• Ik zag een paar uur geleden het topic van Crave. Daarbij wil ik haar feliciteren met de tweeling! Ze zijn superschattig [:

    Maar drie keer raden wat ik zojuist te horen kreeg. Mijn broer, Dave, lag een paar weken geleden in coma. Ik had hier al eerder een topic over gestart genaamd "Auto ongeluk". Inmiddels is het allemaal weer goed en zit hij nu in een rolstoel. Maar zijn vriendin, Nim, had goed nieuws toen hij weer thuis was. Ze is namelijk zwanger! Ik was de tweede die het hoorde, Dave eerst natuurlijk, en ik heb me in moeten houden. Wat betekent dat ik de hele buurt bij elkaar heb geschreeuwd van blijheid. Ze is net een maand zwanger en hield het geheim vanwege het ongeluk. Nadat ik het gehoord had en alles bij elkaar heb geschreeuwd, herhaalde het zich weer. Omdat ik zo "creatief" ben met namen [waar halen ze het vandaan?] mag ik de namen verzinnen. Pas over enkele maanden kunnen ze zien of het een jongen of een meisje is, maar toch ben ik nu al helemaal enthousiast. Nogal overenthousiast, om eerlijk te zijn. Mijn familie komt uit Amerika en uit Nederland, wat inhoudt dat hij/zij drie namen krijgt. Mij maakt het niet uit wat het wordt, als hij/zij maar veel op Nim lijkt want Nim is echt heel knap, haha. Nu wil ik zelf heel erg graag de eerste twee namen verzinnen, de derde naam mogen jullie namelijk verzinnen ;D. Post alle namen die je mooi vindt voor een jongen en/of meisje, want ik wil heel graag suggesties horen. Met zijn tweeëntwintig jaar, bijna drieëntwintig, is Dave toch een best jonge vader. Nim is net twintig en is dus ook heel erg jong. Toch geloof ik dat ze een heel erg goede moeder en vader zullen worden want toen ik klein was heeft Dave mij praktisch opgevoed. Nim was zijn vriendin al toen ie vijftien was dus zij voelt als een echte zus aan.

    Ook heb ik woensdag na dertien jaar mijn halfzus Jasmyn weer gezien. In haar eerdere relatie heeft mijn moeder een kind gekregen, ze was tienermoeder. Jasmyn is samen met haar vader na een paar jaar naar Amsterdam verhuisd. Daar ben ik dus op bezoek geweest en allebei zijn ze superlief! Haar vader, Mark, is echt heel aardig, grappig en zorgzaam. Gewoon een perfecte vader. Jasmyn lijkt precies op hem, van innerlijk en uiterlijk. Mijn vakantie is dus helemaal volmaakt terwijl het niet eens begonnen is.

    Edit: Zeven meisjesnamen gaan het zeker niet worden: Brookelle, Nina, Juliana, Esmée, Daniëlle, Shelby of Angel. Dat is mijn volledige naam en ik wil dat kind het echt niet aandoen om één van mijn namen te geven, haha. Waarom ik zeven namen heb is zoals ik al eerder heb uitgelegd, mijn familie komt ook uit Amerika.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom komt iedereen met Engelse betekenis namen, wat is er mis met doorsnee namen D;

    Ik vind de naam Erika heel erg mooi, mijn eigen naam lijkt daarop, maar ik raad hem aan op deze manier te schrijven anders schrijven ze 'm altijd verkeerd :')
    Jasmine vind ik heel mooi en Sandra ook.

    En voor jongens vind ik Michael wel mooi, ook al is het een Engelse naam.
    Oh en Julian ook.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 9:25 ]


    26 - 02 - '16

    Zelf vind ik voor meisjes nog steeds de naam Maria prachtig, hoe uitgekauwd die ook mag zijn. Verder vind ik Carmen, Isabel en Bibi ook mooi. Qua jongensnamen zou ik gaan voor Noah, David, Félipe of Victor.

    Oh, en Jasmine, inderdaad.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 9:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ah wat een goed nieuws! Ik ben echt blij voor je!
    Persoonlijk vind ik Liam een mooie naam voor een jongen. Voor een meisje zal ik het niet echt weten eigenlijk


    Alleen maar tranen van geluk

    Dankjewel allemaal, en wat een mooie namen heb ik gezien [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gefeliciteerd :D

    Ben meer van de oudere meisjes namen zoals dit:

    Meisje:
    Maria
    Elizabeth
    Johanna

    Jongen:
    Benck (als je een naam wilt die maar 2 x voorkomt in nederland)
    Remy


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Voor meisjes nog een paar:
    Kaelyn
    Kayleigh
    Hailey

    En meer namen voor jongens:
    Joey
    Drew
    Leon
    Rocco
    Jason


    Some people are art and do art at the same time

    Ook niet echt creatief om andere mensen te gaan vragen om namen. :Y)

    Maar wel leuk dat je namen mag uitkiezen.


    -

    Scorpia schreef:
    Ahh! Zo leuk! :'D Gefeliciteerd alvast!
    Ehm..

    Boy:
    Dean
    Sam
    Thomas
    Matt
    Richard

    Girl:
    Destiny
    Hope

    Samantha
    Roxanne
    Michelle
    Emma (mijn naam ^^)
    Sam
    Tinus
    Aimee
    Lynn
    Marél

    Ben je nu aan het trollen? Jezus. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh gefeliciteerd! En wat leuk dat jij namen mag uitkiezen :]

    Nog wat namen:
    Nova
    Elle
    Marie
    Lily
    Lauren
    Grace
    Feline
    Manou
    Emma
    Manon (mijn eigen naam :])

    Thomas
    Sebastian
    Seth
    Arthur
    Aaron
    Jonathan
    Louis
    Laurens
    Willem
    Stan


    The truth may be orange!

    Naaaah gefeliciteerd Brooke! *O*

    Jongens
    Bentley
    Liam
    Edward
    Quinto
    Rafael
    Boaz
    Jake
    Nathan
    Bradley

    Meisjes
    Emma
    Elena
    Nora
    Vienna
    Bo
    Jade
    Charlotte
    Isabella
    Luna
    Leah
    Rosalie


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Scorpia schreef:

    Girl:
    Destiny
    Hope


    U trollin' me, gurl?


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Ooh, dat is zooo leuk! Gefeliciteerd!

    Ik heb zelf iets met de naam Rowan. (cat) Het is unisex, hoewel ik het voor een meisje leuker vind. Dean vind ik altijd leuk voor een jongen.


    Ik vind het juist veel leuker voor een jongen ;') Verder zijn jongensnamen waar ik iets mee heb Dennis, Jayden en Tom. Of Orlando.
    Met meisjesnamen ben ik nooit zo goed... Savanna(h)? Maar ja dat is mijn eigen naam x'D Het is wel Amerikaans! Lena, Rosann(e/a), Senna, Jenna, Sam(antha).

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik vind Thomas mooi voor een jongen. En voor een meisje Jade/Jude/Lara.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ben je nu aan het trollen? Jezus. :W


    Ribery schreef:
    (...)

    U trollin' me, gurl?


    Sorry, ik kon het niet laten. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Sorry, ik kon het niet laten. (cat)

    Hehe, I knew it! (krul)


    ars moriendi