• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia en Amy stellen zichzelf aan elkaar voor. "Goed man, alhoewel ik mezelf steeds meer naar beneden zie zakken op jou vriendenlijst" zegt Christian en ik grijns. "Zo te zien is alles goed met jou..behalve fysiek dan. Heb je gevochten?" Ik schud mijn hoofd. "Met beide dames heb ik vanochtend al kort kennis gemaakt en Amy ken ik al een tijdje. "No shit" zeg ik sarcastisch. Hij kent haar dankzij mij. "Je weet dat alleen Amy boven je staat Gap en je weet ook waarom" ik grijns even breed. "Nee niet gevochten, wel aangereden" ik trek kort aan zijn jasje. "Nieuwe Blaze chique hoor" ik ga in mijn zakken opzoek naar mijn sigaretten maar ik kan niks vinden. Oohja. Ik pak Spot haar riem en gebied haar te zitten. Wat ze dan ook doet. Op mijn voeten.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 23:06 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    "No shit" zegt hij sarcastisch en ik grinnik. "Je weet dat alleen Amy boven je staat gap en je weet ook waarom" zegt hij en hij grijnst even breed. Ik hoop maar voor hrm dat Julia net zoveel van hem houdt als Amy. "Nee niet gevochten, wel aangereden" zegt hij. Ik moet lachen. "Je moet wel eerst uitkijken voordat je oversteekt he kerel. Je moet nog langer mee en waar vind ik anders een goede advocaat als ik die nodig heb?" Zeg ik dan. Hij trekt even kort aan mijn jasje. "Nieuwe blazer? Chique hoor." Zegt hij. "Tja, kantoorwerk he.." zeg ik. Hij gaat inzijn zskken ergens naar opziek.. waarschijnlijk zijn sigaretten, maar nlijkbaar kan hij ze niet vinden. "Je eerste opdracht als vriensin van Cedric is hem laten stoppen met roken" zeg ik tegen Julia.

    Julia Miller
    Christian en Cedric praten wat met elkaar en ik luister een beetje half mee, tot Christian ineens tegen mij begint te praten. "Je eerste opdracht als vriendin van Cedric is hem laten stoppen met roken," zegt hij. "Ik ben nog niet echt zijn vriendin..." zeg ik tegen hem, "Maar ik krijg hem wel van het roken af hoor, eitje." Ik glimlach even en kijk Cedric aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric beckett

    Christian zegt tegen Julia dat haar eerste taak als mijn vriendin is mij te laten stoppen met roken. Waarop Julia antwoord dat ze mijn vriendin nog niet is maar dat het haar wel zal lukken. "Gaan jullie drie nu al tegen me samenspannen?" Vraag ik met een grijnsje. "Ik rook al sinds mijn studie en nu is het ineens een probleem?" Ik kijk Amy en Christian met samen geknepen ogen aan. "Trouwens jij rookte ook en dan bietsen bij mij omdat je bang was dat iemand erachter kwam. Maar he ik ga wel stoppen, na het volgende pakje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Rosie sloeg haar beide armen om me heen en verborg haar gezicht in mijn nek ,waardoor ik even zachtjes grinnik. "Gelukkig wel," zei ze ,waardoor ik even glimlach. "Je ruikt lekker," zegt ze lachend en ik lach even zacht mee.
    "Oh echt? Ik vind jou ook heel erg lekker ruiken."zeg ik met een glimlachje. "Zo fruitig."vervolg ik.
    Ik kijk haar even glimlachend aan. Natte kleren waren niet echt zo aangenaam en volgens mij was haar bed ,nu ook al nat.
    "Doe maar eerst wat warmere kleren aan ,ik wil niet dat je ziek word ,door zo'n onhandigheid van me."zeg ik dan grinnikend en druk een kusje op haar mondhoek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Liss Parker
    "Tjs, ik heb altijd al gezegd dat het slecht was en dat je ermer moest stoppen. Gelukkig rooktr je niet als je bij in de buurt was, wat je redelijk veel was, omdat je mijn gezelschap niet kon missen." Zeg ik. Eigenlijk was ook meer omdat ie anders niet met me mocht zoenen, maar dat laat ik weg, omdat ik zo het idee heb dat Julia nog geen idee heeft van het feit dat we niet gewoon vrienden zijn en als ze weet dat ik nog steeds zoveel van hem houdt en hem eigenlijk terug wil, dan hebben we denk ik een flinke ruzie en ik zie mezelf dan alleen maar verliezen. Cedric op deze manier verliezen is al te veel en ik weet dat als hij moet gaan kiezen, hij niet voor mij zou kiezen.

    Christian Grey
    Cedric schiet natuurlijk meteen in de verdediging. "Hey.. ik ben allang gestopt." Verdedig ik mezelf. "Daarbij is mijn werk al 'verslavend' genoeg. Als ik elk half uur een pauze in moet gaan lassen omdat ik wil gaan roken, wil straks iedereen dat en dan komt er niks meer van werken. Daarbij is het vies en ongezond en je jaagt er menig jonge dame mee weg." Zeg ik dan.

    Julia Miller
    "Daarbij is het vies en ongezond en je jaagt er menig jongedame mee weg," zegt Christian. Ik knik. "Hij heeft wel gelijk," zeg ik tegen Cedric, "Roken is nou niet echt waar wij jongedames op vallen. Mannen met een lekkere adem daarentegen, ja dat is aantrekkelijk," zeg ik. Ik kijk Cedric even glimlachend aan. "Dus als je me nog niet kwijlt wil, zou ik maar snel stoppen met die vervelende gewoonte van je."

    Rosie Vanderwaal
    "Oh echt. Ik vind jou ook heel erg lekker ruiken. Zo fruitig," zegt Matthew, ik lach even. "Doe eerst maar wat warmere kleren aan, ik wil niet dat je ziek word, door zo'n onhandigheid van me." Ik glimlach even als hij me op mijn mondhoek kust. Met ietwat tegenzin sta ik op en loop ik naar de kledingkast die tegenover het bed staat. "Wat zal ik eens aandoen," mompel ik in mezelf. Terwijl ik mijn blik door de kast laat glijden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze glimlachte even en stond daarna met wat tegenzin op ,waarna ze naar haar kledingkast ging. Ze mompelde wat in haarzelf terwijl ze in haar kast aan het kijken was.
    Ik kijk eventjes de hotel kamer rond en mijn blik bleef hangen bij het fotokader op haar nachtkastje. Volgens mij waren dat haar ouders. Het zagen er erg lieve mensen uit."Zijn dat je ouders?"vraag ik haar dan terwijl ik naar het fotokader wijs.

    (sorry ,ik verzon maar even iets ,anders had ik een one liner. :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Amy zegt ze altijd al wilde dat ik stopte, waarbij Christian toevoegt dat het menig jonge dames wegjaagt. "Hij heeft wel gelijk, roken is nou niet echt waar wij jonge dames op vallen. Mannen met een lekkere adem daarin tegen ja dat is wel aantrekkelijk dus als je me nog niet kwijt wilt zou ik maar snel stoppen met die vervelende gewoonte van je" zegt Julia. Ik knarsentand even. "Oke oke jullie winnen. Ik ga wel stoppen" ik slaak een diepe zucht. "Nu moet ik iets anders vinden.... als ik aankom houd ik jullie verantwoordelijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    Ik kijk om als Matthew vraagt of het mijn ouders zijn, hij wijst naar een fotolijstje op het nachtkastje. "Ja," antwoord ik, "Dat zijn mijn ouders. En dat meisje in het midden ben ik, als je dat nog niet had geraden," vertel ik lachend. Ik pak een lichte spijkerbroek met een aantal versleten plekken uit de kast en een grijs gemêleerd t-shirt met korte mouwen, in een veel te grote maat. "Ik ga me even omkleden in de badkamer," zeg ik tegen Matthew, terwijl ik naar de badkamer loop.

    Julia Miller
    "Oké oké, jullie winnen. Ik ga wel stoppen. Nu moet ik iets anders vinden... als ik aankom houd ik jullie verantwoordelijk," zegt hij zuchtend. "Je kan ook gewoon een gezonde verslaving vinden?" stel ik lachend voor. Eigenlijk moest ik niet zeuren, want ik was degene die zo ongeveer verslaafd was aan koffie, maar koffie was niet dodelijk, dus wat dat betreft was het niet zo erg dat ik daar maar mee moest stoppen, al vond ik het zelf.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ja," antwoorde ze ,wat mijn vermoeden dus bevestigde. "Dat zijn mijn ouders. En dat meisje in het midden ben ik, als je dat nog niet had geraden," verteld ze lachend en ik glimlach even. "Je was en bent nog steeds een schattig meisje."glimlach ik.
    "Ik ga me even omkleden in de badkamer," melde ze en ik knikte ,waarna ik weer even de kamer rondkeek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Je was en bent nog steeds een schattig meisje," zegt hij glimlachend. "Dankjewel," zeg ik, lopend naar de badkamer. Eenmaal in de badkamer weet ik me snel om te kleden en een minuutje later sta ik alweer voor Matthew. "Zo, klaar," zeg ik glimlachend. "Zullen we nu maar naar jouw huis gaan?" stel ik voor. "Of wil je nog verder kijken hier?" Ik kijk ook even de hotelkamer rond. Het was niet echt interessant. Het was heel onpersoonlijk, aangezien er niets van mij stond, op het fotolijstje en nog een aantal andere kleine dingetjes na.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Dankjewel," zei ze ,voordat ze de badkamer in verdween. Het duurde echt niet lang ,voordat ze terug kwam. "Zo, klaar," glimlachte ze ,waardoor ik terug glimlach."Zullen we nu maar naar jouw huis gaan?" stelde ze dan voor. "Of wil je nog verder kijken hier?" vraagt ze dan en ik schudde mijn hoofd.
    "Ik denk dat we beter naar mijn plaats gaan ,want anders zal je bed helemaal doorweekt zijn door mij."grinnik ik,waarna ik recht sta.Ik neem haar hand vast en drukte een kusje op haar mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ik denk dat we beter naar mijn plaats gaan, want anders zal je bed helemaal doorweekt zijn door mij," grinnikt hij. Hij staat op, pakt mijn hand vast en drukt een kusje op mijn mond. "Is goed. Maak je trouwens maar geen zorgen over dat bed hoor, dat wordt toch dagelijks schoon gemaakt door de schoonmaaksters hier, wat helemaal niet nodig is, ik kan heus wel een weekje met dezelfde lakens, maar ja." Ik haal mijn schouders even op.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Uiteindelijk geeft hij toe. Of hij zegt het alleen maar zodat ie van ons af is. Hoe vaak heb ik wel niet gehoord dat ie zou gaan stoppen? "Je sport vaak genoeg om niet aan te komen" zeg ik dan. "En anders wandel je maar een extra rondje met Spot" ga ik nog verder. " Ik ga er weer vandoor, ik moet zo nog koken en ik wil nog even een tekening af maken" vertel ik. En ik wil hier weg. "Moet ik Spot weer meenemen?" vraag ik dan.

    Christian Grey
    Ik grinnik even als hij zegt dat hij misschien dikker komt. "Jij en dikker.. Laat me niet lachen." zeg ik dan. Dan zegt Amy dat ze ervandoor gaat. "We moeten binnenkort echt weer eens een gezellig avond plannen. Eentje waarbij jij je heerlijke taart weer maakt als toetje Amy.." zeg ik en ik grijns. "Ja, en de rest van het eten zeker ook" zegt ze grinnikend. Ik haal mijn schouders op. "Ik wil best helpen hoor..." zeg ik nog. "Uhu.. dat zeg je elke keer. Het enige wat jij doet is helpen met het opeten." zegt ze terug. "Nah... we moeten in ieder geval weer een keer zo'n avond plannen."