• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Zijn kus is liefdevol en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Dan gaat de bel en ik ben verbaasd. Wie kan dat zijn? Ik verwacht niemand. Daniël gaat open doen en ik breng een laatste verandering aan bij de bloemen. Het is Nathan die aanbelde. Ik wil niet vragen wat hij doet als Daniël zegt wat hij hier doet. "Oh! Gaan we uit eten?" vraag ik verrast, "vandaar dat je vroeg of ik geen plannen had. Hoewel ik die niet had. Maar dan moet ik me nu gaan omkleden en klaarmaken!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky
    Zijn kus is liefdevol en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Dan gaat de bel en ik ben verbaasd. Wie kan dat zijn? Ik verwacht niemand. Daniël gaat open doen en ik breng een laatste verandering aan bij de bloemen. Het is Nathan die aanbelde. Ik wil net vragen wat hij doet als Daniël zegt wat hij hier doet. "Oh! Gaan we uit eten?" vraag ik verrast, "vandaar dat je vroeg of ik geen plannen had. Hoewel ik die niet had. Maar dan moet ik me nu gaan omkleden en klaarmaken!"


    Daniel Scagotti
    'Oh! Gaan we uit eten?' Vraagt Sky verrast en ik knik. Ik hielt er van om haar te verassen maar had het al een tijdje niet gedaan, al maakte dat wanneer ik haar veraste leuker. 'Vandaar dat je vrieg of ik geen plannen had. Hoewel ik die niet had. Maar dan moet ik me nu gaan omkleden en klaarmaken!' Zegt ze en ik kan horen dat ze verbaast is maar het wel leuk vind. 'Neem je tijd' zeg ik met een glimlach. Nathan laat zich naast Lizz neerplofen op de bank, 'je weet dat je nu de verantwoordelijke oom moet spelen?' Vraag ik hem met een lach, 'natuurlijk, ik pas heel goed op mijn kleine nichtje' antwoord hij met een grijns en slaat zijn arm om Lizz haar nek om vervolgens met zijn andere hand haar haar door de war te halen. Plotseling haalt Nathan zijn hand van haar schouder wanneer Lizz hem hard met haar elleboog in zijn zij raakt 'auw' zegt hij met een zielig gezicht, 'je komt er wel overheen' zegt Lizz met een lach.



    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël zegt dat ik de tijd kan nemen en snel loop ik de trappen op. Het is een redelijk groot huis. Boef trippelt me achterna naar boven en gaat mee de slaapkamer in. Ik geef hem een korte aai over zijn bol waarna ik de inloopkast inloop. Wat moet ik aan?! Daniël zal er zoals gewoon wel weer goddelijk uit zien, dus ik wil er sexy, maar toch degelijk uitzien. Ik kies voor een zwart jurkje en doe daar zwarte hakken bij. Het is niet zoals ik kleding droeg voordat ik Daniël leerde kennen, maar sinds ik hem ken, vind ik het belangrijk om goed voor de dag te komen. Ik wil niet als een slons naast hem lopen. Snel doe ik mijn haar en maak er grove krullen in, zodat het mooi om mijn gezicht heen valt. Als ik klaar ben, poets ik mijn tanden en als ik ook daar klaar mee ben, loop ik terug naar Daniël en de anderen. "Ik ben klaar om te gaan," zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Daniel Scagotti
    'Ik ben klaar' zegt Sky zacht als ze weer naar beneden komt, 'je ziet er prachtig uit' zeg ik met een glimlach. Zelf had ik mijn kleren veranderd in een simpel maar netjes zwart pak, 'Pas op hem' zeg ik daan vervolgens tegen Lizz en pak Sky's hand vast om ons vervolgens voor een oud, klein maar erg mooi restaurand te laten verschijnen in Italie. Ik neem haar mee naar binnen en spreek italiaans tegen de man die duidelijk de leiding heeft, ik vraag om een tafel voor twee en hijknikt om ons vervolgens naar een tafeltje te leiden bij het raam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Ik ben boven net klaar met de was en zet de wasmand weg. Snel trek ik een schoon shirt aan, aangezien ik weer met wasmiddel op mijn shirt had geknoeid. Op mijn dooie gemakje loop ik dan de trap af en hoor Daniël en Lizz samen. Lizz spreekt over dat ik alles mooi vind van wat Daniël voor me koopt. Nieuwsgierig loop ik de kamer in. "Oh ja? Vind ik alles mooi?" vraag ik dan aan beiden, "waar ging het over?"

    Leslie Sadler
    Ik knik als Nate begint over wat het drankje allemaal deed. Mijn aandacht wordt echt getrokken waarna ik hem zie slikken. Slikken als in iets moeilijks moeten vertellen. Dan zegt hij over Brandon. "Wat is daar dan m-" ik maak mijn zin als het ineens tot me doordringt. Er verschijnt een verwarde uitdrukking op mijn gezicht. "M-maar, dat zou betekenen...ben jij de vader van Brandon?"


    Nate Sadler
    Ik bijt op mijn lip en antwoord niet.
    'Jah, ik denk het als je hem niet meer herinnerde....'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Katherine Garcia
    Ik zucht en denk dan na over wat ik kan doen, ik verschijn achter hem, 'achter je' fluister ik zachtjes in zijn oor en voordat hij om kan kijken sta ik naast hem 'naast je' en ik verschijn aan de andere kant van hem 'verkeerde kant' en dan flits ik voor hem


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Er komen lichte blosjes op mijn wangen als Daniël zegt dat ik prachtig ben. "Jij mag er ook wel wezen," zeg ik met een goedkeurende blik op zijn simpele, zwarte pak. Daniël flitst ons samen naar een restaurant en het komt me niet bekend voor. Ik wil net vragen waar ze zijn, als Daniël in het italiaans begint te praten. We zijn in Italië. Ik probeer nog steeds om de Italiaanse taal te leren, maar ik ben er drie jaar geleden mee begonnen. Toch kan ik het niet vloeiend, omdat ik het dus lastig vind. We worden naar een tafel geleid aan het raam en er is een mooi uitzicht. Ik neem plaats aan de tafel en kijk glimlachend naar Daniël. "Het ziet er hier leuk uit."

    Leslie Sadler
    Nu Nate het heeft aangehaald, klopt het dat ik me Brandon niet meer kon herinneren. "Jij bent echt de vader," fluister ik dan en kijk even voor me uit. Het moet nog tot me doordringen, maar ik voel nu al een duister gevoel in me. Vooral richting Jake. Hij heeft altijd al een kind gewild en nu is het nog steeds niet gelukt? "We mogen het hem niet vertellen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Er komen lichte blosjes op mijn wangen als Daniël zegt dat ik prachtig ben. "Jij mag er ook wel wezen," zeg ik met een goedkeurende blik op zijn simpele, zwarte pak. Daniël flitst ons samen naar een restaurant en het komt me niet bekend voor. Ik wil net vragen waar ze zijn, als Daniël in het italiaans begint te praten. We zijn in Italië. Ik probeer nog steeds om de Italiaanse taal te leren, maar ik ben er drie jaar geleden mee begonnen. Toch kan ik het niet vloeiend, omdat ik het dus lastig vind. We worden naar een tafel geleid aan het raam en er is een mooi uitzicht. Ik neem plaats aan de tafel en kijk glimlachend naar Daniël. "Het ziet er hier leuk uit."


    Daniel
    'Het ziet er hier leuk uit,' zegt Sky met een glimlach nadat ze is gaan zitten, 'inderdaad' zeg ik instemmnd na even rond te hebben gekeken. Het veranderde bijna nooit, dat was wat er zo mooi aan was, de mensen werden ouder maar verder bleef alles hetzelfde. De zelfde man als net komt naar ons toe en houd ons het menu voor, 'per favore' 'grazie' zeg ik met een glimlach en neem het menu aan. Wanneer de ober weg is kijk ik naar haar, 'mijn vader vroeg mijn moeder hier ten huwelijk' mijn vader mens en mijn moeder engel.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Er zijn verschillende mensen om ons heen en het restaurant geeft een warme uitstraling. Net alsof je thuis eet, lekker knus, maar toch weet je dat je weg bent en het voelt fijn aan. "Mijn vader vroeg mijn moeder hier ten huwelijk," zegt Daniël terwijl ik op het menu kijk. Er ontstaat een grote glimlach op mijn gezicht. "Ze heeft toch wel ja gezegd? Op zo'n mooie plek als deze," zeg ik glimlachend. Mijn vinger gaat over het blad van het menu, twijfelend over wat ik zal eten. "Wat ga jij nemen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Er zijn verschillende mensen om ons heen en het restaurant geeft een warme uitstraling. Net alsof je thuis eet, lekker knus, maar toch weet je dat je weg bent en het voelt fijn aan. "Mijn vader vroeg mijn moeder hier ten huwelijk," zegt Daniël terwijl ik op het menu kijk. Er ontstaat een grote glimlach op mijn gezicht. "Ze heeft toch wel ja gezegd? Op zo'n mooie plek als deze," zeg ik glimlachend. Mijn vinger gaat over het blad van het menu, twijfelend over wat ik zal eten. "Wat ga jij nemen?"


    Daniel Scagotti
    Ik zie een grote glimlach verschijnen op haar gezicht wanneer ik haar vertel dat mijn vader mijn moeder hier gevraagt had met hem te trouwen. Om deze reden leek het me.. toepasselijk om heer eerst heen te gaan voordat ik haar hetzelfde vroeg. 'Ze heeft toch wel ja gezegd? Op zo'n mooie plek al deze,' vraagt ze dan en ik knik 'natuurlijk' antwoord ik met een glimlach. 'Ik denk gewoon pasta' antwoord ik en geef dit door aan de ober als die weer langkomt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Gelukkig zegt Daniël ja, anders had het best wel ongemakkelijk geweest. Daniël kiest voor de pasta en ik knik dan. "Hm, doe mij ook maar pasta," zeg ik vriendelijk tegen de ober. Hij neemt onze menu's mee en vraagt of we nog wat willen drinken. "Voor mij een...rode wijn alstublieft." Dan kijk ik Daniël aan.
    "Het is een leuke verrassing, om hier te gaan eten. We zijn al even niet meer uit eten geweest."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Katherine Garcia
    Ik zucht en denk dan na over wat ik kan doen, ik verschijn achter hem, 'achter je' fluister ik zachtjes in zijn oor en voordat hij om kan kijken sta ik naast hem 'naast je' en ik verschijn aan de andere kant van hem 'verkeerde kant' en dan flits ik voor hem

    Leslie Sadler
    Nu Nate het heeft aangehaald, klopt het dat ik me Brandon niet meer kon herinneren. "Jij bent echt de vader," fluister ik dan en kijk even voor me uit. Het moet nog tot me doordringen, maar ik voel nu al een duister gevoel in me. Vooral richting Jake. Hij heeft altijd al een kind gewild en nu is het nog steeds niet gelukt? "We mogen het hem niet vertellen."


    Tyler Parker
    Ik grinnik en als ze voor me verschijnt neem ik haar stevig vast en leg haar op de grond.
    'Gebruik je krachten.' glimlach ik.

    Nate Sadler
    Ik knik zachtjes. Ik ben dus echt vader, maar mijn zoon mag het niet weten.
    Kwetsend is het wel maar wat kan ik eraan doen? Leslie zou me zelf kunnen vragen onder een brug te gaan wonen en al mijn geld weg te geven en ik zou het doen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC 8


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate knikt zachtjes en ik kijk dan naar hem. "Sorry, ik mag dat niet van je vragen. Ik kan je niet het recht ontnemen om vader te zijn over Brandon," fluister ik zacht, "i-ik weet gewoon niet wat te doen. Als Brandon ineens een andere vader heeft en Jake nu boos op me is en het dan al helemaal zal zijn waarschijnlijk zo streng en koud als hij reageerde."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'Het is goed zo Les... laat Brandon en Jake maar in de waan, het is het makkelijkste. ' zeg ik en glimlach even zwakjes. Ik moet roken. Ik rol zelf een sigaret maar steek er meer tabak in.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'