in het Nederlands door Nathalie, a.k.a DreamerN
    × Reacties zijn altijd welkom
    × Deze story schrijf ik voor NaNoWriMo Juli 2013
    × Bij voorbaat excuses voor de spelfouten, dat ga ik later pas allemaal uitzoeken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 23:11 ]


    Credendo Vides