• Hallo (:

    Ik verveel me nogal hier op Quizlet omdat ik niet verder kom met mijn story en ook op geen enkele story een abo heb. Of ja, ik heb een abo op 2 stories maar de ene upload niks meer en de andere upload niet vaak. Dus misschien zijn er nog andere mensen die graag een abo meer willen.

    Wat ik lees:
    Justin Bieber
    One Direction (Het liefst alleen iets over Harry of Niall.)
    Onbekende Personen (De kans is groot dat ik het niet lees maar je kan proberen.)

    Al de rest lees ik simpelweg niet. Maar voordat je - je 1D of JB verhaal promoot, zorg wel dat het AN is en een beetje origineel!

    Mijn 1D story:

    The lost brother || One Direction



    One of you is my lost brother
    I don't know who, but I will find him
    No matter how hard it will get

    Jasmine heeft de schrik van haar leven als ze haar moeder doodbloedend aantreft op de slaapkamer van haar moeder. De laatste woorden van haar moeder vormen een duidelijke opdracht. Ze moet haar verloren broer vinden. Tijdens haar zoektocht raakt ze steeds meer in de problemen, en is er steeds een reddende engel. Wie is hij, en waarom beschermt hij Jasmine?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -


    In een dorpje hier ver vandaan, werd er een meisje geboren. Ze heette Kealyn. Ze wist niks af van alle geheimen van het dorp. Ze wist niet wat anderen te verbergen hadden. Haar moeder wilde haar niks vertellen, haar vader niet, nee, niemand. Ze vonden dat Kealyn er prima zelf achter kon komen.
    Op een avond moest ze vechten. Vechten tegen een geest. Een geest die haar lichaam in wilde..


    Some people are art and do art at the same time




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx

    Psycho Friends


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Mc.Down is een 20 jarig meisje ,die denkt dat haar leven nu pas begonnen is.
    Ze woont ,nu in de stad Londen in een kleine flat en heeft een goedbetaalde job als bedienster dankzij haar broer.
    Ze is dol op haar leventje en houd ervan mensen te leren kennen en hun verhaal te achterhalen ,maar telkens weer iedere dag ,komt die ene mysterieuze jongen ,waar ze maar niet van weet.
    Haar nieuwsgierigheid ,zorgt ervoor dat haar leventje langzaamaan in brokken valt.
    Misschien is het maar beter ,dat je je neus niet in andermans zaken steekt

    Deze story bevat
    * Drama
    * Romantiek
    * Misdaad
    * +16

    Klik op het prentje ,om naar het verhaal te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Link.



    Op 23 jarige leeftijd verlaat Ava het land waar ze haar jeugd heeft doorgebracht en komt terecht in Manchester. Ze heeft niets en wenst niets, het enige wat ze kan doen is zichzelf vertrouwen. Wanneer ze gewild is als een spion begint haar leven goed op te borrelen en ontwaakt het beest in haar.


    * Bevat Seks, moord en misdaad.
    * 16+
    *Onbekende Personen


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Heey! Ik heb een verhaal van One Direction, maar het gaat wel over alle 5. Ik weet niet of je dat erg vindt? Het is nog niet zo lang, maar hoe meer abo's hoe meer ik schrijf natuurlijk ;).

    Een verhaal over hoe een verlegen meisje vast komt te zitten in een jungle met de leden van One Direction - en waar blijkt dat een vriend van haar gevangen is genomen.

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Niall!centric


    Searching heavens for another earth

    Stones, taught me to fly
    Love, taught me to lie
    Life, taught me to die




    So common courage,
    teach me to be shy
    Cause it's not hard to fall
    When you know that you just don't know




    "Louis nee blijf bij me!" Ik gilde het uit, maar het was al te laat.
    Hij was er niet meer. Waarom? Waarom Louis, kon het niemand anders zijn?
    Hoe ga ik dit aan de jongens brengen? Zeggen dat het mijn schuld is? Harry zal me nooit vergeven.
    En Niall dan, wat zal hij doen? Zal hij mijn dochter van me weg houden?
    alleen maar vragen, maar nog geen antwoorden.


    • One direction bestaat. •
    • Louis William Tomlinson •
    • Jaylinn Nova Soussi •
    • Nederlands geschreven & gesproken. •
    •Kan heel soms 16+ in voor komen.•
    • Start: 02 ~ 07 ~ 13 •
    • Ends: ~ •
    • Ik waarschuw niet. •
    • Record: 0 •
    • LegolasBitch © •
    •Sountrack•



    Cannonball. || Louis W. Tomlinson.


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover


    Some people are art and do art at the same time

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 9:20 ]


    Whut