• De stelling van deze week luidt:
    De (Nederlandse) ID-kaart moet alsnog gratis worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 10:33 ]

    Eens, ze moeten die dingen sowieso goedkoper maken. helemaal gratis hoeft niet aangezien er dan ook mensen zijn die er heel gemakkelijk over gaan doen en als ze hem dan kwijt raken denken ze: ooh het maakt toch niks uit we krijgen wel weer een nieuwe.


    ~

    Facinelli schreef:
    Eens. Ik vind het echt onzin dat we moeten betalen om officieel te laten zien dat we wel onszelf zijn


    “Things never happen the same way twice.”

    ChocoCookiez schreef:
    Helemaal mee eens.
    En dan moeten we hem ook nog elk 5 jaar laten vernieuwen, net alsof ik dan een ander persoon ben geworden!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:17 ]


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    Facinelli schreef:
    Eens. Ik vind het echt onzin dat we moeten betalen om officieel te laten zien dat we wel onszelf zijn


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    simplyme schreef:
    Helemaal mee eens. We moeten nu gewoon betalen om iemand te zijn


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eens. Punt 1 vind ik het belachelijk dat je zou moeten betalen voor je eigen identiteit, punt 2 heeft iedereen in NL een ID kaart nodig, maar niet iedereen heeft er maar geld voor, want het is een duur grapje.


    Be Your Own Anchor

    iSkyscraper schreef:
    Oneens.


    Chaos is a ladder.

    Facinelli schreef:
    Eens. Ik vind het echt onzin dat we moeten betalen om officieel te laten zien dat we wel onszelf zijn
    i


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Eens!
    Het is verplicht en dan moet je er ook nog voor betalen. De kans dat mensen er ook echt een hebben is groter als het gratis is.


    Follow your dreams, they won't follow you

    Eens omdat het duur is en van de zotte is dat wij ervoor moeten bepalen en sowieso als je tekens een andere kaart moet kopen.

    Eens,
    Iets dat verplicht is volgens de wet, moet naar mijn idee altijd gratis zijn.


    If you would get one star for every little thing that makes you beautiful, it would never be dark again

    Eens want we moeten elke 5 jaar nieuwe Van die Bitches en dan zijn ze nog duur ook!


    If you can't find the right way, go left.

    Emma1xD schreef:
    Eens want we moeten elke 5 jaar nieuwe Van die Bitches en dan zijn ze nog duur ook!


    Die je vast zelf hebt betaalt..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 12:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'