• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Is goed. Maak je trouwens maar geen zorgen over dat bed hoor, dat wordt toch dagelijks schoon gemaakt door de schoonmaaksters hier, wat helemaal niet nodig is, ik kan heus wel een weekje met dezelfde lakens, maar ja." zei ze schouder ophalend en ik grinnikte even.
    "Dan is het goed."zeg ik. We nemen de lift en ,daarna gaan we het gebouw uit en wandelen we richting mijn appartement.
    Het duurde een tijdje tot we daar waren ,maar het duurde gelukkig geen half uur. Ik ga naar binnen ,zo de trap op en daarna mijn appartement in.
    "Ben thuis!"roep ik door het huis en hoor dan twee doffe ja's terug. Wat dus betekende dat Mabel en Bree ,in hun kamers waren.
    "Kom ,dan zal ik je even mijn kamer tonen."glimlach ik ,waarna ik haar meetrek richting mijn kamer. Het was niet zo heel groot ,maar ik was er best wel blij mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Dan is het goed," zegt hij. We lopen naar het appartement van Matthew, wat een redelijk eindje lopen was, maar het was makkelijk vol te houden. "Kom, dan zal ik je even mijn kamer tonen," zegt Matthew glimlachend. Hij trekt me mee naar zijn kamer. Zijn kamer was kleiner dan mijn hotelkamer, maar wel veel leuker, veel gezelliger en persoonlijker. "Het is leuk," zeg ik glimlachend. Ik plof neer op zijn bed en kijk om me heen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Ze protesteren alle drie luid als ik ze aansprakelijk houd. Vervolgens zegt Christian tegen Amy dat ze weer eens een avondje moetenn houden met dat zij lekker kookt. "Daar ben ik het wel mee eens. Ze kookt vanavond toevallig bij mij, anders komen jullie ook eten. Als Amy het erg vind" zeg ik. Amy verteld dat ze gaat en vraagt of ze Spot mee moet nemen stem ik in. "Is goed. Ik kom zo ook" ik glimlach vriendelijk naar haar en geef de riem van Spot.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Het is leuk," zei ze glimlachend en ik glimlach even terug ,waarna ik naar mijn kleding kast ga en een ,grijs shirt en normale jeansbroek uithaal en dan nog wat spullen.
    "Ik ben me even gaan omkleden in de badkamer ik ben zo terug."zeg ik tegen haar ,waarna ik de badkamer inga en mijn verse kleren aandoe. Mijn andere kleren doe ik in de wasmand en ,daarna ga ik terug mijn kamer in."Wil je iets drinken of eten?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Daar ben ik het wel mee eens. Ze kookt vanavond toevallig bij mij, anders komen jullie ook eten. Als Amy het erg vind," zegt Cedric. Ik knik. "Ik vind het goed." Amy vertelt dat ze weg gaat en Cedric zegt dat hij ook zo gaat. "Ga je nu alweer?" vraag ik een beetje verontwaardigd. Ik wou eigenlijk nog wel langer van zijn gezelschap genieten, maar het was voor hem wel beter om weer naar huis te gaan. Ik pakte zijn hand vast en keek hem daarna glimlachend aan.

    Rosie Vanderwaal
    "Ik ben me even gaan omkleden in de badkamer, ik ben zo terug," zegt hij tegen me. Hij gaat de badkamer in en komt even later weer de badkamer uit in zijn schone kleding. "Wil je iets drinken of eten?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Nee hoor, dankje." Ik glimlach even.
    "Al enig idee wat we nu gaan doen?" vraag ik lachend aan hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze schudde haar hoofd. "Nee hoor, dankje." glimlachte ze. "Al enig idee wat we nu gaan doen?" vroeg ze me dan lachend en ik haal mijn schouders op.
    "We kunnen chinees bestellen."stel ik dan lachend voor. "Of wil je liever naar een chinees restaurant.?"vraag ik haar dan lachend.
    "Of ,we kunnen gewoon wat in de zetel zitten knufflen ,kussen?"zeg ik dan en druk een kusje op haar lippen. "Of heb je andere ideeën ?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "We kunnen chinees bestellen. Of wil je liever naar een chinees restaurant? Of, we kunnen gewoon wat in de zetel zitten knuffelen, kussen?" zegt hij, waarna hij een kusje op mijn lippen drukt. "Of heb je andere ideeën?" Ik haal mijn schouders op. "Het maakt mij niets uit, maar dat laatste klinkt wel goed. Ik weet niet wat jij graag wilt?" Ik kijk Matthew even vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze haalde haar schouders op. "Het maakt mij niets uit, maar dat laatste klinkt wel goed. Ik weet niet wat jij graag wilt?"zegt ze en keek me vragend aan.
    "Dat vind ik ook goed."glimlach ik ,waarna ik haar optil en haar meeneem naar de woonkamer ,waarna ik ga zitten en haar op mijn schoot trek.
    Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach even ,waarna ik mijn lippen op de hare druk. Telkens weer krijg ik zo'n fijn gevoel vanbinnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Ze bedenken al snel dat het vanavond wel kan, aangezien ik toch al bij Cedric kook. "Ik zal mijn best doen dan, maar na het eten ga ik weg, de spelletjes doen jullie maar zonder mij." Ik wou hier weg, omdat ik ruimte nodig heb. Ik neem Spot over van Cedric. "Oke.. tot straks" zeg ik en ik draai me om. Ik wandel centrak park weer uit. Ik ga langs de supermarkt om dingen te halen, aangezien het niet genoeg is. Als ik alles heb ga ik terug naar het appartement. Ik nasr de keuken waar de oven aanzet en begin met het maken van de taart. Ik voel de tranen achter me ogen prikken. Ik leun met mijn handen op het aanrecht en probeer de tranen weg de slikken en knipperen. Ik laat mezelf op de grond zakken en ga tegen de kastjes aanzitten. Ik laat de tranen maar lopen.

    Christian Grey
    Er wordt al snel besloten dat het een goed idee isen ineens wordt er bedacht dat het vanavond wel kan. Amy maakt zich snel uit de voeten nadat ze een soort van heeft ingestemd. "Ik moet zo ook nog even naar kantoor om nog wat werk af te maken." Zeg ik. Ik trek Cedric even naar me voor een 'knuffel/omhelzing', niet omdat ik dst standaard doe.. "je moet echt met Amy praten" zeg ik zacht genoeg zodat Julis het niet hoort. "Ik zie je vanavond.. en doe voorzichtig met oversteken.. je moet echt nog langer mee.." zeg ik. "Dames.. tot vanavond." Zeg ik en roep nog een 'Later' naar Cedric voordat ik ook weg ga.

    Cedric Beckett

    Amy maakt zich snel uit de voeten nadat ze heeft ingestemd Julia vraagt verontwaardigd of ik nu al ga en Christian trekt me naar zich toe voor eenn omhelzing. Iets wat me verbaast. "Je moet net Amy praten" mompelt hij zacht tijdens het omhelzen "Ik weet het" mompel ik. "En kijk uit met oversteken. Je moet nog langer mee" grijnzend knik ik. "Tot vanavond dames, later!!" Christian vertrekt. Op een kaartje schrijf ik de code van de lift. "Ik moet helaas ook wat voor bereiden. Anders komen jullie wat eerder. Oh en als jullie nog een leuke jongen kennen van onze leeftijd. Neem hem alsjeblieft mee." Ik geef Julia een zachte, maar lange kus. "Ik zie je zo. Hier is de code van de lift." Ik geef haar het kaartje en nog een kus en strompel dan weg.
    Eenmaal thuis zie ik van alles op het aanrecht maar geen Amy. "Amy?" Vraag ik zacht. Ik vind haar tegen het aanrecht kastje. "Oh Amy" zeg ik zachtjes. Ik ga naast haar zitten en trek haar tussen mijn benen voor een knuffel en wieg haar zachtjes heen en weer. Ik druk een kus op haar slaap. "Ik zal altijd van je blijven houden Amy" zeg ik zacht. "Maar er is niet veel veranderd. We zijn beide net zo druk als toen, al dan jij niet drukker. Ik durf het niet. Ik heb ook gevoelens voor Julia en ik wil niet tussen jullie kiezen. Ik wil jullie beiden niet kwijt. Zal me om die reden ook nooit bemoeien met ruzies " ik druk haar nogmaals stevig tegen me aan. "Het spijt me zo. Ik vind het ook moeilijk. Helemaal om jou zo te zien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Amy?" Hoor ik ergens zacht. "Oh Amy" zegt hij en dan voel ik zijn armen om me heen. "Ik zal altijd van je blijven houden Amy, maar er is niet veel veranderd. We zijn beide net zo druk als toen, al dan jij niet drukker. Ik durf het niet. Ik heb ook gevoelens voor Julia en ik wil niet tussen jullie kiezen. Ik wil jullie beiden niet kwijt. Zal me om die reden ook nooit bemoeien met ruzies." Hij drukt me nog wat steviger tegen zich aan. "Het spijt me zo. Ik vind het ook moeilijk. Helemaal om jou zo te zien." . Ik probeer mijn tranen terug te dringen. "Ik had je nooit moeten laten gaan." Zeg ik zacht. "Ik wil dat je gelukkig word, maar ik ben bang dat ik je kwijt raak. Naast mijn moeder was jij altijd de enige die me begreep en wist wat je moest zeggen.."

    Rosie Vanderwaal
    "Dat vind ik ook goed," glimlacht Matthew. Hij tilt me op en neemt me mee naar de woonkamer, waar hij op een stoel gaat zitten en mij op zijn schoot trekt. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik leg mijn handen in zijn nek en glimlach even tegen zijn lippen aan. "Je bent echt lief," zeg ik glimlachend, nadat ik ben opgehouden met onze kus. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en pak zijn hand vast.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

     "Ik had je nooit moeten laten gaan.Ik wil dat je gelukkig word, maar ik ben bang dat ik je kwijt raak. Naast mijn moeder was jij altijd de enige die me begreep en wist wat je moest zeggen.." ik maak een sus geluidje en wieg Amy weer heen en weer. "Je zult me nooit kwijt raken Ams, heb je me niet als geliefde, heb je me wel als beste vriend maar ik zal je nooit nooit in de steek laten" zeg ik. "Mocht het zo zijn dat Julia en ik wat krijgen, ik zal nooit kiezen tussen jullie of partij trekken. Ik kan dat gewoon niet." Ik slaak een zucht. En druk een kusje op mijn hoofd. "Ik wil je hoe dan ook in mijn leven hebben Amy, het is zo anders zonder jou. En ik wil dat je ook blijft voor de spelletjes. Nee is geen optie" ik sta op en geef Amy een knuffel. "Kom. Zal zo even de schuifmuur naar de eetkamer open zetten en dan zal ik je assistent in de keuken zijn"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik zucht even. Ik hoopte zo dat dit zou werken. "Ik ben zo terug" zeg ik en loop naar de badkamer om mezelf even op te frissen. Ik hoop dst Julia niet al te jaloers is aangelegd en ik hoop dat Cedric haar het hele verhaal verteld en dat ze het wel snapt. Ja, op dit moment wil ik liever terug, maar ik zou hem nooit dwingen en ik zou ook nooit iets van de controle verliezen en hem ineens zoenen ofzo. Zo zit ik simpelweg niet in elkaar.
    Als ik me wat opgefrist heb ga ik weer terug naar de keuken om verder te gaan met de taart. Het wordt een chocoladetaart met een gesmolten en zachte binnenkant en chocoladefondant aan de buitenkant. Ik doe het mengsel in een taartvorm en zet hem ergens op het aanrecht weg. Het is lekkerder als ik hem straks pas afbak, aangezien ie dan nog lekker warm is. Ik pak de kip die ik gemarineerd had en zet een pan op het gasfornuis. Het is niet voor vanavond, want het is veelste weinig, maar ik kan het dan nog in de vriezer gooien of nu lekker opeten. Ik gooi net de kip in de pan als ik mijn telefoon af hoor gaan. "Kan jij dit even overnemen?" Zeg ik meer tegen Cedric dan dat ik het vraag. Ik loop naar mijn tas en pak mijn telefoin eruit. "Amy Parker" zeg ik als ik opneem. Ondertussen wandel ik weer terug naar de keuken en kijk in de pan. Het is een klant die nog wat vragen heeft over wat ontwerpen. Ik wandel weer terug naar mijn tas en pak een map en mijn mac eruit. Ik loop naar de ontbijtbar waar ik mijn laptoo aanzet en de goede tekeningen uit de map haal. Ik bekijk de tekeningen kritisch en luister naar wat ze wik veranderen. "Oke, dus u wilt dat de muur in de slaapkamer helemaak van glas wordt en er dan nog een balkon bij?" Na wat aantekeningen te hebben gemaakt op papier en in de computer vertel ik nog dat ze het nieuwe ontwerp over twee tot drie dagen kan verwachten en hang dan vervolgens op. Ik klap de laptop dicht en wandel weer nasr het gasfornuis. "Ik denk dat de kio wel klaar is.." zeg ik en pak een stukje uit de pan.

    Matthew Simon Collins

    Rosie sloeg haar armen om mijn nek en glimlachte tegen mijn lippen aan.
    "Je bent echt lief," glimlachte ze ,waardoor ik terug glimlach. "Tegen zo'n leuke meid kan ik toch moeilijk gemeen doen."zeg ik met een glimlachje.
    Ze legde haar hoofd op mijn schouder en nam mijn hand vast ,waardoor ik even glimlachte.
    "Heb je anders zin om een film te kijken hier?"stel ik dan voor aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH