• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Hij geeft me een blik ten teken dst dit gesprek nog niet is afgelopen. Hij verteld dat ze zelf moet kiezen en dat ze er maar even over na moet denken. Hij geeft me nog een waarschuwende blik voordat hij naar boven naar verdwijnt. "Echt waar.. stuk eigenwijs dat het ook is" mompel ik.
    Niet veel later komt hij omgekleed in pak nogwel, weer naar beneden. Hij loopt meteen door naar de hal en na een tijdje komt hij boven met twee politieagentes en nog een vrouw. Ik neem aan dat het de gyneacologe is. Cedric verteld dat de gyneacologe en een van de agentes bewijs gaan verzamelen en haar te onderzoeken en dat ze daarna de vragen doen. Ze kijkt mij aan als hij zegt dat ze iemand mee mag nemen. Ik glimlach even en loop dan met haar nasr boven, gevokgd door de gyneacologe. Ik geef de politieagente aanwijzingen voor de badkamer voor haar kleren en vertel in welke kamer wij zitten. Ik loop samen met Felicity en de gyneacologe naar de logeerkamer.

    Cedric Beckett

    "Ik weet het, het is vreselijk. Maar als ze allemaal opgepakt worden lopen er wel een stuk minder van die enge kerels rond" zegt Julia, "het komt echt wel goed met haar" zegt Julia met een glimlachje. Ik glimlach terug. "Uiteindelijk vast wel. Ik hoop alleen dat ze tot die tijd op een plek is waar ze zich veilig voelt. Of t nou hier is of bij Amy" Amy zeg ik toch wat geïrriteerd. Ik vind het niks dat ze dat zomaar aanbood zonder even te overleggen. Ik sluit Julia in mijn armen, al staat ze nu met haar rug tegen me aan. Ik druk een kus op haar slaap en op haar wang. "Zou jij het erg vinden als ze hier verbleef? "

    Felicity Harper

    Eenmaal boven wijst Amy de agente naar de badkamer waar mijn kleren liggen en neemt mij en de gynaecoloog mee naar de logeer kamer. De gyneacologe vraagt of ik mijn kleren uit wil doen. Na even twijfelen doe ik dat ook. De vrouw maakt fotos van de sneetjes en opkomende blauwe plekken. Ik mag mijn bh, hemd en trui weer aandoen. Dan moet ik op het bed gaan liggen met mijn benen opgetrokken en iets uit elkaar. Dit voelt zo ongemakkelijk. Ik bijt daarom op mijn lip. Als ik opeens een koud glibberig ijzer ding naar binnen voel gaan krimp ik ineen en springen er tranen in mijn ogen. "Rustig maar, ditt helpt me alleen beter zien daar binnen. Sorry ik had je moeten waarschuwen. Ik zwijg en de vrouw gaat verder. Even later komt ze overeind en stopt iets in een plastic zakje dat ze afsluit. "Je kunt je aankleden. Het is voorbij" zeg ze vriendelijk. "Ik moet helaas zeggen dat ze geen condoom hebben gebruikt. Hierdoor hebben we wel dna kunnen afnemen bij je. Ik stel voor dat je over een paar dagen naar het ziekenhuis of uw huisarts gaat om een Soa test of eventueel een zwangerschapstest te laten doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Uiteindelijk vast wel. Ik hoop alleen dat ze tot die tijd op een plek is waar ze zich veilig voelt. Of het nou hier is of bij Amy," zegt hij wat geïrriteerd. "Dat komt wel goed," antwoord ik. Cedric slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op mijn slaap en mijn wang. Ik glimlach even. "Zou jij het erg vinden als ze hier verbleef?" vraagt Cedric. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik ken je zusje ten slotte helemaal niet," antwoord ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ik blijf de hele tijd bij haar. De gyneacologe verteld dat er geen condoom is gebruikt en dat ze over een paar dagen naar het ziekenhuis moet voor een soa test en een zwangerschapstest. Ik loop met de gyneacologe de kamer uit en vraag of de morning after pil een optie is. Het is vandaag gebeurd dus een morning after pik zou voldoende moeten zijn mocht ze echt zwanger zijn.

    Als Felicity klaar is komt ze de kamer weer uit. We lopen weer naar beneden zodat ze haar kunnen ondervragen. Ik loop eerst even naar de keuken om nog wat thee te zetten. Wat een dag. Eerst Cedric weer gezie na zo'n twee jaar en hij was bont en blauw. Het bad, het park, het gesprek, Felicity en ik weet zeker dat Cedric me straks ook nog wil spreken. En dan heb je ook nog het feit dat ik zo'n beetje zijn aanbod op een kantoor in zijn gebouw heb geaccepteerd. Wat moet ik in vredesnaam met een hele verdieping? Ik werk maar alleen. Het liefst ga ik naar huis om deze dag te overdenken en verwerken, maar ik kan Felicity nu niet alleen laten. Ik vul twee koppen met thee en loop weer naar Felicity. Ik geef haar weer een van de koppen en de ander houd ik zelf.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:18 ]

    Mamo schreef:
    Rosie Vanderwaal
    "Nee, ik ga niets verklappen, zodat het lekker spannend voor je blijft," zegt hij met een grijnsje. "Gelukkig maar." zeg ik lachend.
    De film begint. Af en toe drukt Matthew een kus in mijn nek, waardoor ik giechel. Ik blijf wel gefocust naar de film kijken, ik wil niets missen. De film was spannender dan ik had verwacht en de special-effect die gebruikt werden waren echt verbazingwekkend mooi.


    Matthew Simon Collins

    "Gelukkig maar." zei ze lachend. Telkens als ik een kusje in haar nek drukte moest ze giechelen ,wat me deed glimlachend.
    Ik focuste me ook weer op de film ,er waren sommige dingen ,die ik al verheten was over de film.
    Als de film gedaan is knuffel ik Rosie even en keek haar glimlachend aan. "Wat vond je ervan?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett.

    Julia haalt haar schouders op. "Ik weet het niet. Ik ken je zusje tenslotte helemaal niet" ik knik even, druk nog een kus op haar hoofd en laat haar dan los, net optijd want Amy en Felicity lopen naar beneden. Amy schenkt twee koppen thee in. Een geeft ze aan Felicity, een houd ze zelf. Ik gebaar naar de bank en Felicity gaat zitten. Ik naast haar. "Ik ben haar advocaat" zeg ik streng als een van de agentes me vragend aankijkt. Ze word gelijk rood en knikt. De agentes beginnen de standaard vragen. Hoe laat het ongeveer was, waar, of ze een beschrijving kan geven van de daders. Verbazend genoeg weet ze best veel, tot tattoo details aan toe, zelfs stemmen. Het gaat een tijd zo door tot de agentes besluiten dat ze genoeg hebben en ze weer vertrekken. "Zo gaat het een beetje? Vraag ik zacht met een glimlach. Felicity knikt. "Ik wil het gewoon vergeten.." zegt ze zacht. "Dat komt wel goed, wil je anders even liggen? Slapen? We blijven allemaal hier, voor als er iets is." Zeg ik dan en ik aai even over haar hoofd. "Ik wil niet alleen zijn" mompelt ze. "Ga dan maar even op de bank liggen" ik haal een dekentje uit de kast en leg die over Felicity heen, zet de tv dan voor haar aan en voeg me weer bij Amy en Julia. "Als ik de daders te pakken krijg" mompel ik knarsentandend. " ik eis de hoogste straf en oh die zullen ze krijgen!!" Ik kijk Amy en Julia beidenn even aan, zucht dan en steun met mijn hoofd op mijn hand.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Felicity weet nog veel details. Ik ben op een kruk op de ontbijttafel gaan zitten en staar een beetje naar mijn thee. Als ze uiteindelijk weg gaan sta ik op. Felicity gaat op de bank liggen en als Cedric naar mij en Julia loopt, zegt hij dat hij de allerhoogste straf eist en dat ze die zullen krijgen. "Het komt wek goed met der" zeg ik en ik glimlach even. Ik loop naar Felicity toe en hurk naast haar neer. "Wil je dat ik een morning after pil voor je haal of wil je wachten op het ziekenhuisbezoek?" Vraag ik haar. Dat was iets wat ze zelf moest beslissen.

    Felicity Harper

    Ik sluit net mijn ogen als ik geluid vlakbij hoor. Als ik mijn ogen open zie ik dat Amy naast me gehurkt zit. "Wil je dat ik de morning after pil voor je haal, of wil je wachten tot het ziekenhuis bezoek? " even zwijg ik. "Ik wil wel graag de morning after pil" zeg ik dan zacht en een beetje schor. "Dankjewel voor Alles Amy" zeg ik glimlachend. "Ik zal je aanbod sterk overwegen. Ik vind het erg lief van je"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Het verbaast me dat Felicity nog zoveel details kan herinneren van de daders, gelukkig maar, want zo zijn ze ten slotte makkelijk te vinden. Als ik de daders te pakken krijg... Ik eis de hoogste straf en oh die zullen ze krijgen!" zegt Cedric. "Het komt wel goed met d'r," zegt Amy en ik knik even. Amy loopt terug weer naar Felicity en ik kijk Cedric even aan. "Gaat het wel met je?" Ik pak zijn hand vast en trek hem iets dichter naar me toe. Ik kon me voorstellen dat het voor hem ook heel erg heftig geweest moest zijn.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Wat vond je ervan?" vraagt Matthew aan me, als de film is afgelopen. "Echt heel gaaf! Wil zeker de andere twee delen ook nog een keer zien!" zeg ik met een brede glimlach.
    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan glimlachend aan. "Zo meneer, wat gaan we nu eens doen?" vraag ik aan hem, terwijl ik wat met de kraag van zijn shirt speel.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ze geeft aan dat ze de morning after pil wel wil en bedankt me en ook voor mijn aanbod. Ik glimlach. "Tuurlijk. Denk er maar rustig over na. Probeer eerst maar wat te slapen." Zeg ik en ik sta weer op. Ik loop naar mijn tas en pak die waarna ik doorloop naar Cedric en Julia. "Ik ga even naar de apotheek, ik ben zo terug." Zeg ik. Ik loop naar de lift en stap in als die er is.

    Als ik buiten kom lijkt de wereld heel anders dan wanneer je uit het raam keek. Geen drama, veek vrolijke mensen vanwege het mooie weer. Ik haal even diep adem en ga opweg naar de apotheek. Ik krijg een paar rare blikken als ik het doosje vast heb. Ik negeer ze allemaal. Ik reken af en ga weer op weg naar het appartement. Ik ga weer naar binnen en ga weer met de lift omhoog.

    Hier hebben we alvast Speeltopic 7!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Gaat het wel met je?" Julia pakt mijn hand en trekt me dichterbij. "Soort van" antwoord ik. Ik hoor Amy vaagjes zeggen dat Felicity moet slapen. Dan kom ze naar ons toe gelopen. "Ik ga even naar de apotheek. " ik knik even. "Doe voorzichtig" zeg ik, bezorgd en streng. Als ze weg is draai ik me om naar Julia. "Het gaat wel, ik moet haar hier doorheen slepen. Even streng zijn" ik zucht. "Ik...we redden het wel, mijn zusje en ik"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Soort van," antwoordt Cedric. Amy komt naar ons toegelopen en vertelt dat ze even naar de apotheek gaat. "Het gaat wel, ik moet haar hier doorheen slepen. Even streng zijn. Ik...We redden het wel, mijn zusje en ik." Ik knijp even zachtjes en geruststellend in zijn hand. "Het komt goed, echt waar. Door alle details die ze nog wist, is de kans dat de daders gevonden zullen worden vele malen groter geworden, het komt echt goed," ik glimlach even en trek Cedric dan helemaal naar me toe, waarna ik mijn armen om hem heen sla en hem in een omhelzing trek.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

     "Het komt goed, echt waar. Door alle details die ze nog wist, is de kans dat de daders gevonden zullen worden vele malen groter geworden, het komt echt goed," Julia knijpt in mijn hand en trekt me in haar armen voor een knuffel. Ik knuffel terug en zucht iets wat opgelucht. "Ik weet het ook wel. Maar ik weet het niet. Het is me zusje. Ik hoop dat ze een beetje kan gaan slapen enzo" ik laat Julia nog niet los en blijf knuffelen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]