• Mijn moeder had 2 plantjes gekocht die ze naast onze voordeur had geplant. ze stonden niet eens een week en ze zijn al weg. gestolen, vanochtend waren zee er nog, mijn vader zei dat het nog rond half 12 nog was. ik snap niet waarom mensen zo laag kunnen gaan om bloemen te stelen.
    nog wat stoms meegemaakt? zoals de meest rare dingen meegenomen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mebarak schreef:
    Dat is niet heel bijzonder hoor. Er worden heel veel bloemen gestolen uit tuinen en van graven om ze daarna ergens anders neer te zetten.

    Dan heb je toch ook gewoon echt geen geweten ook niet, hè..


    ars moriendi

    Bij mijn tante is dat ook vaak gebeurd ofwel werden ze kapot gemaakt


    .

    Bij een collega van mijn moeder is de zomerjas gestolen op werk. Er waren wat mensen in hun pand bezig. 's Ochtends was de jas er, ze gaan lunchen, ze komen terug, poef, weg is zomerjas.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan heb je toch ook gewoon echt geen geweten ook niet, hè..


    Oh je moet eens weten hoe vaak ik dingen van mijn familie op andere graven heb gevonden. Het is echt te schandalig voor woorden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Onze buren hadden onze zwarte vuilnis container gestolen toen er nog geen sticker met ons huis adres op stond (dat er op geplakt werd door de vuilnismannen). Vanaf het moment dat dat ingevoerd werd, kregen we opeens op magische wijze de vuilnisbak terug (omdat je er dan dus meer voor moest gaan betalen en wij inmiddels al een nieuwe hadden besteld bij de gemeente).

    En een andere keer waren wij eens naar kennissen gegaan en toen we terug kwamen waren de velgen van de banden gestolen.

    Toen ik een jaar of zes was, hadden wij een Mercedes. Op die Mercedes stond zo'n ster op de neus van de auto, toen we hem één keertje buiten hadden laten staan was die ster van de auto gestolen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ribery schreef:
    Oh man, zo triest.. Doet me aan een ander verhaal denken. Mijn moeder had een klein, gouden engeltje op onze zwarte (vrijstaande) brievenbus geplakt en het zag er erg schattig uit. Wat denk je? Na kerstavond had iemand dat ding losgebijteld en meegenomen. Je zag precies op wat voor manier het er af was gehaald. Er is dus iemand langsgekomen die heeft gedacht "He, die ziet er vast tof uit in mijn kerstboom!", is naar huis gegaan om een fucking bijtel te halen en vervolgens teruggekomen om hem mee te nemen. :'D Dat er zo'n mensen zijn, hè.

    Je hoort ook heel vaak dat mensen emblemen stelen van auto's. Bijvoorbeeld bij Jaguars of Rolls Royce. Heel asociaal om die dingen te stelen, vind ik, ook al zou ik best de "Flying Lady" van Rolls Royce willen hebben. Sowieso om beeldjes en andere dingen uit andermans tuin te stelen is gewoon echt raar, dat doe je niet, ook al wil je het nog zo graag.


    Chaos is a ladder.

    Mijn oma's vogelhuisje is een keer gestolen.
    Ze woont in een ouderenflat... Dan ben je wel niet helemaal goed als je van ouderen spullen uit hun tuintjes gaat stelen.

    Bij ons is er een paar jaar geleden binnen ingebroken, daar hebben ze alleen de auto sleutel gejat, vervolgens zijn ze via de voordeur naar buiten gelopen en hebbem ze de auto gejat, haha ik denk dat de dieven niet wisten hoe start kabels werkten want anders breek je niet eerst bij iemand binnen in om de autosleutels te stelen(lol)

    Volgende ochtend zei ik: zeg wie ging er vanacht naar buiten? Ouders: huh wij niet zullen de buren wel zijn geweest.
    Toen mijn vader een uur later ofzo naar mijn opa en oma wilde gaan hoorde we opeens.
    @&#$!* DE AUTO IS WEG $/@&#*


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik had een klein engelen beeldje op het graf van mijn oma geplaatst een week later was het weg =]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bij ons op school stelen ze rekenmachines en fietslampen.


    Take risks and conquer your fears.

    oke dat is best wel stom. like why would you do that? en het is nog vervelend voor jullie ook want je moet wel weer nieuwe bloemen gaan kopen etc.
    ik vind t echt zielig als je serieus bloemen gaat stelen :S


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bij de Albert Heijn ging iemand laatst een zakje Fishermann jatten die echt maar veertig cent zijn, zieluuuuug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vroeger hadden we altijd bloemen bij ons in de voortuin staan en ook in van die bakken. Op een nacht zijn die gestolen.
    Dat vonden we nog geeneens zo heel erg, maar een paar minuten later kwamen we erachter dat onze auto ook weg was..

    Ach, bij mij probeerde ze een keer mijn fiets te jatten, jaren geleden.
    Die krengen hadden ook nog eens aan mijn haar getrokken, en niet alleen bij mij.

    Humphries schreef:
    Ach, bij mij probeerde ze een keer mijn fiets te jatten, jaren geleden.
    Die krengen hadden ook nog eens aan mijn haar getrokken, en niet alleen bij mij.


    Bitches sure be crazy