• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie haalde haar schouders op. "Ik vind actie altijd wel leuk, maar ik hou ook van komedie en van die luchtige films, snap je?" vroeg ze glimlachend. "Maar het maakt mij niet zoveel uit, ik ben wat films betreft wel makkelijk, zolang het maar geen horror is." Ik grijns even. Nou dat had ik ook niet echt verwacht ,maar ik vond het wel leuk. Ik keek dus weer tussen mijn dvd's ."Hmm ,Mission impossible? Fast and furious? The adventures? "som ik op en kijk haar dan vragend aan.
    "Iron man,Batman ,superman..."som ik verder op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Hmm, Mission Impossible? Fast and Furious? The adventures? Iron Man, Batman, Superman?" somt hij op. Ik denk even na. "Heb je Transformers?" vraag ik aan hem. "En anders wil ik wel Iron Man kijken," zeg ik.
    "Heb je misschien popcorn in huis? Of chips of een andere snack?" Ik kijk Matthew vragend aan. Ik vond het altijd fijn om tijdens het kijken van een film eten te hebben.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity Harper

    "Ik ken haar verder niet. Ik heb geen idee of 12 ze aardig is of niet" ik zwijg eventjes. "Maar zelfs ik als buitenstaander kan zien dat je van mijn broer houd" mompel ik. "Ik zou het dan niet leuk vinden, als een ander meisje naar de man van wie ik houd zou gaan" zeg ik zacht. "Maar misschien ben ik wel gewoon jaloers" ik zucht en laat me dieper in het water zakken waardoor elk lichaamsdeel van mij onder water is, behalve mijn hoofd.

    Cedric Beckett

    Julia wrijft over mijn rug.  "Laten we dat laatste maar niet doen, daar komen alleen maar meer problemen van. Het beste wat je nu kan doen is er voor haar zijn, haar goed opvangen en dat doe je." Ik zucht diep. "Ja dat weet ik. Ik weet alleen niet hoe. We zijn meer dan 10 jaar in elkaars leven geweest. Ik ben wel blij dat ze mij belde, maar ik heb geen idee wat of hoe het nu verder moet" ik kijk Julia even aan. "Maar het is toch mijn zusje."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik zucht even zacht. "Ik zal altijd van je broer blijven houden Felicity net zoals hij altijd van mij zal blijven houden. Hij ging te veel op in zijn werk en ik had me school en huiswerk. Toen hij zag dat mijn cijfers omlaag gingen, hadden we besloten er een punt achter te zetten. Mijn cijfers gingen toen nog meer naar beneden en niet veel later is mijn moeder omgekomen bij een auto ongeluk rn toen storte mijn wereld helemaal in. Ik was zo verdrietig en boos op hem en op de wereld. Ik had het gevoel alsof iedereen me in de steek liet. Toen ik hem vanochtend ineens weer zag na ruim twee jaar stond mijn wereld even stil. Ik was boos en blij om hem te zien. Toen hij opkeek, keek hij nog steeds op dezelfde manier naar mij. Hij hield nog steeds van me. Toen ik hem vanmiddag met Julia zag, storte mijn wereld weer een beetje in. Ik was bang om hem weer kwijt te raken. Ik heb hem nodig in mijn leven en ik wil liever proberen een goede vriendin te zijn, dan hem verliezen." Vertel ik zacht.

    Julia Miller
    "Ja dat weet ik. Ik weet alleen niet hoe. We zijn meer dan tien jaar in elkaars leven geweest. Ik ben wel blij dat ze mij belde, maar ik heb geen idee wat of hoe het nu verder moet, maar het is toch mijn zusje," zegt hij. Ik zwijg even. "Ik zal gewoon aan haar vragen of ze aangifte wilt doen of niet, wilt ze dat niet, dan moet je het er maar bij laten denk ik, maar als ze het wel wilt moet je maar mee gaan naar het bureau, als steun," zeg ik, "En vragen of ze erover wilt praten, praten lucht meestal wel op en op die manier laat je ook wel merken dat je er bent."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ik ga nu alvast melden dat ik er niet ben van 5 tot 19 juli ,dus jullie mogen mijn personages dan besturen ^^ )

    Matthew Simon Collins

    "Heb je Transformers?" vroeg ze "En anders wil ik wel Iron Man kijken," ik knik even."Normaal wel."mompel ik terwijl ik nog wat verder zoek en dan vind ik hem. "Hebbes!"zeg ik met een glimlachje en ik steek de dvd er al in."Heb je misschien popcorn in huis? Of chips of een andere snack?" vraagt ze me dan en ik knik even. "ALs mijn zussen er niet hebben van gegeten ,dan wel."grinnik ik ,waarna ik de keuken in ga en algauw vind ik een paar zakken chips. "Welke smaak heb je het liefst. Paprika ,zout of pikkels ? "vraag ik haar dan."en wil je er wat bij drinken?" vervolg ik vragend en kijk haar dan vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Normaal wel, mompelt hij. Hij zoekt wat verder. "Hebbes!" zegt hij, als hij de DVD heeft gevonden.
    "Als mijn zussen er niet hebben van gegeten, dan wel," zegt hij grinnikend. Hij loopt weg en komt terug met een paar zakken chips. "Welke smaak heb je het liefst? Paprika, zout of pikkels?" vraagt hij. "En wil je er wat bij drinken?" Ik denk even na. "Doe maar paprika," antwoord ik, "en ja, lekker!"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Godver. Klote ns hotspot. Had ik net vet veel getypt voor felicity en cedric :(]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    "Ik zal altijd van je broer blijven houden Felicity net zoals hij altijd van mij zal blijven houden. Hij ging te veel op in zijn werk en ik had me school en huiswerk. Toen hij zag dat mijn cijfers omlaag gingen, hadden we besloten er een punt achter te zetten. Mijn cijfers gingen toen nog meer naar beneden en niet veel later is mijn moeder omgekomen bij een auto ongeluk rn toen storte mijn wereld helemaal in. Ik was zo verdrietig en boos op hem en op de wereld. Ik had het gevoel alsof iedereen me in de steek liet. Toen ik hem vanochtend ineens weer zag na ruim twee jaar stond mijn wereld even stil. Ik was boos en blij om hem te zien. Toen hij opkeek, keek hij nog steeds op dezelfde manier naar mij. Hij hield nog steeds van me. Toen ik hem vanmiddag met Julia zag, storte mijn wereld weer een beetje in. Ik was bang om hem weer kwijt te raken. Ik heb hem nodig in mijn leven en ik wil liever proberen een goede vriendin te zijn, dan hem verliezen."  ik zwijg even een hele tijd. "Dat vind ik heel knap enn moedig van je" zeg ik zachtjes. "Ik begrijp het ook wel. Ik ken Cedric natuurlijk niet meer zo goed. Maar ik zie wel dat hij om je geeft. Ik heb hem ook heel erg gemist als mijn broer. Omdat hij de enige was die me normaal behandelde. En ik zou hem graag weer als broer hebben" ik kijk even naar mijn lichaam, de tranen prikken gelijk weer achter mijn ogen en ik druk mijn benen tegen elkaar en trek ze op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cedric Beckett

    "Ik zal gewoon aan haar vragen of ze aangifte wilt doen of niet, wilt ze dat niet, dan moet je het er maar bij laten denk ik, maar als ze het wel wilt moet je maar mee gaan naar het bureau, als steun," zeg ik, "En vragen of ze erover wilt praten, praten lucht meestal wel op en op die manier laat je ook wel merken dat je er bent." Ik kijk Julia even aan. "Wat zou ik zonder je moeten?" Ik glimlach even. "En als Amy niet bezig was met koken... Felicity kromp al in elkaar toen ik haar wilde gerust stellen...." ik zwijg even. "Ik wil nog iets vertellen ovet Amy, voor iemand anders dat doet en je het verkeerd interpreteerd" ik zwijg weer eventjes. "Toen we beiden nog studeerde en vlak daarna ook nog even. Hebben Amy en ik een tijdje wat gehad. Het liep op een gegeven moment niet en we besloten er een punt achter te zetten. We zijn verder gegaan als goede vrienden" ik kijk Julia even aan. "Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik met jou verder wil, maar dat ik haar ook in mijn leven wil als beste vriendin. Daarom zal ik me nooit bemoeien met jullie ruzies, of partij kiezen. Dat zullen jullie echt zelf moeten oplossen" ik zwijg weer even. "Ik heb jullie beiden nodig. Helemaal nu ik weer een grote broer moet zijn. Ik hoop dat je dat begrijpt."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Doe maar paprika," antwoorde ze, "en ja, lekker!" ik glimlach even ,waarna ik alvast de zak paprika chips aan Rosie heef en de andere weer wegstop.
    Ik haalde 2 glaasjes uit de kast en schonk ze in met cola.
    Ik liep terug de woonkamer in en haf een glas een Rosie ,waarna ik in de zetel plof en naast me klop als teken dat ze naast me mag komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Wat zou ik zonder jou moeten?" vraagt Cedric, hij glimlacht even. Ik haal mijn schouders op. "Niets," zeg ik voor de grap. "En als Amy niet bezig was met koken...Felicity kromp al in elkaar toen ik haar wilde geruststellen..." zegt hij. "Als Felicity net zo is als jij bent, komt ze er echt wel bovenop, het zal dan wel een tijdje kunnen duren, maar het komt vast wel goed." Ik kijk Cedric even met een geruststellende glimlach aan. "Ik wil nog iets vertellen over Amy, voor iemand anders dat doet en je het verkeerd interpreteert," vertelt hij. Hij vertelt dat hij en Amy tijdens hun studie iets hebben gehad, maar dat ze er een punt achter hebben moeten zetten omdat het niet goed ging, maar dat ze nog steeds goede vrienden zijn. "Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik met jou verder wil, maar dat ik haar ook in mijn leven wil als beste vriendin. Daarom zal ik me nooit bemoeien met jullie ruzies, of partij kiezen. Dat zullen jullie echt zelf moeten oplossen. Ik heb jullie beiden nodig. Helemaal nu ik weer een grote broer moet zijn. Ik hoop dat je dat begrijpt," zegt hij. Ik knik. "Ik begrijp het, en ik ben echt heel blij dat je het verteld," zeg ik na een korte stilte.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    Matthew komt even later terug met 2 glazen drinken en geeft er één daarvan aan mij. Hij heft zijn glas met de mijne en ik glimlach even. Matthew gaat weer op de zetel zitten en klopt naast zich, waarna ik naast hem ga zitten en dicht tegen hem aan kruip.
    "Heb je Transformers wel eens gezien?" vraag ik aan hem. Ik had alle drie de films nog nooit gezien, maar ze hadden altijd wel op mijn lijstje gestaan van films die ik ooit nog eens wou zien.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik begrijp het en ik ben echt heel blij dat je het verteld" ik glimlach naar Julia. "En ik ben blij dat ik het heb kunnen vertellen en dat je het begrijpt" anwoord ik. "Ik hoop dat ze er bovenop komt. Haar jeugd is niet veel beter geweest dan het mijne, ze is enorm kwetsbaar al laat ze dat waarschijnlijk niet zien" Ik sta op van de kruk. "Ze moet maar zo lang hier blijven. Zorg ook wel een baantje op kantoor voor der. Dan kan ik haar in de gaten houden." Ik loop bij de keuken iets naar links, waar gewoon een muur staat. Na een knopje ingedrukt te hebben schuift de muur in de andere muur en komt er een grote eetkamer te voorschijn en is het net alsof de muur er nooit gestaan heeft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "En ik ben blij dat ik het heb kunnen vertellen en dat je het begrijpt," antwoordt hij. Ik glimlach even. "Ik hoop dat ze er bovenop komt. Haar jeugd is niet veel beter geweest dan het mijne, ze is enorm kwetsbaar al laat ze dat waarschijnlijk niet zien. Ze moet maar zo lang hier blijven. Zorg ook wel een baantje op kantoor voor d'r. Dan kan ik haar in de gaten houden," zegt hij. "Zou je dat nou wel doen?" vraag ik aan hem. "Ze moet toch wel een beetje vrijheid houden, ook al is er net iets vreselijks gebeurt. Ik zou er niet echt blij van worden als één van mijn broers zonder mijn toestemming een baan zou regelen op hun werk," zeg ik tegen hem. Dat was misschien deels omdat mijn broers alle drie van die typische mannelijke beroepen hadden, maar zelfs al werkten ze op een kantoor, dan zou ik er nog niet echt blij mee zijn. "Ik zou het gewoon eerst vragen als ik jou was."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."