• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Als ik de kip van Amy heb over genomen heb en haar even zie werken glimlach ik. Ik heb het altijdleuk gevonden haar te zien werken. "Zo ik denk dat de kip wel klaar is" zegt Amy als ze het weer over neemt. "Ik heb het altijd leuk gevonden om je te zien werken. Waarom kom je niet in mijngebouw werken? Ik kan je een geheel eigen verdieping geven. Plus dan zien we elkaar vaker." Ik glimlach even. Dan gaat mijn mobiel. "Cedric" antwoord. "Cedric? M-met Felicity" ze klinkt bang. "Hey.. wat is er?" Vraag ik met een bezorgde frons tussen mijn wenkbrauw. Ze begint te snikken. "Hey shh wat is er aan de hand Fé probeer adem te halen" gebied ik. "Waar is Jake?" Vraag ik. "W-weet ik niet. Er is iets gebeurt" zegt ze dan. "Met Jake?" Vraag ik. "Nee" ik kijk Amy even kort aan. "Waar ben je?" Vraag ik dan. "Vlak b-bij Central Park" antwoord mijn zusje. "Oke kom maar naar mij toe." Ik leg haar de weg uit en hoe ze naar boven kan komen. "Stop voor niemand, kom direct hierheen" ik hang op en stuur vervolgens naar Julia een berichtje hoelaat ze komt en of ze bij de h&m een broek en een shirtje en ondergoed voor me kan ophalen omdat er iets met mijn zusje gebeurt is. "Er is iets met Felicity, ik weet niet wat. Ze komt zo hierheen maar ze is helemaal van slag en was aan het huilen dus ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    "Tegen zo'n leuke meid kan ik toch moeilijk gemeen doen," zegt hij met een glimlachje. Ik knik. "Daar heb je een punt," zeg ik lachend.
    "Heb je anders zin om een film te kijken hier?" stelt hij voor. Ik knik weer even. "Ja, is goed," stem ik in op zijn idee. "Wat voor films heb je. We gaan toch geen enge film kijken hè? Daar krijg ik nachtmerries van," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ik wil net reageren als zijn telefoon over gaat. Hij fronst en kijkt bezorgd. Ik volg het telefoongesprek, of naja.. zijn respons in ieder geval, terwijl ik ondertussen de kip op een bord doe. Als hij opgehangen heeft verteld hij dat er iets met zijn zusje is en dat hij niet weet wat. Ik knik even. Ik ruim mijn spullen op de tafel weer op. "Wat denk je dat er is gebeurd?" Vraag ik dan.

    Julia Miller
    Voordat ik het weet is ineens iedereen er vandoor gegaan. Ik zak neer op een bankje en kijk om me heen, tot ik onverwachts een berichtje van Cedric kijk. Fronsend lees ik het door. Hij vraagt hoe laat ik kom en of ik even langs de H&M kan gaan om een broek, een shirt en ondergoed te kopen zijn zusje, waarmee blijkbaar iets is gebeurd. Ik antwoord meteen dat dat goed is en dat ik er ongeveer over een halfuurtje ben. Vervolgens loop ik naar de dichtstbijzijnde weg, waar ik een taxi neem die me naar de H&M brengt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Wat denk je dat er gebeurt is?" Vraagt Amy. "Hetgene wat er het meest gebeurt bij vrouwen hier in New York" Antwoord ik. "Ik heb Julia gevraagd of ze onderweg hierheen wat bij de h&m kan halen voor Fé. Ik slaak een diepe zucht. "Ik hoop zo dat ik het fout heb" ik wrijf even in mijn ogen en kijk Amy aan. "Laat het me alsjeblieft fout hebben". Nog geen 10 minuten later hoor ik de 'ping' van de lift. Ik ren die kant uit en zie dat Felicity bibberend in de lift staat. Kleren gescheurd en vuil. "Kom maar snel binnen." Ze begint gelijk te snikken en krimpt in elkaar als ik mijn hand op haar rug leg. "Rustig aan. Ik doe je niks Amy!" Roep ik. Ik wacht tot ze bij ons is. "Kun je Felicity alsjeblieft helpen met douchen. Ik wil haar dat nu niet aan doen. Als haar kleren nog niet gearriveerd zijn kun je haar wat van mij geven" ik kijk Amy smekend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Ze knikte even. "Daar heb je een punt," zei ze lachend en ik glimlach even. Bij mijn vraag knikte ze weer. "Ja, is goed," stemde ze in. "Wat voor films heb je. We gaan toch geen enge film kijken hè? Daar krijg ik nachtmerries van," zei ze lachend en ik lach ook even. "Geen zorgen ,ik kijk wel in de doos met films van mijn zussen."Grinnik ik ,waarna ik de kast met dvd's open trek. "Welke films zie je graag ,er zitten veel dvd's hierin."zeg ik haar. Van komedie ,tot drama. Ik had toch liever actie films ,maar ah.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa parker
    Ik wil hem net een beetje geruststelken met het feit dat het nog dag is, als de oing van de lift gaat en hij erheen rent. Ik loop ook die kant op als hij mijn naam roept en als ik er ben vraagt hij of ik Felicity wil helpen met douchen. "Tuurlijk" zeg ik en loop naar Felicity. "Hey, ik ben Amy." Stel ik mezelf eerst voor. Ik sla mijn arm om haar heen en wandel met haar de hal uit en loop met haar richting de badkamer. "kan je jezelf uitkleden en de kleren apart leggen?" Vraag ik rustig. Cedric kennende wil hij degene die dit gedaan heeft of hebben afslachten in de rechtbank en bewijs is heel belangrijk. Ik laat ondertussen het bad weer vollopen. "Kleed jij je maar uit, ik ga even wat kleren voor je halen. Ik ben zo weer terug." Ik loop de badkamer uit en laat de deur op een kier staan. Ik pak een boxer, een shirt en een broek uit Cedrics kast en loop vervolgens naar beneden. "Ik laat haar zichzelf uitkleden en heb gezegd dat ze de kleren opzij moet leggen.." vertel ik terwijl ik ondertussen de waterkoker vul en aanzet. Ik pak twee koppen en vul ze met water en maak er thee van. Ik zet een kop voor Cedric neer en pak zijn gezicht even vast. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. "Ik ben zo weer terug." Zeg ik dan en laat hem weer kos en loop vervolgens weer naar boven toe met de andere kop thee.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 18:54 ]

    Rosie Vanderwaal
    "Geen zorgen, ik kijk wel in de doos met films van mijn zussen," zegt hij grinnikend. "Welke films zie je graag, er zitten veel dvd's hierin," zegt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik vind actie altijd wel leuk, maar ik hou ook van komedie en van die luchtige films, snap je?" vraag ik glimlachend. "Maar het maakt mij niet zoveel uit, ik ben wat films betreft wel makkelijk, zolang het maar geen horror is."

    Julia Miller
    Gelukkig was het rustig in de H&M, dus sta ik binnen een kwartier al voor het gebouw waar Cedric woont. Ik druk de code in en neem de lift naar boven. "Wat is er gebeurd?" vraag ik aan Cedric, terwijl ik zijn appartement binnen kom lopen. "En waar moet ik de kleding heen brengen?" Ik knik even naar het zwart-witte tasje met de rode letters en kijk Cedric daarna vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Amy neemt Felicity mee naar boven. Even later komt ze terug en verteld me dat ze Felicity heeft gezegd haar kleding apart te leggen voor me. Ze zet twee koppen thee, een voor mij en een neemt ze mee. Amy drukt een kus op mijn voorhoofd en zegt dat ze terug is. Vlak daarna komt Julia binnen. "Wat is er gebeurd? En waar moet ik de kleding heen brengen?" Ik zucht zachtjes. "Ze is..." ik zwijg even kort. "Seksueel misbuikt. De kleding kunnen naar boven naar de badkamer. Amy is haar daar helpen met douchen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ze is... Seksueel misbruikt. De kleding kunnen naar boven naar de badkamer. Amy is haar daar helpen met douchen," vertelt Cedric. Ik blijf even zwijgend staan. "Ik breng even snel deze kleding naar boven naar boven en dan kom ik terug, oké?" Ik druk een kus op zijn voorhoofd en ren de trap op. Ik klop voorzichtig op de badkamerdeur en loop dan naar binnen. "Ik heb kleding," zeg ik tegen Amy en Felicity. Ik knik even naar het tasje wat ik in mijn handen heb. Het tasje geef ik aan Amy. "Ik ga even weer naar Cedric toe," zeg ik, terwijl ik de badkamer uit loop en naar beneden ga. "Ga anders maar even zitten," zeg ik tegen Cedric.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Niet lang nadat ik de badkamer weer ben ingegaan, klopt er iemand op de deur en Julia komt naar binnen gelopen met wat kleren. Ik glimlch even naar der en bedank der. Dan gaat ze de badkamer weer uit. Een kleine steek van jaloezie gaat door me heen, maar die verdring ik. Dat is nu niet belangrijk. Ik hou de theekop voor Felicity omhoog. "Hier is wat te drinken. Het is thee en het is lekker warm." Ik leg het tasje met kleren naast me op de grond. Ik ga, net zoals vanmiddag bij Cedric, weer op de rand van het bad zitten. Ik pak een handdoek mee en leg die tussen mijn benen en tegen de rand van het bad. Als ik goed zit trek ik haar hoofd rustig tegen de handdoek aan en begin haar haren te strelen. Mijn moeder deed dit ook altijd bij mij als ik overstuur was en het hielp altijd bij mij en ik hoop dat het, net zoals bij cedric, ook bij Felicity werkt en dat ze wat rustiger wordt en zich wat gaat ontspannen. "Je bent veilig nu" fluister ik nog zachtjes.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 20:08 ]

    Felicity Harper

    Als ik net in bad zit dat Amy voor me had klaar gemaakt komt na een kort klopje een ander meisje binnen die een tasje met kleding neerlegd. Amy stapt met haar voeten in het bad en gaat op de rand zitten. Na een handdoek op haar schoot gelegt te hebben, legt ze mijn hoofd op haar schoot en begint door mijn haar te stelen. Langzaam aan kalmeer ik. "Je bent veilig nu" fluisterd ze. Ik blijf even zwijgen en kijk Amy dan aan. "Mag je haar wel? Zij van net" vraag ik zacht. Ik weet dat ze straks veel vragen zullen hebben. Maar die wil ik niet beantwoorden, of iniedergeval nu aan denken.

    Cedric Beckett

    Als Julia het tasje naar boven heeft gebracht komt ze terug. "Ga anders even zitten" zegt Julia. Ik plof neer op een barkruk en wrijf even over mijn gezicht. "Ik weet even niet wat ik moet zeggen" zeg ik zacht. "Ik wil haar niet balasten met allerlei vragen voor een aangifte of rechtzaak. Ik wil haar ook niet balasten door de politie te bellen. Die beslissing moet ze zelf nemen. Ik wil weten wie weten wie het was zodat ik zijn nek om kan draaien. Maar als wel gerespecteerde advocaat kan ik dat ook niet" ik krab even op mijn kruin en zucht dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Ik schuif een andere barkruk iets dichter naar Cedric toe en ga naast hem zitten. "Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil haar niet belasten met allerlei vragen voor een aangifte of rechtszaak. Ik wil haar ook niet belasten door de politie te bellen. Die beslissing moet ze zelf nemen. Ik wil weten wie het was zodat ik zijn nek om kan draaien. Maar als wel gerespecteerde advocaat kan ik dat ook niet," zegt hij. Ik wrijf geruststellend over zijn rug. "Laten we dat laatste maar niet doen, daar komen alleen maar meer problemen van. Het beste wat je nu kan doen is er voor haar zijn, haar goed opvangen en dat doe je."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ik merk dat ze langzaamaan wat kalmeert. Op een gegeven moment kijkt ze me aan. "Mag je haar wel? Zij van net?" Vraagt ze dan. Ik vraag me af waarom ze dat vraagt. Voor zover ik weet hebben ze elkaar vandaag pas weer voor het eerst gezien en toen ik haar vanmiddag zag heeft Cedric niks gezegd over dat ik zijn vriendin ben geweest. "Ik ken haar verder niet. Ik heb geen idee of ze aardig is of niet." Vertel ik. Ik heb echt geen idee, want ik ken haar echt niet.

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler