• Ik zag een paar uur geleden het topic van Crave. Daarbij wil ik haar feliciteren met de tweeling! Ze zijn superschattig [:

    Maar drie keer raden wat ik zojuist te horen kreeg. Mijn broer, Dave, lag een paar weken geleden in coma. Ik had hier al eerder een topic over gestart genaamd "Auto ongeluk". Inmiddels is het allemaal weer goed en zit hij nu in een rolstoel. Maar zijn vriendin, Nim, had goed nieuws toen hij weer thuis was. Ze is namelijk zwanger! Ik was de tweede die het hoorde, Dave eerst natuurlijk, en ik heb me in moeten houden. Wat betekent dat ik de hele buurt bij elkaar heb geschreeuwd van blijheid. Ze is net een maand zwanger en hield het geheim vanwege het ongeluk. Nadat ik het gehoord had en alles bij elkaar heb geschreeuwd, herhaalde het zich weer. Omdat ik zo "creatief" ben met namen [waar halen ze het vandaan?] mag ik de namen verzinnen. Pas over enkele maanden kunnen ze zien of het een jongen of een meisje is, maar toch ben ik nu al helemaal enthousiast. Nogal overenthousiast, om eerlijk te zijn. Mijn familie komt uit Amerika en uit Nederland, wat inhoudt dat hij/zij drie namen krijgt. Mij maakt het niet uit wat het wordt, als hij/zij maar veel op Nim lijkt want Nim is echt heel knap, haha. Nu wil ik zelf heel erg graag de eerste twee namen verzinnen, de derde naam mogen jullie namelijk verzinnen ;D. Post alle namen die je mooi vindt voor een jongen en/of meisje, want ik wil heel graag suggesties horen. Met zijn tweeëntwintig jaar, bijna drieëntwintig, is Dave toch een best jonge vader. Nim is net twintig en is dus ook heel erg jong. Toch geloof ik dat ze een heel erg goede moeder en vader zullen worden want toen ik klein was heeft Dave mij praktisch opgevoed. Nim was zijn vriendin al toen ie vijftien was dus zij voelt als een echte zus aan.

    Ook heb ik woensdag na dertien jaar mijn halfzus Jasmyn weer gezien. In haar eerdere relatie heeft mijn moeder een kind gekregen, ze was tienermoeder. Jasmyn is samen met haar vader na een paar jaar naar Amsterdam verhuisd. Daar ben ik dus op bezoek geweest en allebei zijn ze superlief! Haar vader, Mark, is echt heel aardig, grappig en zorgzaam. Gewoon een perfecte vader. Jasmyn lijkt precies op hem, van innerlijk en uiterlijk. Mijn vakantie is dus helemaal volmaakt terwijl het niet eens begonnen is.

    Edit: Zeven meisjesnamen gaan het zeker niet worden: Brookelle, Nina, Juliana, Esmée, Daniëlle, Shelby of Angel. Dat is mijn volledige naam en ik wil dat kind het echt niet aandoen om één van mijn namen te geven, haha. Waarom ik zeven namen heb is zoals ik al eerder heb uitgelegd, mijn familie komt ook uit Amerika.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zelf vind ik Heathcliff mooi (Wuthering Heights much) en voor een meisje Emma of Elizabeth of Jane. Daenerys vind ik ook mooi haha, maar die is wel heel apart.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind de namen Danny, Beau, Luke en Nathan leuk voor een jongen..
    Voor een meisje heb ik niks >.<

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 13:10 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Meisjesnamen: Elizabeth, Marianne, Jane, Elinor, Catherine, Emma..

    Sorry ik zit in mijn Jane Austen fase. (cat)


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Melieke schreef:
    Ik vind Thomas mooi voor een jongen. En voor een meisje Jade/Jude/Lara.


    Ons klein monstertje heet Thomas :3 Het is en blijft gewoon een awesome naam :3

    Dilano vind ikzelf ook een erg leuke naam, afgekort tot Lano (zo heet m'n neefje.) M'n ander neefje heet dan Daemon, maar dat vind ik dan weer door die toegevoegde 'e' kindermishandeling :'D Je spreekt het nochtans uit als Damon (zoals in the vampire diaries XD)
    Dan had ik op m'n eigen lijstje ook nog:
    Leroy
    Aaron
    Kevin
    Michael
    Daniel
    Alex of Alexander
    (voor een meisje evt Alexa of Lexi)


    Voor een meisje vind ik dan ook nog de volgende namen erg leuk:
    Melissa of Melanie
    Ilena - afgekort tot gewoon Lena
    Naomi
    Chloe
    Evi
    Roselie


    Niet echt bijzondere namen ofzo, but i like them XD

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 13:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jongensnamen

    - Luca
    - Lucas
    - Daniël (dan als bijnaam Danny)
    - Gabriël (dan als bijnaam Gab/Gabe)
    - Sebastian
    - Alec
    - Vince

    Meisjesnamen

    - Emma
    - Sophia
    - Elisabeth/Elizabeth
    - Brooke (aangezien jij brookelle heet, dan lijken jullie namen heel veel op elkaar)
    - Bella
    - Luna

    Dat was het volgens mij. Maar ik kan het altijd veranderen want ik heb nog wel eens dat ik andere namen ineens mooi vind.


    Physics is awesome