• Hallo (:

    Ik verveel me nogal hier op Quizlet omdat ik niet verder kom met mijn story en ook op geen enkele story een abo heb. Of ja, ik heb een abo op 2 stories maar de ene upload niks meer en de andere upload niet vaak. Dus misschien zijn er nog andere mensen die graag een abo meer willen.

    Wat ik lees:
    Justin Bieber
    One Direction (Het liefst alleen iets over Harry of Niall.)
    Onbekende Personen (De kans is groot dat ik het niet lees maar je kan proberen.)

    Al de rest lees ik simpelweg niet. Maar voordat je - je 1D of JB verhaal promoot, zorg wel dat het AN is en een beetje origineel!

    Niemand?

    Hehe, ik heb een Liam story? :')

    Ik heb alleen een OP.
    ‘Pagina drie’ heet ’ie, kijk anders maar even op mijn profiel.

    Incredulity schreef:
    Hehe, ik heb een Liam story? :')


    Mag ook. (: Maar het liefste lees ik over Harry en Niall

    Ik heb nog wel een Niall en Harry story op mijn profiel staan (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    drewsurvivor schreef:
    (...)

    Mag ook. (: Maar het liefste lees ik over Harry en Niall

    Als je interesse hebt, kijk je maar op mijn profiel. Er staat er maar eentje (:

    Kijk maar op mijn profiel voor The Seasons of De vierde dimensie. Kan nu geen links plaatsen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lekker veel hoofdstukken, misschien vind je het wat. ;)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn nieuwe story. Gebaseerd op Harry potter. De zelfde docenten en Albus Perkamentus als schoolhoofd, Maar totaal andere leerlingen.




    Trailer:

    Heeeeey,
    [url].http://www.quizlet.nl/stories/117816/the-big-game--one-direction/ [/url]
    Bij mij zijn ze er alle 5
    Maar op dit moment nog niet xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3



    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken families,
    One helpful girl,
    And a new future.



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.


    For the king
    Rose is de koningsdochter - Will de bakkerszoon. Van kleins af aan zijn Rose en Will al beste vrienden en elke dag riskeren ze gevaarlijke -en zelfs levensbedreigende - straffen om elkaar in het geheim te ontmoeten; diep in het groene, grote woud. Als Rose gedwongen wordt door haar vader en stiefmoeder om te gaan trouwen, besluit ze samen met Will om ergens heen te vluchten. Maar eenmaal op weg, komen ze heel ergens anders aan dan dat ze voor ogen hadden... Met z'n tweeën gaan ze een reis tegemoet vol gevaar, spanning en avontuur. Zal dit goed aflopen? En komen ze ooit nog thuis?

    Wishes are only granted in Fairy Tales.









    Trailer
    Start 18-06-2013
    Eindigt eind 2013
    OP | Fantasy | Avontuur | Historie
    Deelt mee aan SOTY
    ©Lizor




    I will remember you, and all that we have been through
    There is no angel, that can be more angel than you
    I see you every night when your star is shining bright
    And I cry and I smile, I wish you where here, with me

    Please don't give up the fight
    For no reason, but your own
    I never said that the fight would be easy
    Because it won't

    ~One direction bestaat
    Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    http://www.quizlet.nl/stories/117943/theres-something-you-have-to-know-about-me---niall-james-horan/

    misschien vind je deze iets


    It's for those who dare to fucking dream

    Familiar - Tomlinson , is misschien wel wat voor je :)


    Am I punk rock already?




    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het uiterste te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 22 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror
    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.