• Mijn moeder had 2 plantjes gekocht die ze naast onze voordeur had geplant. ze stonden niet eens een week en ze zijn al weg. gestolen, vanochtend waren zee er nog, mijn vader zei dat het nog rond half 12 nog was. ik snap niet waarom mensen zo laag kunnen gaan om bloemen te stelen.
    nog wat stoms meegemaakt? zoals de meest rare dingen meegenomen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ugh, dat is echt triest.


    Tijd voor koffie.

    Het nummerbord van mijn auto -_-


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ja, die mensen heb je ook tegenwoordig..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind dat zo asociaal. Zo laag...


    Bad decisions make good stories.

    Tegenwoordig stelen de mensen alles wat ze tegenkomen


    I'm a girl in the world

    Ik vind het toch wel raar dat mensen bloemen gaan stelen. Ik bedoel, tenzij het echt hele bijzondere bloemen waren hoeveel kan je er dan aan verdienen. En daarnaast, hoe komt iemand in vredesnaam op het idee.


    Physics is awesome

    Toen het kerst was hadden wij van die lichtgevende sneeuwpop hoofdjes. Elke keer keek ik of ze niet gestolen werden ( want er waren al eens een keer een complete kerstman van 1.bij 50 gestolen) Dus ik ga naar de wc. Kom ik terug van de wc. Zie ik 2 snotjochies die dingen er uit trekken. Dus ik spring in me pantoffels ope die deur en ze rennen weg. Ik achter ze aan rennen met een deken om tot bij het zwembad ( Ik heb dus het hele dorp afgerend lang leve veldloop ) en toen heb ik de gast die die dingen vasthield getakelt een soort van :D
    EN er is een keer bij ons een vuilnisbak gestolen en een katten bak whahaha XD Alsnog zonde maar het is gewon lach wekend.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik woonde vroeger op een gelijkfloersappartement met een klein terrasje waar we stoelen en een tafel hadden gezet met kaarsen. Dat appartement was recht over het park en toen het parkconcerten waren, namen ze gewoon een stoel en een kaars mee van op ons terras. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mensen stelen tegenwoordig echt alles, dat is echt lullig :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alles wat je los kan maken tegenwoordig word meegenomen.

    Mijn portemonnee is vorige week vrijdag gestolen op Pinkpop.
    Heb hem teruggevonden, maar er was 82,- euro en 5 etensbonnen uit dus 12.50.
    ik heb heel de boel daar bij elkaar gegild.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dafuck is wrong with people.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is niet heel bijzonder hoor. Er worden heel veel bloemen gestolen uit tuinen en van graven om ze daarna ergens anders neer te zetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahaha , al die verhalen hier ! Echt omfg , echt sneu als je planten gaat stelen :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Mebarak schreef:
    Dat is niet heel bijzonder hoor. Er worden heel veel bloemen gestolen uit tuinen en van graven om ze daarna ergens anders neer te zetten.


    Dit is wel heel erg zielig .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Het enige woord die hier bij past is laag!!
    Net zoals ze vroeger eens alle losse onderdelen van de fiets van mn ma gepikt hadden.
    Of dat ze een tijde geleden 's nachts de 4 banden van een auto gestolen hadden, ik bedoel, die mensen mochten 600 euro betalen voor 4 nieuwe banden in het autosalon. Je kan toch je auto niet in de boom hangen zodat ze er niet meer aan kunnen?
    Waar gaan we naar toe met de wereld?...


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~